مصائب ظرف‌شستن آن‌قدر زیاد است که هر خانه‌ای به ماشین ظرف‌شویی احتیاج دارد. اگر تصمیم شما برای خرید ماشین ظرفشویی، برند اسنوا است، در این مقاله راجع به ویژگی‌ها، مزایا و معایب این دستگاه صحبت کرده و بهترین مدل را معرفی می‌کنیم. در نهایت، نحوه‌ی خرید اعتباری لوازم خانگی را توضیح می‌دهیم.

مزیت‌های ماشین ظرفشویی اسنوا

یکی از مزیت‌های مهم این محصول، جلوگیری از هدررفتن آب است. گروهی از خریداران ماشین ظرفشویی نگران میزان مصرف آب در این ماشین‌ها هستند، خبر خوب اینکه برند اسنوا میزان مصرف آب را در ماشین ظرفشویی‌هایش تا حد زیادی کاهش داده است. همچنین، با شستن ظرف‌ها در این ماشین، لازم نیست نگران خراب‌شدن یا شکستن ظرف‌ها باشید. ماشین ظرفشویی اسنوا با احتیاط کامل ظرف‌ها را می‌شوید و هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کند. نکته‌ی آخر اینکه، قطعات این دستگاه برقی از شرکت‌ها و کشورهای خارجی وارد ایران شده و مونتاژ می‌شوند؛ بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین، محصولات برند اسنوا در مقایسه با ماشین ظرفشویی‌های خارجی قیمت مناسب‌تری دارند.

معایب ماشین ظرفشویی اسنوا

طبق نظر مصرف‌کنندگان و مشتری‌های برند اسنوا، ماشین ظرفشویی این برند در مقایسه با سایر برندهای ایرانی قیمت بالایی دارد و با صدای زیادی کار می‌کند.

بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا

اگر از امکان خرید قسطی ازکی‌وام استفاده کنید، می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم صاحب بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا شوید. در این قسمت بهترین مدل‌های این برند را معرفی می‌کنیم.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226

اگر دنبال جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی می‌گردید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه ۱۲ نفره است و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. یکی از ویژگی‌های جالب ماشین ظرفشویی مدل SWD برنامه‌ی شست‌وشوی سریع است. با استفاده از این برنامه می‌توانید ظروف را مدت یک ساعت تمیز کنید. صدای کم، سیستم‌ها و برنامه‌های شست‌و‌شوی متنوع، برنامه‌ی آبکشی پیش‌ از شست‌وشو و سیستم عیب‌یاب هوشمند از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند. سیستم عیب‌یاب هوشمند مشکلات دستگاه را به‌‌‌طور هوشمند بیان می‌کند و شست‌و‌شوی اتوماتیک هم برای شست‌وشوی قدرتمند ظرف‌ها است.

ماشین ظرفشویی مدل SWD-146W

این دستگاه ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند ظرف‌های ۱۴ نفر را بشوید. ۶ برنامه‌ی متنوع شست‌وشو، کشوهای مجزا برای انواع ظروف، مصرف انرژژی پایین و فواره‌های مخصوص برای هر کشو از ویژگی‌های ماشین ظرفشویی SWD هستند. این دستگاه به سیستم عیب‌یاب هوشمند و نمایشگر LED مجهز است و رتبه‌ی انرژی‌اش صفر است. در هر بار شست‌‌‌وشو با این ماشین ظرفشویی فقط ۱۶ لیتر آب مصرف می‌شود. اگر دوست ندارید بلورها و شیشه‌ها بعد از شست‌و‌شو لکه‌دار نشوند، ماشین ظرفشویی 146W بهترین گزینه است، چون به سختی‌گیر آب مجهز است.

ماشین ظرفشویی مدل SWD-226S Clean Power

ویژگی اصلی این دستگاه شست‌وشو با تاخیر است. با استفاده از قابلیت شست‌وشو با تاخیر می‌توانید عملیات تمیزکردن ظرف‌ها را ۲۴ ساعت قبل برنامه‌ریزی کنید. برنامه‌ی شست‌وشوی اقتصادی هم برای ظروفی هستند که زیاد کثیف نیستند. یکی دیگر از مزیت‌های این مدل، بی‌صدایی آن است. اگر دوست ندارید ماشین ظرفشویی هنگام شست‌‌وشو سروصدای زیادی داشته باشد، ما خرید این مدل را توصیه می‌کنیم. ماشین مدل SWD-226S ابعاد مناسبی هم دارد و برای آشپزخانه‌های کوچک و متوسط مناسب است.

ماشین ظرفشویی SWD-140

این دستگاه یکی از کم‌مصرف‌ترین مدل‌های ماشین ظرفشویی اسنوا است که طراحی شکیل و زیبایی دارید. این محصول از ۳ سبد ضدزنگ تشکیل شده است و یکی از سبدها قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. اگر ظرف‌های شما خیلی کثیف و چرب می‌شوند، این ماشین ظرفشویی برنامه‌ی مخصوصی برای شست‌و‌شوی آن‌ها دارد. در ماشین ظرفشویی SWD-140، ظرف‌های کثیف با فشار بیشتری تمیز می‌شوند؛ به‌طوری که اثری از چربی‌ها روی ظرف باقی نمی‌ماند. از دیگر برنامه‌های شست‌و‌شوی ماشین می‌توان به برنامه‌ی سریع، خودکار، ظریف و برنامه‌ی شست‌و‌شوی پرقدرت اشاره کرد. یک برنامه‌ی شست‌و‌شوی اقتصادی و نیم‌شور هم وجود دارد. برنامه‌ی نیم‌شور برای وقتی است که تعداد ظرف‌ها زیاد نیست. در این حالت، نیمی از ظرفیت دستگاه استفاده می‌شود.

نحوه‌ی خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا

اولین قدم برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا ثبت‌نام در سایت ازکی‌وام است. با استفاده از مشخصات فردی در سایت ثبت‌نام می‌کنید و بعد از چند روز حساب شما تایید می‌شود و می‌توانید فآیند درخواست وام را شروع کنید. برای اینکه تجربه‌ی خوبی از خرید قسطی داشته باشید، قبل از ثبت‌نام قسط‌های عقب‌مانده را پرداخت کنید. خرید قسطی در ازکی‌وام بدون ضامن و آنلاین انجام می‌شود. بعد از ثبت‌نام و افزایش اعتبار، امکان مقایسه‌ بین انواع برندهای ماشین ظرفشویی و انواع مدل‌ها وجود دارد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا، کافی است در صفحه‌ی اصلی ازکی‌وام، بخش جست‌وجو در محصولات و خدمات ما، ماشین ظرفشویی اسنوا را بنویسید و کلیک کنید. در صفحه‌ی بعدی، انواع مدل‌های این دستگاه با قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف نشان داده می‌شود. قیمت‌ها و ویژگی‌ها را مقایسه کرده و در نهایت محصول موردنظرتان را خریداری کنید.