شما ممکن است در برخی مواقع به گردش حساب خود نیاز داشته باشید و این مدرک اعتبار شما را برای دریافت برخی خدمات تضمین کند. یکی از این مواقع زمانی است که می‌خواهید از طریق ازکی‌وام، اعتبار خرید کالا و خدمات دریافت کنید. خبر خوب این است برای دریافت گردش حساب خود نیازی نیست حتما به یکی از شعب بانک مراجعه کنید و دریافت آن به راحتی از طریق سایت بانک امکان‌پذیر است. اما مراحل دریافت آن در بانک‌های مختلف با هم متفاوت است و شاید بخشی از مراحل برای شما شفاف نباشد. اگر حساب شما متعلق به بانک پاسارگاد است در ادامه می‌توانید نحوه‌ی دریافت گردش حساب از این بانک را به‌صورت کامل بخوانید.همچنین در ویدیوی زیر می‌توانید به‌طور خلاصه مراحل را ببینید.

مراحل دریافت گردش حساب بانک پاسارگاد

فعال‌سازی خدمات بانکداری مجازی


در ابتدا اگر خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد را فعال نکردید، به یکی از شعب بانک مراجعه کنید، بعد از کامل کردن فرم فعال‌سازی خدمات اینترنتی، نام کاربری و کلمه عبور خود را دریافت کنید.


شما می‌توانید به سایت بانک پاسارگاد مراجعه کنید، با کلیک بر روی «افتتاح حساب» و تکمیل فرم، درخواست فعال‌سازی خدمات را ارسال کنید.

ورود به سامانه بانکداری مجازی پاسارگاد


در صفحه‌ی اصلی سایت بانک پاسارگاد بر روی «ورود به بانکداری مجازی» کلیک کنید.
نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید.در این بخش برای ورود، می‌توانید یکی از این سه راه را انتخاب کنید:
• رمز ثابت
• شناسایی دو عاملی (SMS)
• شناسایی دو عاملی (*720#، همراه پرداخت)
دقت کنید که برای فعال‌سازی هر یک از روش‌ها لازم است با مراجعه به شعبه‌ی بانک، رمز ثابت ورود مخصوص هر روش را دریافت کنید.

گردش حساب بانک پاسارگاد


ورود به صورت‌ حساب سپرده


از بخش خدمات پرکاربرد «صورت‌حساب سپرده» را انتخاب کنید.

گردش حساب بانک پاسارگاد

 

دریافت صورت‌حساب سپرده

شما در این بخش می‌توانید صورت‌حساب سپرده‌های خود را ببینید:
بعد از تعیین شماره‌ی سپرده، گزینه‌ی «گردش صورت‌حساب براساس تاریخ» را انتخاب کنید. حالا با کمک ابتدا و انتهای بازه، سه ماه اخیر را مشخص کنید.

گردش حساب بانک پاسارگاد

گردش حساب بانک پاسارگاد


به کمک گزینه‌های موجود، صورت‌حساب سپرده را به شکل پی‌دی‌اف دانلود کنید.

گردش حساب بانک پاسارگاد

 

مرحله‌ به‌ مرحله تا دریافت اعتبار ازکی‌وام

شما با ازکی‌وام می‌توانید با برداشتن چند قدم اعتبار بگیرید و آنچه را می‌خواهید به‌صورت قسطی بخرید. اگر تاکنون برای دریافت اعتبار در ازکی‌وام اقدام کرده و به مرحله بارگذاری مدارک رسیده‌اید، تا افزایش اعتبارتان راهی نمانده است. با این حال باز هم اگر قدمی برنداشته‌اید نگران نباشید. فرایند ثبت‌نام در سایت و وارد کردن اطلاعاتتان زمان‌بر نبوده و پس از اینکه اعتبارسنجی شما انجام شد، مدارک هویتی خود را بارگذاری می‌کنید.
پس از آن کارشناسان ازکی‌وام با شما تماس خواهند گرفت و برای بارگذاری برخی مدارک راهنمایی‌تان می‌کنند. مدارکی که شما در اختیار ازکی‌وام قرار می‌دهید صرفا برای سرعت بخشیدن به فرایند ارائه‌ی اعتبار است. یکی از این مدارک بارگذاری گردش حساب سه ماهه است که تنها به‌منظور احراز هویت شغلی شما دریافت می‌شود و نحوه دریافت آن با جزئیات کامل در این مقاله شرح داده شده است.
بعد از بارگذاری مدارکتان، لازم است که نسخه فیزیکی برخی مدارک خود را هم به دست ازکی‌وام برسانید تا حداکثر سه روز بعد اعتبار به حساب شما اضافه شود و بتوانید از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام خرید اقساطی داشته باشید.