یکی از بهترین گوشی‌های بازار، متعلق به برند سامسونگ است. بسیاری از کاربرها بین گوشی آیفون و سامسونگ، این گوشی را انتخاب می‌کنند و معتقدند که برند سامسونگ به کاربرهای خود اهمیت و اختیار عمل بیشتری می‌دهد.

اگر قصد خرید قسطی گوشی سامسونگ را دارید، در این وبلاگ به بررسی بهترین گوشی‌های سامسونگ و ویژگی‌های آن می‌پردازیم که به کمک این اطلاعات می‌توانید با استفاده از اعتبار ازکی‌وام گوشی سامسونگ خوب و متناسب با نیازتان را خریداری کنید. 

بهترین گوشی سامسونگ

 بهترين گوشی ميان‌رده سامسونگ

اگر می‌خواهید در دسته گوشی‌های خوب سامسونگ، مدل‌های میان‌رده را انتخاب کنید، ما گوشی‌های سری A و FE را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه، بعضی از پرطرفدارترین گوشی‌های سامسونگ در دسته میان‌رده‌ها را معرفی خواهیم کرد.

گلکسی S23 FE سامسونگ

بسیاری از کسانی که قصد خرید گوشی قسطی و میان‌رده را دارند، گلکسی S23 FE را می‌خرند. این گوشی به دلیل قیمت مناسب به عنوان پرطرفدارترین گوشی سامسونگ هم معرفی می‌شود. پنل پشتی و جلویی این گوشی از جنس شیشه و ماژول‌های دوربین هم مثل گوشی‌های پرچمدار سامسونگ ساخته شده است. دوربین‌های S23 به ترتیب ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض هستند؛ بنابراین شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی S23 FE سامسونگ از سایت ازکی‌وام بهترین تصویرها را ثبت کنید.

بهترین گوشی‌های سامسونگ

گلکسی A13 سامسونگ

اگر دنبال بهترین مدل گوشی سامسونگ با قیمت مناسب هستید، ما خرید قسطی گلکسی A13 را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول برند سامسونگ ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مجهز به کارت حافظه است. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل از ویژگی‌های این دستگاه است. در خصوص دوربین‌ها هم باید به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق اشاره کنیم. شما می‌توانید گوشی گلکسی A13 را به صورت قسطی از سایت ازکی‌وام خریداری کنید.

بهترین سری‌های گوشی سامسونگ

سری‌های a و s بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ در بازار هستند. این محصول در قیمت‌های متنوعی ارائه می‌شود و در گروه‌های اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار قرار می‌گیرند. سامسونگ گلکسی A50 و S23 اولترا از جمله بهترین گوشی‌های سامسونگ در این سری‌ها هستند. در ادامه، این دو محصول را معرفی می‌کنیم.

سامسونگ گلکسی A50

یکی از گوشی‌های خوب سامسونگ، گلکسی A50 است. این گوشی باتری بادوامی دارد و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. تنظیمات مناسب دوربین، صفحه نمایش PLS IPS با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و تجربه بصری مناسب از جمله ویژگی‌های این محصول هستند. گلکسی A50 با پردازنده Qualcomm Snapdragon 450 و پردازنده گرافیکی Adreno 506 کار می‌کند و می‌تواند برنامه‌های کاربردی سنگین را اجرا کند. اگر بخواهید گوشی گلکسی A50 را به صورت اقساطی از سایت ازکی‌وام خریداری کنید، می‌توانید انواع مدل‌های آن را با رم ۲، ۳ و ۴ گیگابایتی و حافظه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی S23 Ultra

در لیست بهترین و جدیدترین گوشی‌های سامسونگ، گلکسی S23 Ultra هم قرار دارد. این گوشی با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کار می‌کند و مجهز به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی است. فوکوس خودکار فوق عریض، فضای ذخیره‌سازی پایه ۲۵۶ گیگابایتی، شارژ سریع‌تر و باتری مناسب از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند؛ همچنین، S23 Ultra با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت کار می‌کند و می‌تواند به صورت وایرلس شارژ شود. سرعت شارژ گوشی ۴۵ وات و شارژ وایرلس آن ۱۵ وات است. برای خرید اقساطی گلکسی S23 اولترا کافی‌ست در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید و مراحل تکمیل اطلاعات را به ترتیب انجام دهید. 

