گوشی‌های پرچمدار بهترین گوشی‌های موجود در بازار هستند و معمولا با بالاترین قیمت به فروش می‌رسند. این گوشی‌ها از هر نظر نمره بالایی دارند و با دوربین و باتری‌های پرقدرت کار می‌کنند. اگر قصد خرید اقساطی گوشی از سایت ازکی‌وام را دارید، ما در این مقاله بهترین گوشی‌های پرچمدار برندهای مختلف شیائومی، سامسونگ و اپل را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت ازکی‌وام و دریافت اعتبار، این محصولات را به صورت اقساطی تهیه کنید.

بهترین گوشی های پرچم دار

بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی

گوشی‌های شیائومی هم‌رده گوشی‌های سامسونگ هستند و مشتریان زیادی دارند. در ادامه، بهترین گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۴ شرکت شیائومی را معرفی خواهیم کرد.

شیائومی ۱۳ اولترا

یکی از گوشی‌های پرچمدار دنیا، شیائومی ۱۳ اولترا است. این موبایل ضدآب است و گواهی IP68 دارد. صفحه نمایش خمیده LTPO آمولد با اندازه ۶.۷۳ اینچی از ویژگی‌های ظاهری دستگاه هستند. شیائومی ۱۳ اولترا با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز کار می‌کند و از فناوری‌های دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند. باتری گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است و طول عمر خوبی دارد. دوربین سلفی این گوشی عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کند و کیفیت چهار بعدی دارد. اگر برای عکاسی و فیلم‌برداری در روز و شب به یک گوشی خوب احتیاج دارید، شیائومی ۱۳ اولترا مناسب است. برای خرید قسطی گوشی شیائومی با اعتبار ازکی‌وام کلیک کنید.

گوشی های پرچم دار

شیائومی ۱۳

در لیست بهترین گوشی‌های پرچمدار جهان باید به شیائومی ۱۳ هم اشاره کنیم. این گوشی طراحی عالی و ارگونومیک دارد و با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری کار می‌کند. شارژ سریع ۶۷ واتی، فریم آلومینیومی، گواهینامه IP68، نمایشگر ۶.۳۶ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز از جمله ویژگی‌های این محصول هستند؛ همچنین، این دستگاه بلندگوی استریو دارد و می‌تواند صداها را با خروجی خوبی پخش کند. در سخت‌افزار شیائومی ۱۳ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شده است و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. نکته مهم اینکه این محصول استاندارد شارژ سریع ۱۲۰ واتی ندارد و زیر فشار، بسیار گرم می‌شود.

شیائومی 13T پرو

شرکت شیائومی همیشه به طراحی و ضدآب بودن محصولاتش اهمیت زیادی می‌دهد؛ بنابراین، شیائومی 13T پرو علاوه‌بر طراحی درجه یک، ضد آب است و در برابر گردوغبار مقاومت دارد. نمایشگر گوشی ۶.۶۷ اینچ است و از عمق رنگ ۱۲ بیتی پشتیبانی می‌کند؛ همچنین، نرخ رفرش ریت گوشی ۱۴۴ هرتز است و دقت، وضوح و روشنایی خیلی خوبی دارد. 

باتری شیائومی ۱۳ تی پرو ۵۰۰۰ میلی آمپر است و طول عمر قابل قبولی دارد. بلندگوهای گوشی از حالت دالبی اتمس پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند صدا را با کیفیت خوبی منتشر کنند. شرکت شیائومی از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ در این گوشی استفاده کرده است؛ بنابراین اگر می‌خواهید موبایل شما برنامه‌های سنگین را پردازش کند، ما شیائومی 13T پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ

گوشی‌های شرکت سامسونگ تنوع بالایی دارند؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و اعتبار دریافتی از سایت ازکی‌وام، یکی از بهترین گوشی‌ سامسونگ قسطی را تهیه کنید. در ادامه، این گوشی‌ها را معرفی می‌کنیم.

گلکسی S21 FE

اگر هدف شما از خرید بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار، نصب بازی‌ها و برنامه‌های مختلف است، گلکسی S21 FE گزینه خوبی به شمار می‌رود. این محصول مجهز به پنل ۶.۴ اینچی با رزولوشن FHD+ است و از تراکم ۴۱۱ پیکسلی پشتیبانی می‌کند. پنل گوشی سوپر آمولد و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است. به کمک این گوشی می‌توانید رنگ‌ها را به صورت شارپ و با کنتراست عالی تماشا کنید. 

