تلویزیون جی‌پلاس یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار است. بسیاری از افراد که عاشق فیلم و سریال هستند، سراغ خرید این تلویزیون می‌روند؛ چون جی‌پلاس می‌تواند عالی‌ترین تصاویر را نشان بدهد و از بیش از ۸۰ میلیون پیکسل پشتیبانی می‌کند. در این مقاله با ویژگی‌های این تلویزیون فوق‌العاده آشنا می‌شویم و راجع به خرید اقساطی آن صحبت می‌کنیم.

نقد و بررسی تلویزیون جی پلاس

تلویزیون‌های جی‌ پلاس در سه سری مختلف در بازار لوازم برقی خانگی عرضه می‌شوند. در این بخش هر کدام از مدل‌های این تلویزیون را بررسی می‌کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

تلویزیون جی‌ پلاس سری Power

سری Power در دو سایز ۳۲ و ۴۰ اینچ ساخته می‌شود و امکاناتی مثل پنل Time Shift، ضبط روی حافظه‌ی خارجی، کاهش نویز و تقویت سیگنال دارد. اگر می‌خواهید دستگاهی با رزولوشن فول اچ دی بخرید، ما تلویزیون جی پلاس را به شما پیشنهاد می‌‌کنیم. این تلویزیون از همه‌ی شبکه‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند و به تکنولوژی DVBT2 مجهز است.

تلویزیون جی پلاس سری Stellar

اگر قصد خرید تلویزیونی با اندازه‌های بزرگ را دارید، سری Stellar مناسب شما است. سری Stellar در ۳ سایز ۵۰، ۵۵ و ۵۶ اینچ تولید می‌شود. رزولوشن دستگاه از نوع UHD است و عالی‌ترین تصاویر را نشان می‌دهد. همچنین این تلویزیون از ۸۰ میلیون پیکسل و یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. با این ویژگی‌ها، می‌توان گفت که تلویزیون جی پلاس سری Stellar یک انتخاب فوق‌العاده برای عاشقان فیلم و بازی است. در نهایت اینکه این تلویزیون هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۴.۴ است و انواع امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. از جمله این امکانات پنل A+، کاهش اتوماتیک نویز تصویر و تقویت سیگنال‌های دریافتی هستند.

تلویزیون جی پلاس سری Style

تلویزیون‌های سری Style در اندازه‌های ۴۳ و ۵۰ اینچ تولید می‌شوند و قابلیت‌های متنوعی دارد. پنل IPS، A+ فناوری 4k، HDR، فناوری صوتی دالبی اتموس، DTS و فناوری Time Shift از جمله فناوری‌های مدرن این دستگاه هستند. با استفاده از این فناوری‌ها می‌توانید از شفافیت بالای تصاویر لذت ببرید. فناوری Time shift به شما اجازه می‌دهد که هنگام تماشای برنامه‌ها چند دقیقه آن را به عقب برگردانید و بخش موردعلاقه‌تان را دوباره تماشا کنید. این دستگاه سیستم صوتی و اسپیکر هم دارد. سیستم‌های صوتی جی پلاس دو کاناله هستند و با توان خروجی ۱۶ وات کار می‌کنند.

قابلیت اتصال موبایل به تلویزیون

اگر می‌خواهید عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های موسیقی موجود در گوشی را در تلویزیون باز کنید، به راحتی می‌توانید موبایلتان را به تلویزیون جی پلاس وصل کنید. البته این قابلیت فقط برای موبایل‌هایی کار می‌کند که از ویژگی Mirroring برخوردار هستند. در صورتی‌که موبایل شما این ویژگی را دارد، می‌توانید با استفاده از گزینه‌ی Wireless Display در منوی تلویزیون، گوشی را به دستگاه وصل کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد تلویزیون جی پلاس، کنترل تلویزیون با استفاده از گوشی است. شما می‌توانید با برنامه‌ی I Smart گزینه‌ی مانیتورینگ معکوس تلویزیون را فعال کنید. با فعال‌کردن این گزینه، تصویر تلویزیون روی صفحه نمایش گوشی نشان داده می‌شود.

حافظه‌ی داخلی تلویزیون جی پلاس

خیلی از تلویزیون‌های موجود در بازار حافظه‌ی داخلی ندارند و اجازه‌ی ضبط برنامه‌های تلویزیونی را به شما نمی‌دهند. با خرید اقساطی تلویزیون ، این امکان برای شما فراهم می‌شود و می‌توانید با فشردن یک دکمه برنامه‌های محبوبتان را ضبط کنید.

ویژگی‌ Android TV در تلویزیون جی پلاس

فناوری Android TV تلویزیون را به یک کامپیوتر تبدیل می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از تلویزیون، جست‌وجوی صوتی انجام دهید و دستیار هوشمند گوگل را فعال کنید. این دستیار در فهرست‌بندی کارها و تنظیم قرارها به شما کمک می‌کند. همچنین، در Android TV بازی‌های مختلفی وجود دارند. بعضی از آن‌ها رایگان هستند و برای گروهی هم باید هزینه بپردازید. سیستم عامل اندروید تی وی از برنامه‌های متنوعی مثل نتفلیکس، دیزنی، اسپاتیفای و یوتیوب پشتیبانی می‌کند.

پنل QLED در تلویزیون‌های جی پلاس

با وجود این پنل، کیفیت تصاویر در تلویزیون تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و شما می‌توانید فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌ها را بالاترین کیفیت تماشا کنید. لازم به ذکر است که این پنل از میلیاردها رنگ خالص پشتیبانی می‌کند

نحوه‌ی خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک

اولین مرحله در خرید قسطی این محصول، ثبت‌نام در سایت ازکی‌وام است. در صفحه‌ی اصلی ازکی‌وام، روی دکمه‌ی عضویت کلیک کنید و مراحل را به ترتیب انجام دهید. برای ورود به پنل کاربری خود و مشاهده طرح‌های اعتباری تنها نیاز است که شماره تماس خود را وارد کنید. خرید اقساطی تلویزیون جی‌ پلاس در ازکی‌وام به ضامن احتیاج ندارد و همه‌ی مراحل هم به صورت آنلاین انجام می‌شوند.