خرید اعتباری به روش BNPL، راه‌حلی است که اکنون در دنیا مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. چراکه افراد با استفاده از این طرح به‌راحتی می‌توانند بدون پرداخت هزینه آنچه را که نیاز دارند، بخرند و آخر ماه یا به‌مرور پرداخت کنند. سادگی در روش دریافت اعتبار باعث شده که این سرویس بیشتر از سرویس‌های مشابه خود مانند کارت اعتباری موردتوجه قرار بگیرد. 

به‌گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، امکان خرید اعتباری به روش BNPL اخیرا در ازکی‌وام با اعتبار تالی ارائه شده که افراد از این طریق می‌توانند از فروشگاه‌های متنوع از ۵۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان خرید اعتباری انجام دهند. 

هومکا، ارائه‌دهنده‌ی خدمات پزشکی و سلامت از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام است که می‌توان از طریق آن به‌صورت اعتباری خدمات خود را انجام داد و هزینه‌ی آن را آخر ماه بدون جریمه‌ی دیرکرد یا در چند مرحله پرداخت کرد. 

خرید اعتباری با هومکا چه مزایایی دارد؟

درحال حاضر ازکی‌وام با اعتبار تالی، در حوزه پزشکی و سلامت، از طریق مجموعه هومکا خدمات اعتباری ارائه می‌دهد.

خرید اعتباری ازکی‌وام در هومکا راحت و آسان است؛ چراکه:

۱- بدون مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها خدمات را دریافت می‌کنید. 

۲-دغدغه‌‌ی پرداخت هزینه را در لحظه نخواهید داشت. 

۳- در صورت خوش‌حساب بودن به‌مرور اعتبار شما در مبلغ بالاتری شارژ خواهد شد. 

۴- جریمه‌ی دیرکردی پایین‌تر از پلتفرم‌های مشابه در صورت عدم پرداخت کل هزینه پس از یک ماه 

دریافت اعتبار بدون ضامن و وثیقه

افراد به‌عنوان کاربران عادی یا سازمانی، برای دریافت خدمات اعتباری ازکی‌وام در هومکا کافی است به سایت ازکی‌وام مراجعه و با ثبت‌نام و فعال‌سازی طرح اعتباردهی خرید از ۵۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

برای دریافت این اعتبار نیازی به ضامن نیست و فقط با وارد کردن شماره‌ی تماس و کد ملی این اعتبار به افراد ارائه می‌شود. با دریافت این اعتبار می‌توان علاوه‌بر خدمات پزشکی و سلامت از فروشگاه‌های دیگر ازکی‌وام در دسته‌های مد و پوشاک، لوازم آرایشی، گردشگری، خواروبار و غیره در لحظه خرید کرد و هزینه‌ی آن را اول ماه بعد بدون هیچ جریمه‌ی دیرکردی پرداخت کرد. در صورت پرداخت در چند مرحله نیز با جریمه دیرکرد ماهانه ۲ درصد، اعتبار مصرف‌شده تسویه خواهد شد.