بهترین مدل گوشی سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ سری a

یکی از بهترین نوع گوشی سامسونگ در سری a، گوشی گلکسی A53 است. این گوشی با اینترنت 5G کار می‌کند و ویژگی‌های جذابی دارد. چهار دوربین پشت، صفحه نمایش Super AMOLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از جمله این ویژگی‌ها هستند. دوربین اصلی گوشی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی کار می‌کند و دوربین اولتراواید حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دارد. یک دوربین ماکرو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق هم وجود دارد. شما می‌توانید این گوشی را با قیمتی مناسب از سایت ازکی‌وام تهیه کنید. 

بهترین گوشی سامسونگ سری s

اگر می‌خواهید بهترین گوشی سامسونگ در دسته موبایل‌های پرچمدار را بخرید، سری S انتخاب خوبی است. گوشی‌های سری S مجهز به آخرین فناوری‌ها هستند و فروش زیادی دارند. پرطرفدارترین گوشی سامسونگ در این دسته، سری S24 است. گوشی S24 اولترا با قیمتی حدود ۶۰ میلیون تومان به فروش می‌شود و ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت دارد. این گوشی محبوب پردازنده Qualcomm SM8650-AC و اسنپدراگون ۸ نسل سوم کار می‌کند. حافظه رم دستگاه ۱۲ گیگابایت و اندازه صفحه نمایش ۶.۸ اینچ است. دوربین‌های گوشی شامل دوربین چهارگانه ۲۰۰ مگاپیکسل، دوربین ۵۰ مگاپیکسل، ۱۰ مگاپیکسل و دوربین ۱۲ مگاپیکسل است. برای خرید گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا کافی‌ست اعتبار ازکی‌وام بگیرید و این گوشی جذاب و پرقدرت را به صورت اقساطی خریداری کنید. 

بهترین مدل های گوشی سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

بهترین گوشی سامسونگ موجود در بازار با قیمت مناسب، گوشی‌های گلکسی A03 Core، گلکسی M13 و گلکسی F13 هستند. در ادامه، مشخصات این گوشی‌ها را بررسی خواهیم کرد. 

سامسونگ گلکسی A03 Core

این محصول یکی از بهترین و جدیدترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار است که با پردازنده Unisoc SC9863A کار می‌کند. این تراشه برای کارهای معمولی و روزانه مناسب است؛ بنابراین، نمی‌توانید از گلکسی A03 Core انتظار اجرای برنامه‌های سنگین داشته باشید. صفحه نمایش گوشی، ۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD و وضوح آن HD+ است. این گوشی می‌تواند ۱۶ میلیون رنگ را نشان دهد. حافظه ۳۲ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی از ویژگی‌های این محصول هستند. 

سامسونگ گلکسی M13

یکی از گوشی‌های خوب سامسونگ با ارزان‌ترین قیمت، سامسونگ گلکسی M13 است. تراشه این گوشی از نوع اگزینوس ۸۵۰ بوده و برای کارهای سبک روزانه مناسب است. سامسونگ گلکسی ام ۱۳ مجهز به دوربین ۳ گانه است. دوربین اصلی، با لنز ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی با لنز ۸ مگاپیکسلی کار می‌کند. صفحه نمایش گوشی هم ۶.۶ اینچ است و رزولوشن Full HD+ دارد. تراکم پیکسلی ۴۰۰، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، حسگر اثر انگشت ادغام‌شده با دکمه پاور و قابلیت‌ شارژ سریع از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. شما می‌توانید گلکسی M13 را به صورت اقساطی از سایت ازکی‌وام تهیه کنید. 

