در ازکی‌وام با طرح‌های اعتباری مختلف که متناسب با شرایط شماست، امکان دریافت اعتبار برای خرید اقساطی کالا و خدمات وجود دارد. از جمله طرح‌های اعتباری در ازکی‌وام، طرح بلوبانک است. در این طرح می‌توانید از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان اعتبار بگیرید و از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام، انواع کالا و خدمات مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم ورزشی و غیره دریافت کنید.

تمام مراحل دریافت اعتبار بلوبانک در ازکی‌وام بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری است؛ مراحل ثبت درخواست شما از طریق سایت ازکی‌وام امکان‌پذیر است. اما در یک مرحله یعنی مرحله امضای قرارداد به‌صورت آنلاین نیاز است که به اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کنید که در این مطلب نحوه‌ی امضای این قرارداد را به شما توضیح داده‌ایم.

این مرحله پس از ثبت درخواست شما در ازکی‌وام و در آخرین مرحله قرار دارد. همچنین یکی از مراحل ثبت‌نام وارد کردن شماره حساب بلوبانک است که درصورت نداشتن حساب بلوبانک نیز به‌راحتی بازکردن حساب آنلاین بلوبانک قابل انجام است.

نحوه‌ی امضای قرارداد اعتبار بلوبانک

۱-شما برای ثبت درخواست خود ابتدا به سایت ازکی‌وام مراجعه می‌کنید و پس از آن مدارک هویتی موردنیاز را بارگذاری می‌کنید. در مرحله‌ی بعد اعتبارسنجی می‌شوید که توسط مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایرانیان انجام می‌شود. در صورت تایید اعتبارسنجی شما تصویر چک صیادی خود را (سفید) بارگذاری می‌کنید. در ادامه مدارک شغلی مورد نظر را بارگذاری خواهید کرد. پس از تایید مدارک‌تان توسط کارشناسان ازکی‌وام و تامین‌کننده‌ی مالی، به مرحله‌ی امضای قرارداد می‌رسید.

۲- وقتی به مرحله‌ی امضای قرارداد رسیدید، پیامکی مبنی بر تایید قرارداد برای نهایی شدن ثبت درخواست برای شما ارسال می‌شود.

۳- با کلیک روی لینک درج‌ شده در پیامک وارد اپلیکیشن بلوبانک می‌شوید. صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که توافق‌نامه‌ی شما با ازکی‌وام برای ثبت درخواست نوشته شده است. با خواندن توافق‌نامه، در آخر گزینه‌ی موافقت‌نامه را انتخاب می‌کنید.

امضا قرار داد بلوبانک

۴- پس از امضای آنلاین توافق‌نامه، درخواست اعتبار شما با موفقیت انجام و تا ۲۴ ساعت آینده به حساب شما در پنل ازکی‌وام اضافه می‌شود.

تسهیلات بلوبانک

خرید اقساطی از فروشگاه‌های متنوع

با اعتبار دریافتی خود می‌توانید هر کالا یا خدمتی که می‌خواهید از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام بخرید. از گوشی تا ماشین لباسشویی گرفته تا گیتار و لوازم کوهنوردی. لیست این فروشگاه‌ها از اینجا قابل مشاهده است. پس از انتخاب کالای خود از هر فروشگاه به سبد خرید، وارد درگاه اعتباری ازکی‌وام می‌شوید و اعتبار موردنظر از حساب شما کم می‌شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که بازپرداخت اقساط شما در طرح بلوبانک بر اساس اعتباری است که دریافت می‌کنید، نه میزان خریدی که انجام می‌دهید. بنابراین قبل از دریافت اعتبار بهتر است از هزینه‌ی کالای موردنظر خود مطمئن شوید.