قبل از تصمیم قطعی برای خرید ماشین ظرفشویی، بهتر است مدل‌های مختلف و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید. مدل‌های خارجی و ایرانی متنوعی در بازار وجود دارند و شما با توجه به اولویت‌های خودتان می‌توانید بین بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی بگردید و گزینه‌ی موردنظرتان را انتخاب کنید. ما در این مقاله، مجموعه‌ای از بهترین مدل‌ها را معرفی می‌کنیم. از آن‌جایی که در ازکی‌وام، امکان خرید قسطی وجود دارد؛ لازم نیست به قیمت توجه کنید. با خیال راحت بهترین محصول را انتخاب کرده و هزینه‌ی آن را قسطی پرداخت کنید.

انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی در بازار ایران

برندهای مختلفی در زمینه‌ی تولید مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی فعالیت می‌کنند؛ دوو، ال جی، سامسونگ، اسنوا، بوش، امرسان و پاکشوما از جمله این برندها هستند. در این بخش چندتا از بهترین ماشین ظرفشویی‌های ایرانی و خارجی را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ماشین ظرفشویی‌های ایرانی

سام، اسنوا، دوو، جی پلاس، پاکشوما و امرسان برندهای خوشنام تولیدکننده‌ی ماشین ظرفشویی ایرانی هستند. ماشین ظرفشویی‌های ایرانی از نظر کیفیت فرقی با مدل‌های خارجی ندارند و با قیمت کمتری به فروش می‌رسند.

ماشین ظرفشویی سام مدل DW185

این برند از جمله ماشین ظرفشویی‌های ایرانی است و طراحی زیبایی دارد. این محصول با پنل تمام لمسی طراحی شده است و با کم‌ترین صدا و در سریع‌ترین زمان ممکن، ظرف‌ها را تمیز می‌کند. این دستگاه مجهز به ۳ سبد است. اگر خانواده پرجمعیتی هستید یا مهمانی‌های زیادی برگزار می‌کنید، این ماشین ظرفشویی مناسب شماست. ماشین ظرفشویی سام به‌طور بهینه انرژی مصرف می‌کند و با ۸ برنامه‌ی متنوع کار می‌کند. اگر وجود خشک‌کن در ماشین ظرفشویی برای شما مهم است، می‌توانید ماشین ظرفشویی سام را با قیمت حدود ۱۸ میلیون تومان خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی دوو مدل DWK-2560

ماشین ظرفشویی دوو ۶ برنامه‌ی شست‌وشو دارد و با ظرفیت ۱۵ نفره کار می‌کند. مصرف انرژی این دستگاه ++A است و می‌تواند میوه‌ها و سبزی‌ها را هم بشوید. شست‌وشوی سریع، شست‌وشوی اقتصادی، شست‌وشوی با تاخیر، استحکام بدنه و قطعه‌ها، مصرف انرژی بهینه، سیستم عیب‌یاب هوشمند، تنظیم ارتفاع سبدها، بازوی آب‌پاش و آب‌فشان سقفی از جمله امکانات ماشین ظرفشویی دوو هستند. اگر بخواهیم به عیب‌های این ماشین ظرفشویی اشاره کنیم، باید بگوییم صدای این ماشین ظرفشویی بالا است و اگر برنامه شست‌وشو کمتر از یک ساعت باشد، ظرف‌ها را خشک نمی‌کند.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

ماشین ظرفشویی اسنوا بزرگ و جادار است و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. ظرفیت دستگاه ۱۲ نفره است و با ۶ برنامه‌ی شست‌وشو کار می‌کند. با استفاده از ماشین ظرفشویی اسنوا می‌توانید میوه، سبزی و ظرف‌های حساس را بشویید.

