این روزها استفاده از خرید اقساطی مزایای زیادی دارد؛ چراکه باتوجه به وجود تورم، قیمت‌ها روزانه دچار نوسان هستند و پس‌انداز کردن پول برای کالایی که همین لحظه به آن احتیاج دارید، کار چندان عاقلانه‌ای نیست. کالاهای دیجیتال مانند گوشی، لپ‌تاپ و کامپیوتر و غیره از کالاهایی هستند که قیمت ثابتی ندارند و نسبت به بالا یا پایین آمدن دلار قیمت آنها تغییر می‌کند. لوازم خانگی مانند تلویزیون و حتی لوازم آشپزخانه نیز از قضیه مستثنا نیستند.

ازکی‌وام با همکاری فروشگاه اینترنتی تکنولایف، که ارائه دهنده انواع محصولات دیجیتال، موبایل، لپ تاپ، لوازم جانبی، لوازم خانگی و صوتی تصویری است، طرح‌های متنوع اعتباری را برای خرید آنلاین یا حضوری از این فروشگاه معتبر ایجاد کرده است. با استفاده از این طرح ها شما می‌توانید به صورت اقساط، محصولات این فروشگاه را به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید.

یک مثال ساده برای اهمیت خرید اقساطی

پیش از اینکه به معرفی فروشگاه تکنولایف و نحوه‌ی خرید اقساطی از طریق آن بپردازیم، یک مثال ساده برای اهمیت بیشتر خرید اقساطی می‌زنیم. فرض کنید که چند ماه است که برای خرید یک لپ‌تاپ، در حال پس‌انداز هستید. ممکن است ماه بعد به یکباره تورم افزایش یابد و به نسبت آن قیمت لپ تاپ نیز دو چندان شود. در این صورت برای خرید نقدی لپ‌تاپ نیاز دارید که چند ماه اضافه‌تر پس‌انداز کنید. درحالی‌که ممکن است خرید آن ضرورت زیادی برایتان داشته باشد.

خرید اقساطی لپ‌تاپ باعث می‌شود که علاوه‌بر رسیدن به خواسته‌تان، می‌توانید مابقی پس‌انداز خود را هم صرف اولویت‌های دیگر کنید. درواقع با یک تیر چند نشان می‌زنید. اگر قصد خرید اقساطی کالاهای دیجیتال و برخی کالاهای لوازم خانگی دارید ما یک پیشنهاد مناسب برای شما داریم.

خرید اقساطی گوشی و لوازم خانگی در تکنولایف تا ۵۰ میلیون تومان

تکنولایف یکی از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام در زمینه محصولات دیجیتال و لوازم خانگی است که از طریق آن می‌توانید با دریافت اعتبار ازکی‌وام، کالای موردنیاز خود را به‌صورت اقساطی بخرید. خرید اقساطی در تکنولایف با اعتبار ازکی‌وام چند ویژگی دارد که کار شما را در خرید اقساطی آسان می‌کند:

  • دریافت اعتبار از ۱۰ تا ۵۰  میلیون تومان
  • بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه‌ی چک صیادی
  • بازپرداخت از ۱۲ تا ۲۴ ماه
  • خرید به‌صورت اینترنتی یا حضوری در فروشگاه تکنولایف (شعبه بازار موبایل ۱)

برای خرید اقساطی با اعتبار ازکی‌وام از فروشگاه تکنولایف می‌توانید دو روش اینترنتی یا حضوری را انتخاب کنید. ازکی‌وام برای خرید اقساطی، طرح‌های متنوع اعتباری دارد که می‌توانید با ورود به پنل ازکی‌وام آن‌ها را ببینید و متناسب با شرایط خود هرکدام از آنها را انتخاب کنید. بعد از اینکه مدارک خود را بارگذاری کردید و اعتبارسنجی شما انجام شد، اعتبار به حساب شما افزوده می‌شود. پس از آن می‌توانید به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. از شرایط ویژه‌ای که تکنولایف برای خرید فراهم کرده این است که می‌توانید علاوه‌بر خرید اینترنتی با مراجعه حضوری به فروشگاه تکنولایف شعبه‌ی بازار موبایل نیز با اعتبار ازکی‌وام خرید کنید. در خرید حضوری با ارائه‌ی برخی مدارک و دسته چک به نام خود امکان ثبت‌نام شما و ارائه اعتبار وجود دارد. پس از دریافت اعتبار، کالای موردنیاز خود را خریداری می‌کنید.

چه کالاهایی را می‌توانیم از تکنولایف بخریم؟

همانطور که گفتیم تکنولایف محصولات دیجیتالی و برخی لوازم خانگی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در دسته‌ی کالاهای دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

از جمله کالاهای مهمی که در تکنولایف ارائه می‌شود، گوشی موبایل است. شما می‌توانید انواع برندهای گوشی موبایل را اعم از اپل، سامسونگ، شیائومی، پوکو، ریلمی و … را از این فروشگاه انتخاب کنید.

لپ‌تاپ‌هایی با برند ایسوس، لنوو، اچ‌پی، مک‌بوک و …. در تکنولایف موجود هستند و هر مدل برای خرید در دسترس شماست.

لوازم جانبی و قطعات گوشی، ساعت و بند هوشمند، هدفون و هندزفری، کامپیوتر و گیمینک، لوازم صوتی و تصویری دیگر نیز در دسته‌ی کالاهای دیجیتال این فروشگاه هستند.

علاوه‌بر ارائه‌ی کالاهای دیجیتال، برخی لوازم خانگی نیز در این فروشگاه موجود است. به طور مثال پلوپز، چای‌ساز، مایکروویو، قهوه‌ساز، جاروبرقی و … از جمله این کالاها هستند. برای دیدن و انتخاب کالاهای بیشتر تکنولایف به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.