در خصوص ویژگی‌های سخت‌افزاری گلکسی S21 FE باید به تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۲۱۰۰، تراشه ۸ هسته با یک هسته Cortex-X1 و سه هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز اشاره کنیم. یک پردازنده گرافیکی Mali-G78 هم در دستگاه وجود دارد. این تراشه‌ها عملکرد گوشی را تا حد زیادی ارتقا می‌دهند؛ بنابراین شما می‌توانید بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را روی دستگاه اجرا کنید. پشتیبانی از گواهی IP68، نرم‌افزار One UI 4 بر پایه اندروید ۱۲، اسپیکرهای استریو و حسگر اثر انگشت اپتیکال از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

گلکسی S23 FE

یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار، گلکسی S23 FE است. این گوشی ۱۷۷ گرم است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های باکیفیتی از شب ثبت کنید. پنل ۶.۴ اینچی، روشنایی ۱۰۰۰ نیتی، تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌‌آمپر ساعت از دیگر ویژگی‌های این موبایل پرطرفدار است. شما می‌توانید گلکسی S23 FE را به صورت اقساطی از سایت ازکی‌وام تهیه کنید. 

بهترین گوشی های پرچمدار بازار

گلکسی S22 و S22 پلاس

هر دو گوشی گلکسی S22 و S22 پلاس در گروه بهترین گوشی‌های پرچمدار دنیا هستند. قاب پشتی این دو گوشی شیشه‌ای است و یک فریم آلومینیومی دارد. شرکت سامسونگ برای ساخت این دو محصول از نمایشگر Dynamic Amoled 2X استفاده کرده است. گوشی گلکسی S22 با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و گلکسی S22 پلاس با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی تولید می‌شود. اگر با این موبایل بازی و فیلم پخش کنید، متوجه شارپ بودن و کنتراست بالای تصاویر و فیلم‌ها می‌شوید. 

نکته دیگر تراکم پیکسلی این دو گوشی است. نسخه پلاس با تراکم پیکسلی ۳۹۳ و مدل اس ۲۲ با تراکم ۴۲۵ پیکسلی کار می‌کند. پنل گوشی‌ها هم از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و کیفیت HDR10+ پشتیبانی می‌کنند. یکی از تفاوت‌های گلکسی S22 و S22 پلاس، روشنایی این دو دستگاه است. نسخه S22 پلاس روشنایی بیشتری دارد؛ بنابراین، شما می‌توانید محتوای گوشی را زیر نور مستقیم خورشید هم مشاهده کنید. از طرف دیگر، روشنایی اس ۲۲ حدود ۱۰۰۰ نیت است.

گوشی S22 پلاس از نظر باتری کیفیت بهتری دارد. باتری این دستگاه ۴۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت است و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در مقابل، گوشی S22 با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت کار می‌کند و شارژ سریع ۲۵ واتی دارد. اگر می‌خواهید یکی از این دو محصول را از فروشگاه‌های موجود در ازکی‌وام به صورت قسطی بخرید، بهتر است بدانید که هیچ‌کدام از آن‌ها شارژر ندارد و باید شارژر به صورت جداگانه خریداری شود. 

گلکسی S23 اولترا

در لیست پرچمداران گوشی S23 اولترا هم وجود دارد. این گوشی ۲۳۴ گرم است و از نظر ظاهری به گوشی‌های قبلی سامسونگ شباهت دارد. گلکسی اس ۲۳ اولترا گواهی IP68 دارد و در مقابل آب و گردوخاک مقاوم است. این دستگاه نمایشگر ۶.۸ اینچی از نوع دینامیک آمولد 2X دارد و تراکم پیکسلی آن ۵۰۰ است. تراشه‌ ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۲، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض، تله فوتو، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت از ویژگی‌های این دستگاه هستند؛ همچنین، گلکسی S23 اولترا از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و یک قلم نیز  دارد. 

بهترین گوشی های پرچمدار 2024

بهترین گوشی‌های پرچمدار از نظر دوربین

یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار، کیفیت دوربین است. بسیاری از کاربرهای گوشی‌های هوشمند به عکاسی با موبایل علاقه‌مند هستند و دوست دارند تصاویر باکیفیتی با دوربین گوشی ثبت کنند. از طرف دیگر، بعضی از کاربرها نیز بلاگر و تولیدکننده محتوا هستند و به گوشی‌های پرچمداری با دوربین فوق‌العاده احتیاج دارند. در ادامه، بعضی از این محصولات را معرفی خواهیم کرد.

