جدیدترین گوشی‌های بازار، گوشی‌های مجهز به فناوری 5G هستند. بعضی از این دستگاه‌ها از سال ۲۰۱۹ و ۲۰۱۰ در بازار وجود دارند و فروخته می‌شوند. گوشی‌های گلکسی سامسونگ و شیائومی 5G می میکس ۳ در این دسته قرار دارند. اگر می‌خواهید بهترین گوشی‌های 5G را بخرید، ما در این مقاله از وبلاگ ازکی‌وام درباره این گوشی‌ها صحبت کرده و روش خرید قسطی آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

گوشی 5G چیست؟

منظور از گوشی 5جی، گوشی‌های مجهز به فناوری 5G هستند. این دستگاه‌ها از نسل ۵ پهنای باند تلفن همراه استفاده می‌کنند و جایگزین و تقویت‌کننده اتصال 4G LTE هستند. با استفاده از این موبایل‌ها شما می‌توانید فایل‌ها را با سرعت بیشتری دانلود و آپلود کنید. مزیت دیگر گوشی‌های 5جی، اتصال سریع آن‌ها به شبکه‌های بی‌سیم است. این دستگاه‌ها در زمان کمی به شبکه وصل می‌شوند و تاخیر در برقراری ارتباط ندارند.

از کجا بفهمیم گوشی 5g است یا 4g

از کجا بفهمیم گوشی 5G است یا 4G؟

برای تشخیص گوشی‌های مجهز به فناوری 5G کافی‌ست وارد بخش تنظیمات گوشی شوید و در بخش Wi-Fi and Networks گزینه SIM and Network را پیدا کنید. در این مرحله می‌توانید نوع شبکه تدریجی دستگاه اندروید را روی صفحه ببینید. اگر گوشی همراه شما اندروید ۱۵ باشد، از شبکه‌های 2G ,3G و 5جی پشتیبانی می‌کند. در ادامه بهترین گوشی‌های ۵ جی سامسونگ را معرفی می‌کنیم.

بهترین گوشی‌های 5G سامسونگ

گوشی‌های مجهز به فناوری 5G توانایی ارتباط بهتری دارند و با پهنای باند بیشتری کار می‌کنند. این گوشی‌ها می‌توانند به دستگاه‌های مختلف وصل شوند و سرعت بالایی دارند. اگر می‌خواهید گوشی 5g شما از برند سامسونگ باشد، پیشنهاد ما به شما محصولاتی است که در ادامه معرفی خواهیم کرد. شما می‌توانید با استفاده از روش خرید گوشی قسطی ازکی‌وام صاحب این گوشی‌ها شوید.

سامسونگ گلکسی M33

سامسونگ گلکسی M33 یک گوشی با پشتیبانی 5g است که با سیستم عامل اندروید ۱۲ کار می‌کند و امکانات زیادی دارد. شما می‌توانید انواع بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را روی دستگاه نصب کنید و از سرعت بالای گوشی لذت ببرید. صفحه نمایش گوشی از نوع TFT LCD است و با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل و اندازه ۶.۶ اینچی کار می‌کند. نرخ به‌روزرسانی دستگاه ۱۲۰ هرتز است و می‌تواند ویدیوها و بازی‌ها را با کیفیت بالایی پخش کند. دوربین اصلی گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی هم با رزولوشن ۸ مگاپیکسل کار می‌کند. شما می‌توانید گوشی سامسونگ گلکسی M33 را به صورت اقساطی از سایت ازکی‌وام تهیه کنید. 

بهترین گوشی های 5g سامسونگ

سامسونگ گلکسی M42

اگر قصد خرید قسطی گوشی‌های سامسونگ را دارید، ما سامسونگ ۵ جی گلکسی M42 را معرفی می‌کنیم. این گوشی صفحه نمایش Super Amoled دارد و با تراشه  Qualcomm Snapdragon 750G 5G کار می‌کند. رزولوشن دوربین اصلی گوشی ۴۸ مگاپیکسل است و دوربین سلفی هم با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل کار می‌کند.

بهترین گوشی های 5g ارزان قیمت

سامسونگ گلکسی A53

در لیست بهترین گوشی‌های 5G سامسونگ، گلکسی A53 محبوبیت زیادی دارد. این گوشی صفحه نمایش سوپر آمولد و تراشه Exynos 1280 دارد. سیستم عامل اندروید ۱۲، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، ضد آب بودن و شارژ سریع ۲۵ واتی از جمله ویژگی‌های این محصول هستند. سامسونگ گلکسی A53 با گوشی ۶۴ مگاپیکسلی کار می‌کند و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم دارد.

