«الان بخر، بعدا پرداخت کن» از مدرن‌ترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که با شتاب زیادی در حال پیشی گرفتن از دیگر روش‌ها مانند کارت اعتباری است. در ایران نیز این روش همگام با روند جهانی در حال رشد است.

به‌گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، این مجموعه با همکاری تالی، توانسته علاوه‌بر کاربران سازمانی به همه افراد خدمات اعتباری خرد ارائه دهد. در این مرحله افراد با مراجعه به سایت ازکی‌وام بدون ارائه ضامن و وثیقه می‌توانند از خدمات این سرویس استفاده کنند. 

خدمتی آسان برای خریدهای روزمره

سرویس اعتبار خرد ازکی‌وام از دوماه گذشته برای کاربران سازمانی فراهم شده بود و در اولین فاز نیز این اعتبار به ۲۰۰۰ کاربر سازمانی تا سقف ۱۰ میلیون تومان ارائه شد. 

درحال‌حاضر نیز این امکان برای همه افراد فراهم شده و آنها می‌توانند از ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند. 

تنوع در خرید از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا نگران اولویت‌های خود در خرید نباشند. کاربران ازکی‌وام با اعتبار تالی در کنار عدم محدودیت در تعداد خرید از فروشگاه‌های مختلف، مهلت دارند که هزینه خرید خود را تا پنجم ماه بعد پرداخت کنند. 

تسویه اعتبار مصرف‌شده در ازکی‌وام و اعتبار تالی در چند مرحله و به‌مرور نیز قابل انجام است. در این صورت با پرداخت حداقل ۲۰ درصد از اعتبار مصرف شده بعد از یک‌ماه، افراد مابقی اعتبار را می‌توانند به‌مرور با جریمه دیرکرد ماهانه ۲ درصد بپردازند.

تنوع در سبد خرید

برای خرید اعتباری تالی در ازکی‌وام افراد می‌توانند با اعتبار دریافتی خود از خدماتی مانند چکاپ پزشکی و سلامت بهره‌مند شوند یا خریدهای روزمره خود را مانند خرید بلیط، مد و پوشاک، خواروبار و غیره به‌راحتی انجام دهند. لیست فروشگاه‌های ازکی‌وام در این لینک قابل مشاهده است

سرویس اعتباری تالی در ازکی‌وام، راهی آسان و سریع برای پرداخت هزینه‌های جاری است. با استفاده از این سرویس، افراد می‌توانند بدون داشتن موجودی تا آخر ماه خرید کنند و هزینه آن را اول ماه بعد پرداخت کنند. کاربران همچنین با تسویه به‌موقع اعتبار مصرف‌شده خود می‌توانند به‌مرور از مزیت خوش‌حسابی در ازکی‌وام جهت افزایش اعتبار خود بهره‌مند شوند.