یکی از محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین لوازم هوشمند در خانه، جاروبرقی رباتیک است. جارو برقی رباتی در خانه می‌چرخد و گوشه‌ها و روی مبل‌ها را تمیز می‌کند. بسیاری از افراد به دلیل مزیت‌های بسیار ربات جاروبرقی هوشمند، تمایل دارند تا به کمک خرید اقساطی لوازم خانگی، این وسیله دیجیتال را تهیه کرده و از قابلیت‌های متنوع آن مثل تی کشیدن و جذب آب استفاده کنند. در این مقاله از وبلاگ ازکی‌وام درباره راهنمای خرید جارو رباتیک صحبت خواهیم کرد و بهترین برند ربات جارو برقی را معرفی می‌کنیم. در نهایت، شما می‌توانید با استفاده از وام خرید اقساطی جاروبرقی، بهترین مدل جارو رباتیک را به خانه ببرید.

راهنمای خرید جارو رباتیک

بهترین جاروبرقی رباتیک

اگر می‌خواهید بهترین جاروبرقی رباتی را بخرید، ما مدل‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با استفاده از انواع مدل جارو رباتیک می‌توانید در کمترین زمان ممکن خانه را تمیز کنید؛ به‌علاوه، این دستگاه‌ها به حسگر و دوربین متصل هستند و می‌توانند زیر مبل‌ها را نیز جارو بکشند. محصولات زیر بهترین ربات جاروبرقی هوشمند در بازار ایران هستند.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Pro+

این دستگاه پرفروش‌ترین جارو رباتیک شیائومی است و تکنولوژی‌های جدیدی دارد. جارو رباتیک Mop 2 نقشه خانه شما را ترسیم می‌کند و با استفاده از این نقشه، اتاق‌های خانه را تمیز می‌کند. ربات جاروبرقی شیائومی یک پردازنده ۴ هسته‌ای Cortex-A53 دارد و با قدرت مکش ۳۰۰۰ پاسکال کار می‌کند. مخزن ۲۵۰ لیتری، سنسور حسی فوتون، ۳ سطح کنترل آب، فناوری Autopilot از دیگر قابلیت‌های این دستگاه هستند. شما می‌توانید با جاروبرقی رباتیک شیائومی انواع سرامیک، کف‌پوش و سنگ را تمیز کنید.

جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop P

اگر خانه شما شکاف‌ها و گوشه‌های زیادی دارد، جارو برقی رباتی Mop P را بخرید. این دستگاه موتور ۲۱۰۰ پاسکال دارد و ظریف‌ترین شکاف‌ها را تمیز می‌کند. جارو رباتیک شیائومی مجهز به فیلتر ۵ لایه است و گردوغبارها و آلودگی‌ها را از بین می‌برد؛ همچنین، در بخش زیرین دستگاه، چرخ‌های پلاستیکی وجود دارد. بنابراین، ربات جاروبرقی شیائومی از موانع دو سانتی‌متری عبور می‌کند. جاروی هوشمند شیائومی می‌تواند انواع سطح را به‌طور همزمان جارو کند. پد تی‌کشی، قدرت تشخیص فرش و برس جانبی از دیگر قابلیت‌های ربات جاروبرقی هوشمند شیائومی هستند.

ربات جاروبرقی هوشمند

جاروبرقی هوشمند ویومی مدل S9

یکی از جدیدترین جاروبرقی رباتیک بازار، ربات جاروبرقی ویومی است. این دستگاه مجهز به موتور ژاپنی Nidec است و با تکنولوژی Auto-Dumping 2.0 کار می‌کند؛ بنابراین، زمانی که مخزن‌های ربات پر شد، آشغال‌ها داخل پاکت ۳ لیتری خالی می‌شوند. ربات جاروبرقی ویومی یک مخزن ۳۰۰ میلی‌لیتری برای جمع‌آوری آشغال و یک مخزن ۲۵۰ میلی‌لیتری برای نگهداری مایعات شوینده کف دارد.

بهترین جاروبرقی رباتیک

جارو برقی رباتیک فکر مدل Robert

این دستگاه پیشرفته محبوب‌ترین محصول برند Fakir است است و برای ۷ روز آینده برنامه‌ریزی می‌شود. جارو برقی رباتی رابرت گوشه‌های پنهان خانه را تشخیص می‌دهد و با دیوار برخورد نمی‌کند. این دستگاه به صورت اتوماتیک زیر مبل‌ها می‌رود و با توان مصرفی زیر ۱۰۰۰ وات کار می‌کند. تمیز کردن فرش، پارکت، کاشی، سرامیک و سنگ از ویژگی‌های ربات جاروبرقی هوشمند مدل Robert هستند.

بهترین مارک جاروبرقی رباتیک

بهترین مارک جاروبرقی رباتیک

در حال حاضر، بهترین مارک ربات جاروبرقی، شیائومی است. این شرکت، بهترین دستگاه‌ها را تولید می‌کند. نکته دیگر اینکه بعضی از شرکت‌های سازنده جاروبرقی رباتی در ایران نمایندگی ندارند؛ علاوه‌بر شرکت شیائومی، شما می‌توانید از زیرمجموعه‌های این برند مثل ویومی (Viomi)، لایدستو (Lydsto) و دریم هم ربات جاروبرقی بخرید. اگر بودجه لازم برای خرید از این برندها را ندارید، می‌توانید از قابلیت خرید اقساطی لوازم خانگی استفاده کنید.