بهترین گوشی های 5g شیائومی

سامسونگ گلکسی S10

این گوشی در فوریه ۲۰۱۹ عرضه شده است و نمایشگر بزرگی دارد. سامسونگ گلکسی S10 نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع QHD AMOLED دارد و با رم ۸ گیگابایتی کار می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این موبایل می‌توان به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، شارژ بی‌سیم و دوربین باکیفیت اشاره کرد.

گوشی های مجهز به فناوری 5g

سامسونگ گلکسی S21

این گوشی ۱۷۲ گرم وزن دارد و از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش دستگاه ۶.۲ اینچ و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. سامسونگ گلکسی S21 با پردازنده مرکزی Exynos 2100 کار می‌کند و ۸ گیگابایت حافظه رم دارد. حافظه ذخیره‌سازی دستگاه ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است. صفحه نمایش روان و ۱۲۰ هرتزی و سیستم دوربین قدرتمند از دیگری ویژگی‌های این محصول هستند. اگر اهل تماشای فیلم و سریال هستید یا می‌خواهید با گوشی بازی کنید، ما خرید قسطی سامسونگ گلکسی S21 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

گوشی های مجهز به فناوری 5g

بهترین گوشی های 5G ارزان‌قیمت

اگر می‌خواهید گوشی ۵ جی ارزان‌قیمت بخرید، ما محصولات زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همه این گوشی‌ها در بازه قیمتی ۸ تا ۲۰ میلیون تومان هستند و می‌توانید بسیار سریع و راحت آن‌ها را از سایت ازکی‌وام به‌صورت اقساطی خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی A90

سیستم عامل گوشی اندروید ۹ است و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی دارد. رزولوشن صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و پردازنده مرکزی از نوع Qualcomm Snapdragon 855 است. سامسونگ گلکسی A90 همه ویژگی‌های گوشی‌های سامسونگ را دارد و با صفحه نمایش خوبی کار می‌کند. دوربین ۳ لنزی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، فناوری ضد آب و شارژ بی‌سیم از جمله ویژگی‌های این محصول هستند.

گوشی های 5جی

شیائومی MI MIX 3

این گوشی ۲۲۵ گرم وزن دارد و با اندروید ۹ کار می‌کند. صفحه نمایش دستگاه ۶.۳۹ اینچ و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. پردازنده مرکزی دستگاه از نوع Qualcomm Snapdragon 855 و حافظه رم ۶ گیگابایت است. شیائومی می میکس ۳ دستگاه قدرتمندی است و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. سیستم دوربین دوگانه ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این محصول هستند.

گوشی 5جی

سونی XPERIA 1 II

یکی از بهترین گوشی‌های 5G از برند سونی، مدل اکسپریا وان مارک ۲ است. این دستگاه با صفحه نمایش ۴ بعدی کار می‌کند و پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵ دارد. پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی از مشخصات اصلی سونی اکسپریا هستند. اگر می‌خواهید با گوشی هوشمند فیلم و سریال ببینید، این محصول برای شما مناسب است.

گوشی های 5جی

بهترین گوشی‌های 5G شیائومی

اگر می‌خواهید یکی از بهترین گوشی‌های 5G شیائومی را بخرید، ما گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro را معرفی می‌کنیم. این گوشی اسنپدراگون 7s نسل ۲ دارد و یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی است. نمایشگر آمولد، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پشتیبانی از ۶۸ میلیارد رنگ و پخش محتوای دالبی ویژن از ویژگی‌های این دستگاه هستند. رد می‌ نوت ۱۳ پرو مجهز به پنل پشتی شیشه‌ای است و می‌تواند با کیفیت ۴ بعدی فیلم‌برداری کند. برای مشاهده و خرید قسطی گوشی‌های شیائومی کلیک کنید.

سخن آخر

چنانچه قصد خرید گوشی‌ 5G دارید، به کمک این مقاله می‌توانید بهترین گوشی‌های 5G را شناسایی و گزینه‌ای که برای شما مناسب است را خریداری کنید. بعد از انتخاب گوشی موردنظر، کافی‌ست در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید و از خدمات خرید اقساطی گوشی استفاده کنید. شما می‌توانید با اعتبار ازکی‌وام یکی از گوشی‌های معرفی‌شده را بخرید و هزینه آن‌ را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.