اگر در بانک کارآفرین حساب دارید یا می‌خواهید از این بانک وام بگیرید، به گردش حساب احتیاج دارید. در این مقاله درباره راه‌های دریافت گردش حساب بانک کارآفرین صحبت می‌کنیم و انواع وام‌هایبانک کارآفرین را هم به طور مختصر توضیح می‌دهیم. 

معرفی انواع وام‌های بانک کار آفرین

بانک کارآفرین به اشخاص حقیقی و حقوقی مثل کارمندهای سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد با بانک وام می‌دهد. اگر جزو این گروه‌ها هستید می‌توانید با ارائه ضامن و معرفی‌نامه از بانک کارآفرین وام بگیرید و از مبلغ آن برای تعمیر و بازسازی ملک، خرید کالا و تهیه لوازم و تجهیزات مصرفی استفاده کنید. 

طرح صبا، طرح ارزش سلامت، وام قرض‌الحسنه ازدواج، تسهیلات نیک‌آفرین پلاس و تسهیلات امیدآفرین انواع وام بانک کارآفرین هستند. طرح صبا برای پرسنل شرکت‌ها است و سقف آن ۳۰۰ میلیون تومان است. 

پزشک‌ها و پرسنل مراکز درمانی می‌توانند از تسهیلات ارزش سلامت استفاده کنند. با دریافت این وام می‌توانید کلینیک و مطبتان را تجهیز کنید یا مطب بخرید. مبلغ وام ارزش سلامت بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان است. 

بانک کارآفرین به زوج‌های جوان هم وام ازدواج می‌دهد. اگر تا به حال از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استفاده نکرده‌اید، می‌توانید برای دریافت این وام ثبت‌نام کنید. در بین انواع وام‌های بانک کارآفرین، تسهیلات امید آفرین و نیک آفرین پلاس، شرایط عمومی‌تری دارند و برای دارندگان حساب قرض‌الحسنه هستند. 

با ثبت‌نام در طرح نیک آفرین پلاس می‌توانید بین ۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. علاوه‌بر این‌ها تسهیلات امید آفرین هم برای دارندگان حساب قرض‌الحسنه مناسب است. اگر ۳ ماه سرمایه‌تان را در بانک نگه دارید، می‌توانید ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. 

نحوه دریافت گردش حساب بانک کار آفرین

گردش حساب چیست؟

قبل از اینکه سراغ توضیح نحوه دریافت گردش حساب بانک کارآفرین برویم، اطلاعات مختصری درباره گردش حساب بانکی در اختیار شما می‌گذاریم. گزارش گردش حساب بانکی مجموعه‌ای از واریزی‌ها و برداشتی‌های بانکی در یک دوره زمانی مشخص است. شما می‌توانید به صورت حضوری یا غیرحضوری صورت حساب بانکی را دریافت کنید. به‌علاوه، بانک‌ها روش‌های مختلفی برای دریافت گردش حساب معرفی می‌کنند. در ادامه مقاله با دریافت آنلاین گردش حساب بانک کارآفرین و دریافت گردش حساب بانک کار آفرین از شعب بانکی آشنا می‌شویم. 

راه‌های دریافت گردش حساب بانک کار آفرین

به‌طور کلی ۳ روش برای دریافت گردش حساب بانک کارآفرین وجود دارد. تلفن بانک، اینترنت بانک و مراجعه به شعبه راه‌های دریافت گردش حساب بانک کارآفرین هستند. در ادامه هر کدام از این روش‌ها را به تفکیک توضیح می‌دهیم. 

دریافت گردش حساب بانک کارآفرین با تلفن‌ بانک

اگر به اینترنت دسترسی ندارید یا نمی‌توانید به شعبه‌ بانکی بروید، می‌توانید با شماره ۲۳۶۴۰-۰۲۱ تماس بگیرید و شماره کارت و رمز دوم خودتان را وارد کنید. کلید ۳ برای دریافت ۳ گردش آخر حساب است و با انتخاب کلید ۴ می‌توانید، صورت حساب را از طریق فکس دریافت کنید. 

دریافت آنلاین گردش حساب بانک کار آفرین

یکی از راه‌های دریافت گردش حساب بانک کارآفرین، استفاده از وب‌سرویس صورت‌ حساب است. اگر جزو مشتری‌های حقوقی بانک هستید، می‌توانید از خدمات دریافت گردش حساب آنلاین استفاده کنید. به این منظور، باید به بانک مراجعه کرده و رمز عبور و نام‌ کاربری را فعال کنید. سپس می‌توانید لیست تراکنش‌های را دریافت کنید. 