هواوی پیورا ۷۰ اولترا

این گوشی، یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار از نظر دوربین است و با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی کار می‌کند. لنز سنسور ۲۳ میلی‌متری است و دیافراگم متغیر F/1.6-F/4.0 دارد. فوکوس خودکار تشخیص فاز، فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر اپتیکال از ویژگی‌های خاص این دستگاه هستند. دوربین تله فوتوی گوشی، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دارد و لنز پشتی آن ۹۰ میلی‌متر است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز و همچنین لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. یک دوربین فوق عریض با سنسور ۴۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز وجود دارد. همه این دوربین‌ها از نوع فوق عریض هستند و قابلیت فوکوس خودکار دارند. 

پیکسل ۸ پرو گوگل

پیکسل ۸ پرو گوگل یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۴ است. این گوشی مجهز به دوربین اصلی با سنسور ۵۰ مگاپیکسل، دوربین تله فوتو با سنسور ۴۸ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض با سنسور ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۰.۵ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی گوشی از نوع Samsung GN7 است و از فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی، لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار لیزری پشتیبانی می‌کند. مدل دوربین تله فوتو، سامسونگ S5KGM5 و اندازه آن ۱/۲.۵۵ اینچ است. این دوربین می‌تواند ۵ برابر روی سوژه‌ها زوم کند.

بهترین گوشی های پرچم دار

گلکسی S24 اولترا

اگر در انتخاب و خرید بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار، محدودیت بودجه ندارید و می‌خواهید باکیفیت‌ترین محصول را خریداری کنید، گلکسی S24 اولترا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی آخرین پرچمدار سامسونگ است و از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر استفاده می‌کند. دوربین اصلی گوشی ۲۰۰ مگاپیکسل است و یک سنسور ۱/۱.۳ اینچی دارد. 

گلکسی S24 اولترا مجهز به لرزشگیر اپتیکال و سیستم فوکوس خودکار لیزری است و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو دارد. این دوربین زوم اپتیکال ۳ برابری و لرزشگیر اپتیکال نیز دارد؛ علاوه‌بر این‌ها، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابر و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید از دیگر دوربین‌های این گوشی هستند. شما می‌توانید با گلکسی اس ۲۴ اولترا با وضوح ۸ بعدی و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم بگیرید. 

آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار جهان است و دوربین فوق‌العاده‌ای دارد. این گوشی در ایران رجیستر می‌شود و شما می‌توانید آن را با اعتبار ازکی‌وام آیفون قسطی خریداری کنید. آیفون ۱۳ مجموعه‌ای از امکانات و قابلیت‌های مختلف عکاسی با موبایل را دارد و لذت شما را برای عکاسی و تولید محتوای ویدیویی دوچندان می‌کند. این گوشی از فیلم‌برداری HDR پشتیبانی می‌کند و لرزشگیر سنسور-شیفت دارد. 

بهترین گوشی های پرچمدار جهان

با اعتبار ازکی‌وام، صاحب بهترین گوشی‌های پرچمدار شوید

گوشی‌های پرچمدار بهترین گوشی‌های موجود در بازار هستند و از نظر باتری، دوربین و صفحه نمایش بالاترین نمره را دارند. اگر می‌خواهید با گوشی بازی کنید، برنامه‌های سنگین نصب کرده و یا عکاسی کنید، بهتر است هر چه زودتر در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کرده و یکی از این گوشی‌های پرچمدار را با بازپرداخت ۱۸ ماهه خریداری کنید. در این مقاله، بعضی از بهترین گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۴ را معرفی کردیم. پیشنهاد ما این است که ویژگی‌های این محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و با توجه به بودجه و اعتبار دریافتی، گزینه مناسب را خریداری کنید. 

سوالات متداول

بهترین گوشی‌های پرچمدار جهان کدام  گوشی‌ها هستند؟

سری گوشی‌های آیفون ۱۵، گوگل پیکسل ۷، اس ۲۳ اولترا و گلکسی A14 بهترین گوشی‌های پرچمدار جهان هستند. 

آیا می‌توان بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار را با اعتبار ازکی‌وام خرید؟

بله، شما می‌توانید با شماره تلفن همراه در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کرده و مراحل تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک را انجام دهید. بعد از تایید مدارک، اعتبار به حساب شما واریز می‌شود و می‌توانید بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار را بررسی و خریداری کنید. 

شرایط خرید قسطی بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار چیست؟

 برای خرید اقساطی گوشی از سایت ازکی‌وام به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید؛ به‌علاوه، سابقه مالی شما نیز بررسی می‌شود و باید قسط‌های قبلی را حتما پرداخت کرده باشید.