سامسونگ گلکسی F13

گوشی F13 در دسته بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمت مناسب قرار می‌گیرد. این گوشی پردازنده اگزینوس ۱۸۰۰ دارد و با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI Core کار می‌کند. اگر دنبال یک گوشی سبک و معمولی هستید، F13 مناسب شماست. این گوشی محافظ گوریلا گلس ۵ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر دارد. لنز اصلی گوشی ۵۰ مگاپیکسل است و یک لنز ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق نیز دارد.

سامسونگ گلکسی A14

اگر می‌خواهید صاحب بهترین گوشی سامسونگ با ارزان‌ترین قیمت شوید، ما گلکسی  A14 را پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد و از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این گوشی‌ عکس‌های خوبی در حالت فوکوس بگیرید. پردازنده گوشی از نوع Mediatek MT6769 Helio G80 و پردازنده گرافیکی هم از نوع Mali-G52 MC2 است. اگر گیمر هستید و می‌خواهید یک گوشی ارزان‌قیمت بخرید، گلکسی A14 مناسب شماست. شما می‌توانید این محصول را به صورت اقساطی از سایت ازکی‌وام تهیه کنید. 

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ

برای انتخاب بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ باید عواملی مثل نمایشگر، تراشه، ترکیب رم و حافظه داخلی، سیستم عامل، دوربین اصلی، دوربین سلفی، باتری، فناوری شارژ، وزن و قابلیت‌های جانبی را در نظر بگیرید؛ به‌علاوه، در هر دسته قیمتی هم گوشی‌های مختلفی وجود دارند. مثلا بهترین گوشی سامسونگ بدون در نظر گرفتن قیمت، گلکسی زد فولد ۴ است. 

اگر به بهترین نوع گوشی سامسونگ در دسته گوشی‌های تاشو علاقه‌مند هستید، زد فولد ۴ برای شما مناسب است. این محصول یک نمایشگر ۶.۲ اینچی با پنل Dynamic Amoled 2X دارد و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز کار می‌کند. نمایشگر اصلی گوشی ۷.۶ اینچ است و وضوح ۲۱۷۶ در ۱۸۱۲ پیکسل دارد. شما می‌توانید با این گوشی فعالیت‌های متعدد را به صورت همزمان انجام دهید. 

بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری

اگر می‌خواهید بهترین مدل گوشی سامسونگ از نظر باتری را بخرید، پرچمدارهای سری S22 مناسب هستند. گوشی اس ۲۲ پلاس حدود ۱۱ ساعت و ۱۳ دقیقه شارژ نگه می‌دارد و اس ۲۲ اولترا هم ۱۰ ساعت و ۴۹ دقیقه برای شما کار می‌کند. جدول زیر بعضی از بهترین گوشی‌های سامسونگ را از نظر باتری مقایسه کرده است. 

مدل گوشی حجم باتری (میلی‌آمپر) شارژدهی
گلکسی اس ۲۲ پلاس ۴۵۰۰ ۱۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
گلکسی اس ۲۲ اولترا ۵۰۰۰ ۱۰ ساعت و ۴۹ دقیقه
گلکسی نوت ۲۰ ۴۳۰۰ ۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه
گلکسی S21 FE ۴۵۰۰ ۸ ساعت ۵۸ دقیقه
گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۴۵۰۰ ۸ ساعت و ۲۹ دقیقه
گلکسی اس ۲۱ ۴۰۰۰  ۸ ساعت و ۵ دقیقه
گلکسی اس ۲۱ اولترا ۵۰۰۰ ۷ ساعت و ۲۱ دقیقه
گلکسی زد فولد ۳ ۴۴۰۰ ۷ ساعت و ۱۵ دقیقه
گلکسی زد فلیپ ۳ ۳۳۰۰ ۷ ساعت و ۱۴ دقیقه
گلکسی زد فولد ۲ ۴۵۰۰ ۷ ساعت

بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید، بهترین گوشی‌های سامسونگ برای گیمینگ را بخرید. این گوشی‌ها مجهز به فناوری‌های جدید و کاربردی هستند و به شما اجازه می‌دهند که انواع بازی‌ها را روی گوشی دانلود کنید. در ادامه، بعضی از این محصولات را بررسی خواهیم کرد. 