در صورت‌حساب، اطلاعاتی مثل تراکنش‌های واریز، برداشت، تراکنش‌های مربوط به چک، تعهدهای ریالی و ارزی، اعتبارهای اسنادی، ضمانت‌نامه و سایر عملیات بانکی قابل مشاهده است. نکته مهم اینکه دریافت آنلاین گردش حساب بانک کارآفرین فقط برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و مشتریان حقوقی امکان‌پذیر است. 

مراحل دریافت آنلاین گردش حساب بانک کار آفرین

در ابتدا، باید با مراجعه به یکی از شعبه‌های بانک، وب‌سرویس صورت‌حساب را فعال‌ کنید و فرم درخواست را پر کنید. بعد از تکمیل فرم، باید لیست حساب‌ها را ارائه کنید. به این نکته توجه کنید که خدمات وب‌سرویس صورت‌حساب فقط برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است؛ بنابراین بهتر است مجموعه‌ای از IPها‌ی مشخص را به بانک ارائه کنید. یعنی از طرف کدام IP‌ها درخواست دریافت صورت‌حساب به بانک ارسال می‌شود. البته، فراموش نکنید که معرفی IPها اختیاری است. ولی با این کار، مدیرها می‌توانند به اطلاعات حسابشان دسترسی داشته باشند. 

بعد از دریافت شناسه کاربری و رمز می‌توانید از خدمات وب‌سرویس صورت‌حساب استفاده کنید. خدمات صورت حساب شامل ارائه اطلاعات دقیق تراکنش‌ها، انتقال تراکنش‌ها به صورت مستقیم، دریافت تراکنش‌ها و صورت‌حساب در قالب اکسل و دریافت صورت‌حساب بدون مراجعه به شعبه هستند. 

مشتری‌های حقوقی بانک به ۲ روش می‌توانند از وب‌سرویس صورت‌حساب استفاده کنند و گزارش صورت حساب بگیرند. در روش اول، مشتری‌ها می‌خواهند اطلاعات تراکنش‌ها و صورت‌حساب را در سیستم مالی و حسابداری خودشان مشاهده کنند. در این حالت، یک بروشور فنی و سیستمی در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود و آن‌ها می‌توانند بدون استفاده از رابط کاربری، اطلاعات مربوط به گردش حساب را مطالعه کنند. 

روش دوم دریافت صورت‌حساب با رابط کاربری است. این روش برای کسانی است که می‌خواهند صورت‌حساب را مشاهده کنند و تمایلی به انتقال مستقیم اطلاعات تراکنش‌ها و صورت‌حساب به سیستم‌های خودشان ندارند. در این روش باید به بانک مراجعه کنید و وب‌سرویس را فعال کنید. 

دریافت گردش حساب بانک کار آفرین از شعب بانکی

صورت حساب بانک کار آفرین

در صورتی‌که قصد دریافت گردش حساب بانک کار آفرین از شعب بانکی را دارید، می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه بانک مراجعه کنید و با ارائه اطلاعات فردی گزارش صورت حساب را دریافت کنید. برای دریافت گردش حساب به شماره کارت و رمز عبور احتیاج دارید. 

جمع‌بندی

در این مقاله، راه‌های دریافت گردش حساب بانک کار آفرین را توضیح دادیم و مختصری هم راجع به انواع وام‌های بانک کارآفرین صحبت کردیم. به‌طور کلی، آسان‌ترین روش دریافت گردش حساب بانکی استفاده از تلفن‌بانک یا اینترنت بانک است. دریافت آنلاین گردش حساب بانک کارآفرین فقط برای سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد با بانک امکان‌پذیر است، بنابراین بقیه سپرده‌گذارها باید از تلفن‌بانک استفاده کنند یا به یکی از شعبه‌های حضوری بانک مراجعه کنند. در این مقاله ما مراحل این روش‌ها را به طور کامل توضیح دادیم. 

سوال‌های متداول

گردش حساب چیست؟

گردش حساب لیستی از تراکنش‌های بانکی در مدت‌زمان مشخص است.

کاربردهای گردش حساب چیست؟

برای دریافت وام و دسته چک به گردش حساب بانک احتیاج دارید. 

بانک کارآفرین چند نوع وام دارد؟

بانک کارآفرین ۵ نوع وام مختلف دارد. طرح صبا، طرح ارزش سلامت، تسهیلات امید آفرین، وام قرض‌الحسنه ازدواج و تسهیلات نیک‌آفرین پلاس وام‌های مختلف این بانک هستند.