کوله پشتی یکی از مهم‌ترین وسایل برای سفر است. برای اینکه بتوانید یک کوله پشتی مناسب سفر بخرید باید ویژگی‌های مختلف کوله و نوع آن را بررسی کنید؛ به‌علاوه، کوله‌ها با توجه به اندازه و کاربرد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. اگر می‌خواهید کوله پشتی سفری بخرید، در این مقاله از وبلاگ ازکی‌وام درباره کوله پشتی حرفه‌ای مسافرتی صحبت کرده و روش خرید اقساطی کوله پشتی را توضیح خواهیم داد. شما می‌توانید از سایت ازکی‌وام اعتبار گرفته و بهترین کوله پشتی سفر را خریداری کنید.

انواع کوله پشتی مسافرتی

هنگام انتخاب کوله پشتی مناسب سفر باید نیاز خود را بشناسید و با توجه به اولویت‌ها و بودجه بهترین نوع کوله پشتی سفر را انتخاب کنید. اگر برای سفر یک روزه به کوله احتیاج دارید، کوله سفری کوچک برای شما مناسب است. کوله مسافرتی سبک به اندازه ۴۰ لیتر ظرفیت دارد و برای سفرهای کوتاه مناسب است. 

برای سفرهای چند روزه به کوله سفری بزرگ یا کوله سفری چرخ‌دار احتیاج دارید. بعضی از افراد نیز نمی‌توانند همه وسایل خود را در کوله‌های معمولی جا دهند. این افراد به کوله پشتی مسافرتی جادار احتیاج دارند. 

انواع کوله پشتی مسافرتی

اگر می‌خواهید کوله پشتی سفری مخصوص کوهستان بخرید، بهتر است یکی از محصولات کوله پشتی مسافرتی مردانه و کوله پشتی مسافرتی دخترانه را انتخاب کنید؛ زیرا کوله‌های دخترانه مخصوص اندام دخترها طراحی شده‌اند و کوله‌های مردانه برای مردان مناسب هستند. در ادامه انواع کوله پشتی سفری را معرفی می‌کنیم.

کوله سفری سبک

این کوله، در دسته‌ی کوله‌های کوچک و روزانه قرار می‌گیرد و برای پیاده‌روی روزمره مناسب هستند؛ همچنین فضای خوبی نیز برای نگهداری از وسایل دارند. معمولا، کوله سفری سبک جیب‌های کمی دارد و برای حمل ملزومات روزمره استفاده می‌شود.

بهترین کوله پشتی مسافرتی

کوله پشتی شبانه

کوله پشتی شبانه از نوع کوله پشتی مسافرتی جادار است و برای نگهداری از وسایل ضروری و لباس‌های شخصی طراحی شده است. این کوله‌ها بزرگ‌تر از کوله‌های معمولی هستند و جیب‌های اضافی دارند. شما می‌توانید از کوله پشتی شبانه برای سفرهای یک روزه و شبانه استفاده کنید.

کوله سفری چرخ‌دار

کوله سفری چرخ‌دار یک دسته تلسکوپی دارد که می‌شود از این دسته، برای حمل کوله پشتی استفاده کرد. پشت این کوله‌ها یک پد ضد تعریق وجود دارد و شما می‌توانید بندهای پشتی کوله را نیز مخفی کنید؛ علاوه‌بر این‌ها، کوله سفری چرخ‌دار به آسانی حمل می‌شود و به سر و گردن شما فشاری ایجاد نمی‌کند. این کوله‌ها برای سفر کمپینگ و کوله‌نوردی مناسب نیست و نوعی کوله سفری بزرگ است.

کوله پشتی مسافرتی خارجی

کوله پشتی مسافرتی مردانه

یکی از انواع کوله که متناسب با بدن آقایان طراحی شده، کوله پشتی مسافرتی مردانه سنگین است. بندهای کوله پشتی‌های مردانه پهن‌تر و پشتی آن بلندتر هستند. در بعضی از کوله‌های مسافرتی مردانه فضایی برای حمل ابزار مخصوص نیز طراحی شده است.

کوله پشتی مسافرتی دخترانه

کوله پشتی مسافرتی دخترانه سبک‌تر بوده و با توجه به بدن خانم‌ها طراحی شده است. بعضی از کوله‌های مسافرتی دخترانه جیب‌های بیشتری دارند؛ بنابراین، شما می‌توانید لوازم آرایش و وسایل بهداشتی خود را در کوله بگذارید؛ به‌علاوه، کوله پشتی سفر مخصوص خانم‌ها بندهای کوتاه‌تر و باریک‌تری نیز دارند.

بهترین کوله پشتی مسافرتی

برای انتخاب بهترین کوله پشتی حرفه‌ای مسافرتی، باید انواع کوله پشتی سفر را از نظر اندازه، جنس کوله، کیفیت، وزن، نوع طراحی و تعداد جیب‌ها بررسی کنید. در ادامه، هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد.