معایب جاروبرقی رباتیک

قبل از خرید جارو رباتیک با استفاده از وام خرید اقساطی جاروبرقی، بهتر است معایب این دستگاه را بشناسید. ربات جاروبرقی هوشمند نمی‌تواند پله‌ها را تمیز کند و قیمت بالایی دارد. این دستگاه نسبت به جاروبرقی‌های معمولی، قدرت پاک‌کنندگی کمتری دارد. شما با استفاده از جارو برقی رباتی می‌توانید محیط‌های مسطح را تمیز کنید؛ اما این دستگاه از پله‌ها بالا نمی‌رود. نکته دیگر اینکه، ممکن است ربات جاروبرقی بین سیم‌های برق گیر کند. در این موقعیت، باید دستگاه را جابه‌جا کنید؛ به‌علاوه، جاروبرقی رباتیک عمر کوتاهی دارد. این دستگاه انرژی زیادی برای تمیز کردن محیط استفاده می‌کند. بنابراین، ممکن است در حین تمیز کردن باتری‌اش تمام شود.

پرفروش‌ ترین مدل‌های جاروبرقی رباتیک در بازار ایران

اگر می‌خواهید صاحب پرفروش‌ترین مدل‌های جارو برقی رباتی در ایران شوید، می‌توانید با استفاده از خرید اعتباری ربات جاروبرقی استفاده کنید و گران‌ترین مدل‌ها را تهیه کنید. محصولاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند.

جاروبرقی هوشمند دریم مدل D9

قدرت مکش این دستگاه ۳۰۰۰ پاسکال است و با میزان صدای زیر ۶۵ دسی‌بل کار می‌کند. نوع فیلتر خروجی جارو برقی رباتی دریم از نوع HEPA است و با ۳ حالت استاندارد، آرام و حداکثری کار می‌کند. جارو رباتیک دریم از فناوری OTA پشتیبانی می‌کند و با محیط به صورت خودکار آشنا می‌شوند. سیستم مدیریت باتری هوشمند BMS، پد پارچه‌ای برای تی‌کشی و داک شارژ، قابلیت شارژ خودکار و سیستم لیزری LDS3.0 از دیگر قابلیت‌های این دستگاه هستند.

معایب جاروبرقی رباتیک

جارو رباتیک شیائومی مدل Mop

این دستگاه قدرت مکش ۲۵۰۰ پاسکال دارد و محفظه گردوخاک آن به اندازه ۶۰۰ میلی‌لیتر ظرفیت دارد. ظرفیت محفظه آب جاروبرقی ۲۰۰ میلی‌لیتر است و با باتری لیتیوم یونی ۲۳۴۰ میلی‌آمپر قدرتمند کار می‌کند. جارو برقی رباتی شیائومی با CPU چهار هسته‌ای کار می‌کند و ۱۵ سنسور هوشمند دارد. این دستگاه پیشرفته می‌تواند از موانع ۲ سانتی‌متری و فرش‌های ضخیم عبور کند. جاروبرقی رباتیک Mop می‌تواند جریان آب را به صورت هوشمند کنترل کند و سطح‌های مختلف را تی بکشد.

 پرفروش‌ ترین مدل‌های جاروبرقی رباتیک در بازار ایران

جاروبرقی رباتیک لایدستو مدل R1

ربات جاروبرقی هوشمند لایدستو مدل R1 سرعت بالایی دارد و می‌تواند ۱۷ هزار دور بر دقیقه بچرخد. قدرت مکش این دستگاه ۳۰۰۰ پاسکال است و سطح‌های مختلف را در کمترین زمان ممکن جارو می‌کشد. جارو برقی رباتی Lydsto به مخزن آب ۲۵۰ میلی‌لیتری وصل است و نازل‌های مخصوص برای اسپری آب دارد. سیستم الکترونیکی هوشمند برای توزیع آب، هشدار اتمام آب مخزن و قابلیت برنامه‌ریزی مسیر از دیگر ویژگی‌های ربات جاروبرقی لایدستو هستند.

 پرفروش‌ ترین مدل‌های جاروبرقی رباتیک در بازار ایران

سوالات متداول

مدارک لازم برای خرید اعتباری جاروبرقی رباتی چیست؟

برای خرید اعتباری ربات جاروبرقی به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید.

وام خرید اقساطی لوازم خانگی چقدر است؟

وام خرید اقساطی لوازم خانگی در ازکی‌وام ۷۵ میلیون تومان است.

شرایط خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک چیست؟

برای خرید اقساطی جاروبرقی رباتیک به شرایط خاصی احتیاج ندارید، کافی‌ست چک برگشتی و قسط عقب‌مانده نداشته و دسته چک داشته باشید.