گلکسی زد فولد ۳ 

این گوشی با قیمت ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و توانایی پردازش سنگین بازی‌های مختلف را دارد. می‌توان گفت که بعد از زد فولد ۴، گلکسی زد فولد ۳ پرطرفدارترین گوشی سامسونگ برای گیمینگ است. این دستگاه تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ و دوازده گیگابایت حافظه رم دارد. 

نمایشگر ۷.۶ اینچی داینامیک Amoled 2X، قلم استایلوس سامسونگ، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و اسپیکرهای استریو تنظیم‌شده با AKG از ویژگی‌های این محصول هستند. باتری گلکسی زد فولد از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و حدود ۴۴۰ میلی‌آمپر است. شما می‌توانید بازی‌های سنگین را هم روی دستگاه نصب کنید. برای خرید گلکسی زد فولد ۳ کافی‌ست مراحل درخواست اعتبار را در سایت ازکی‌وام انجام دهید. 

گلکسی اس ۲۲ اولترا 

یکی از گوشی‌های خوب سامسونگ برای گیمینگ، گلکسی اس ۲۲ اولترا است. این دستگاه نمایشگر ۶.۸ اینچی دینامیکی آمولد 2X دارد و با وضوح 1440p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز کار می‌کند. گلکسی S22 اولترا در دو نسخه با تراشه‌های مختلف در بازار وجود دارد. یکی از گوشی‌ها با پردازنده Exynos 2000 کار می‌کند و دیگری اسنپدراگون هشت Gen 1 دارد. 

بهترین گوشی سامسونگ موجود در بازار

گلکسی اس ۲۱ FE

گلکسی S21 FE به بهترین مدل گوشی سامسونگ با قیمتی مناسب معروف است. این گوشی پرچمدار اقتصادی می‌تواند بازی‌های سنگین را اجرا کند و عملکرد خوبی دارد. اگر می‌خواهید گلکسی اس ۲۱ FE را به صورت اقساطی از سایت ازکی‌وام تهیه کنید، می‌توانید یکی از نسخه‌های آن را انتخاب کنید. یکی از این دستگاه‌ها با تراشه اسنپدراگون ۸ کوالکام و دیگری با تراشه Exynos 2100 کار می‌کند. آخرین نکته اینکه حافظه داخلی دستگاه ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم آن ۸ گیگابایت است. 

سخن آخر

در این مقاله از وبلاگ ازکی‌وام درباره بهترین گوشی‌های سامسونگ صحبت کردیم. اگر قصد خرید این گوشی‌ها و یا تبلت سامسونگ قسطی را دارید، کافی‌ست در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید و مراحل را به ترتیب انجام دهید. برای ثبت‌نام به مدارک کمی احتیاج دارید. نکته مهم در خرید قسطی گوشی سامسونگ بررسی حساب بانکی و سابقه مالی شماست. اگر چک برگشتی و قسط عقب‌مانده نداشته باشید، حساب شما تایید می‌شود و می‌توانید خرید اعتباری خود را شروع کنید. 

سوالات متداول

مدارک لازم برای خرید گوشی قسطی سامسونگ چیست؟

برای خرید گوشی قسطی از سایت ازکی‌وام به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید. 

آیا امکان خرید تبلت سامسونگ قسطی وجود دارد؟

بله، اگر در ازکی‌وام ثبت‌نام کنید و اعتبار بگیرید، می‌توانید با وام خرید کالا تبلت سامسونگ بخرید. 

بهترین گوشی سامسونگ موجود در بازار چیست؟

بهترین گوشی سامسونگ در حاضر مدل‌های سری اس ۲۴ و اس ۲۳ هستند. 

بهترین نوع گوشی سامسونگ با قیمت مناسب کدام است؟

ارزان‌ترین گوشی سامسونگ با کیفیت خوب، گلکسی A05 است. این گوشی باتری بادوام و تنظیمات دوربین مناسبی دارد.