اندازه کوله پشتی

هنگام انتخاب کوله پشتی مناسب سفر باید اندازه کوله را در نظر بگیرید. هر چقدر که کوله پشتی بزرگ‌تر باشد، وسایل بیشتری در آن جا می‌شود. از طرف دیگر، باید به جابه‌جایی کوله نیز فکر کنید. اگر با اتوبوس سفر می‌کنید، کوله سفری بزرگ مناسب شما نیست. کوله سفری کوچک برای سفرهای یک روزه و اطراف شهر مناسب هستند. شما می‌توانید در کوله سفری سبک خوراکی‌ها و وسایل بهداشتی موردنیاز برای سفر یک روزه را بدون نگرانی از کمبود جا، در کوله‌ی خود قرار دهید.

جنس کوله پشتی

یکی از عوامل مهم در انتخاب کوله پشتی حرفه‌ای مسافرتی، جنس کوله است. کوله پشتی سفری روزانه از پلی‌استر و نایلون ساخته می‌شود. اگر برای کمپینگ و کوه‌نوردی به کوله‌ پشتی حرفه‌ای مسافرتی احتیاج دارید، حتما کوله مقاوم و ضد آب بخرید. این کوله‌ها از کربن فایبر و چرم ساخته می‌شوند.

کوله پشتی مناسب سفر

کیفیت کوله پشتی

اگر می‌خواهید یک کوله پشتی سفری فوق‌العاده بخرید، به دوخت کوله و جیب‌های آن دقت کنید. دوخت قوی و جیب‌های محکم از ویژگی‌های یک کوله پشتی مناسب سفر هستند. توصیه ما این است که کوله پشتی سفر را از برندهای معتبر خارجی و ایرانی خریداری کنید. دیوتر، اسنوهاک، کایلاس، کله‌گاوی، میلت و نورث فیس از جمله برندهای برتر کوله پشتی حرفه‌ای مسافرتی هستند.

وزن کوله پشتی

هنگام خرید کوله پشتی سفر به وزن آن توجه کنید. اگر کوله شما خیلی سنگین باشد، نمی‌توانید آن را جابه‌جا کنید. اگر برای کوه‌نوردی به کوله سفری سبک احتیاج دارید، حتما به وزن و ظرفیت کوله توجه داشته باشید.

تعداد جیب‌ها

در کوله پشتی سفر وسایل زیادی چیده می‌شوند. لباس، حوله، وسایل بهداشتی، لوازم تخصصی کوه‌نوردی و لباس گرم از جمله این وسایل هستند؛ بنابراین هنگام خرید، تعداد جیب‌های کوله را بررسی کنید. برای اینکه بتوانید وسایل موردنیاز را در کوله بگذارید، به جیب‌های در دسترس احتیاج دارید.  

کوله پشتی حرفه ای مسافرتی

کوله پشتی مسافرتی خارجی

اگر می‌خواهید کوله پشتی مسافرتی خارجی بخرید، پیشنهاد ما برندهای دیوتر، اسنوهاک، کایلاس، کله‌گاوی، میلت و نورث فیس هستند. برند دیوتر یک شرکت آلمانی است و انواع کوله پشتی سفری تولید می‌کند. کوله پشتی سفری اسنوهاک برای کوه‌نوردی سبک و سنگین، پیاده‌روی، جنگل‌نوردی و کویرنوردی مناسب است. کوله‌های این برند ضد آب بوده و قیمت مناسبی دارد. شرکت کایلاس یک شرکت چینی است که انواع کوله پشتی مناسب سفر تولید می‌کند. محصولات این شرکت قیمت مناسبی دارند و جزو کوله‌های باکیفیت هستند. اگر می‌خواهید به طور حرفه‌ای کوه‌نوردی کنید، از برند میلت کوله پشتی مسافرتی جادار خریداری کنید. کوله‌های این شرکت از مواد محکم و مقاوم تولید شده‌اند و برای انواع وسایل یخ‌نوردی و سنگ‌نوردی جا دارند. 

نحوه خرید قسطی کوله پشتی سفر

یکی از خدمات ازکی‌وام، ارائه تور اقساطی و اعتبار قسطی خرید کالاست. اگر می‌خواهید سفر خارجی یا داخلی بروید و بودجه کافی ندارید، می‌توانید از سایت ازکی‌وام تور قسطی بخرید و کوله پشتی مناسب سفر را هم از ازکی‌وام سفارش دهید. برای خرید قسطی انواع کوله سفری سبک و سنگین کافیست در سایت ثبت‌نام کنید و مراحل تکمیل اطلاعات را انجام دهید. 

بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی، حساب بانکی شما بررسی می‌شود. اگر چک برگشتی و قسط تسویه‌نشده نداشته باشید، اعتبار خرید کوله پشتی مسافرتی مردانه و دخترانه به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید با اعتبار ازکی‌وام بهترین کوله پشتی حرفه‌ای مسافرتی را خریداری کنید. همه چیز برای شروع سفر و خرید وسایل سفر آماده است. مراحل ثبت‌نام و دریافت اعتبار را انجام دهید و تور خودتان را رزرو کنید.

سوالات متداول

مدارک لازم برای خرید تور اقساطی چیست؟

برای خرید تور قسطی به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید.

بهترین کوله پشتی سفر چه ویژگی‌هایی دارد؟

کوله پشتی حرفه‌ای مسافرتی وزن مناسبی دارد و با توجه به ارگونومی بدن طراحی می‌شود.

شرایط خرید تور اقساطی چیست؟

برای خرید قسطی تور نباید چک برگشتی و قسط عقب‌مانده داشته باشید.