یخچال و فریزر اسنوا یکی از برندهای محبوب ایرانی در حوزه‌ی لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا باید ویژگی‌ها و امکانات آن را بررسی کنید و مزیت‌ها و معایبش را بشناسید. در این مقاله به سوال‌های شما درباره‌ی یخچال فریزر اسنوا پاسخ داده و نحوه‌ی خرید اقساطی لوازم خانگی را توضیح می‌دهیم.

امکانات یخچال و فریزر اسنوا

دستگاه‌های اسنوا کیفیت و دوام خوبی دارند و با ظاهر زیبایی طراحی شده‌اند. این محصولات ایرانی هستند و قطعات داخلی آن‌ها در بازار ایران پیدا می‌شود؛ بنابراین در صورتی‌که یخچال شما خراب شود، با صرف هزینه‌ای کم می‌توانید آن را تعمیر کنید.

خدمات پس از فروش اسنوا

شرکت اسنوا در شهرهای مختلف ایران نمایندگی دارند و تلاش می‌کند که با گارانتی و ضمانت‌نامه بهترین خدمات پس از فروش را به مشتری‌ها عرضه کند. این خدمات با هدف بهینه‌سازی تولید و تعمیر یخچال و فریزر مشتری‌ها هستند.

بهترین مدل‌های یخچال اسنوا

برای اینکه خرید بهتر و آسان‌تری داشته باشید، ما بهترین مدل‌های یخچال فریزر اسنوا را معرفی می‌کنیم. اگر از امکان خرید اقساطی استفاده کنید، می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم صاحب بهترین یخچال شوید.

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

این یخچال دارای قفل کودک، اخطار باز ماندن در، آبسردکن، فیلتر تصفیه آب، نمایشگر و یخساز اتوماتیک است و با گنجایش ۲۷ فوت کار می‌کند. محدوده‌ی لیتر دستگاه هم ۵۵۱ تا ۷۰۰ لیتر است.

خرید قسطی یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-3320SS

مدل SN8-3320SS یکی از به‌روزترین و بزرگ‌ترین یخچال‌های اسنوا است و سه در دارد. در سوم این یخچال از فناوری سرمایش سریع استفاده می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که به راحتی به مواد طبقه‌های داخلی دسترسی داشته باشید. این یخچال با ۵ طبقه‌ی داخلی و ۶ طبقه روی در ساخته شده است و ۲ کشو دارد. فریزر یخچال ۲۴۴ لیتر ظرفیت دارد و خود یخچال هم با گنجایش ۴۴۰ لیتر کار می‌کند. آب‌ریز، یخ‌ساز، صفحه نمایش دیجیتال تمام‌لمسی و ۳۲ فوت ظرفیت از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند. اگر مصرف انرژی یخچال برای شما مهم است، بهتر است بدانید که مصرف انرژی آن A+ است و می‌تواند به آب شهری هم وصل شود.

خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-3320SS

یخچال فریزر دوقلوی اسنوا مدل ۰۱۹۰

اگر خانواده‌ی پرجمعیتی دارید، پیشنهاد ما یخچال و فریزر دوقلوی اسنوا مدل ۰۱۹۰ است. این یخچال فضای زیادی دارد و می‌توانید با استفاده از سامانه‌ی ریلی کشوها به همه‌ی مواد غذایی دسترسی داشته باشید. میوه‌ها و سبزی‌ها در طبقه‌های مختلف این یخچال یخ نمی‌زنند و فضای یخچال با نوار درزگیر آنتی‌باکتریال کاملا پاکیزه و بهداشتی است. نوارهای درزگیر قابل شست‌وشو و تعویض هستند و به راحتی می‌توانید با کنترل پنل ال اس دی کار کنید. این محصول اسنوا سامانه‌ی سرمایه الکترونیکی دارد و مواد غذایی را همیشه تازه و سالم نگه می‌دارد.

خرید قسطی یخچال فریزر دوقلوی اسنوا مدل ۰۱۹۰

یخچال فریزر گالری اسنوا

یکی از محصولات پرطرفدار برند اسنوا، یخچال گالری است. این یخچال برای همه‌ی مواد غذایی جا دارد. فضای داخل یخچال به دو بخش بیرونی و درونی تقسیم شده است و شما می توانید به راحتی به همه‌ی مواد غذایی دسترسی داشته باشید. یخچال سه محفظه دارد: محفظه‌ی آشپزی، خانواده و کودک.

طراحان یخچال فریزر گالری یک در سوم برای آن ساختند. در سوم بدون بازکردن در اصلی باز می‌شود و شما را به مواد غذایی پرکاربرد راهنمایی می‌کند. در دوم یخچال هم باریک، سبک و ظریف است و به راحتی باز می‌شود. این یخچال به فناوری سد سرمایی مجهز است و برق و سرما را هدر نمی‌دهد.

سرمایش هوشمند هم از دیگر ویژگی جذاب یخچال فریزر گالری است. با وجود این فناوری، همه‌ی مواد موجود در یخچال به یک اندازه سرما دریافت می‌کنند. در نهایت، آخرین ویژگی یخچال گالری، بوگیر قوی آن است. این بوگیر یک فیلتر سه لایه است و بوهای نامطبوع یخچال را حذف می‌کند.

مزایای یخچال فریزر اسنوا

طبق نظر مصرف‌کنندگان، یخچال اسنوا عمر مناسب و دوام بالایی دارد. ظاهر شیک، طراحی دقیق و پانل‌های رابط کاربری خارجی از ویژگی‌های خوب این محصول هستند. همچنین، در داخل یخچال سنسور اندازه‌گیری دما و دستگاه یخ‌‌ساز کار گذاشته شده است.

معایب یخچال اسنوا

گرچه یخچال اسنوا یکی از بهترین محصول‌های ایرانی موجود در بازار است، ولی بعضی از خریداران به ضعیف‌بودن بدنه‌ی یخچال و زیادی صدای موتور و فن آن اشاره کرده‌اند. بعضی از مشتریان این برند هم از عملکرد نامناسب یخ‌ساز گفته‌اند.

نحوه‌ی خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا در ازکی‌وام

برای خرید اقساطی یخچال فریزر اسنوا باید در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام با مشخصات فردی انجام می‌شود. بعد از بررسی سابقه‌ی بانکی شما، ارسال مدارک و قرارداد اعتبار به حساب شما وارد می‌شود و می‌توانید خرید قسطی را شروع کنید. یخچال و فریزر در دسته‌ی خانه و آشپزخانه و لوازم برقی خانگی است.

در این قسمت، عبارت یخچال فریزر اسنوا را جست‌وجو کنید تا محصول موردنظر نشان داده شود. علاوه‌بر یخچال و فریزر اسنوا، می‌توانید برندهای دیگر یخچال و فریزر را هم ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید. قیمت محصولات، مشخصات و مدل آن‌ها در این بخش توضیح داده شده است. با مقایسه‌ی مدل‌های مختلف یخچال اسنوا و برندهای دیگر، بهترین یخچال فریزر برای شما خواهد بود.