شست‌وشوی سریع، شست‌وشوی خودکار، شست‌وشوی اقتصادی ویژگی‌های اصلی این دستگاه هستند. مصرف آب ماشین ظرفشویی اسنوا پایین است و صدای کمی هم تولید می‌کند. اگر بخواهیم به عیب‌های دستگاه هم اشاره کنیم، باید بگوییم که این محصول برند اسنوا بدنه‌ی ضعیفی دارد و خشک‌کن در همه‌ی برنامه‌های آن تعبیه نشده است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463S

مدل جی پلاس از جمله برندهای پرفروش موجود در بازار است و با ۳ سبد و ۸ برنامه‌ی شست‌وشو کار می‌کند. با استفاده از این ماشین ظرفشویی می‌توانید برای شست‌وشوی ظروف کثیف، برنامه‌ی شست‌وشوی پرقدرت را اجرا کنید. برای ظروف کریستالی هم برنامه‌ی شست‌وشوی ملایم وجود دارد. ماشین ظرفشویی جی پلاس مبله است و ۱۴ نفر ظرفیت دارد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302

برند پاکشوما از جمله برندهای شناخته‌شده‌ی ایرانی است و ماشین ظرفشویی‌هایش را تحت لیسانس ال جی تولید می‌کند. شست‌وشوی سریع، اقتصادی، شست‌وشوی ظرف‌های حساس و شست‌وشوی میوه و سبزی ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی هستند. این محصول ۱۵ نفر ظرفیت دارد و انرژی را به‌صورت بهینه مصرف می‌کند. تنها عیب دستگاه، صدای زیاد آن است.

انواع ماشین ظرفشویی

 

ماشین ظرفشویی‌های خارجی

اگر تصمیم گرفته‌اید ماشین ظرفشویی خارجی بخرید، می‌توانید محصول موردنظرتان را از بین برندهای آاِگ، سامسونگ، ال جی و ناسیونال انتخاب کنید. در بخش زیر ما چند تا از برندهای آلمانی، چینی و کره‌ای را معرفی کردیم.

ماشین ظرفشویی AEG مدل FFE63700PW

آاِگ برندی آلمانی است که در ماشین ظرفشویی‌هایش از فناوری‌های جدید و ابتکاری استفاده می‌کند. مثلا در مدل FFE63700PW، دو بازوی آب‌فشان ماهواره‌ای در دستگاه وجود دارد. این دو بازو، آب را به تمام قسمت‌های دستگاه منتقل می‌کنند. سیستم خشک‌کن این دستگاه هم منحصربه‌فرد است. بعد از اینکه کار شست‌وشوی ظرف‌ها تمام می‌شود، در ماشین خودبه‌خود باز می‌شود تا جریان هوای بیرون کار خشک‌کردن را سریع‌تر انجام دهد.

این ماشین ظرفشویی با ظرفیت ۱۵ نفر کار می‌کند و می‌تواند قابلمه و ظروف کریستال را هم تمیز کند. مصرف انرژی ماشین ظرفشویی آاِگ بهینه است و ۷ برنامه‌ی شست‌وشو دارد. اگر بعضی از ظرف‌های شما حساس هستند، می‌توانید ماشین ظرفشویی آاِگ را انتخاب کنید. این ماشین ظرفشویی در مقایسه با سایر ماشین ظرفشویی موجود در بازار، قیمت بالاتری دارد؛ ولی شما با استفاده از امکان خرید قسطی ازکی‌وام می‌توانید این محصول را خریداری کنید و هزینه‌اش را قسطی بپردازید.

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP8-3802F

اگر دنبال یک ماشین ظرفشویی کوچک و رومیزی هستید، ماشین ظرفشویی میدیا انتخابی فوق‌العاده است. ماشین ظرفشویی میدیا محصول چین است و با ۲ سبد و ظرفیت ۸ نفر کار می‌کند. مصرف انرژی این دستگاه +A است و با قیمت حدود ۱۷ میلیون به فروش می‌شود. با استفاده از ماشین ظرفشویی میدیا می‌توانید ظرف‌ها را در دو حالت سریع و کند بشویید. در حالت کند، شست‌وشو با تاخیر ۲۴ ساعته انجام می‌شود. در حالت شست‌وشوی سریع، امکان خشک‌کردن ظرف‌ها وجود ندارد.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC45

ماشین ظرفشویی ال جی یکی از بهترین و گران‌ترین ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار است. این محصول امکانات متنوع زیادی دارد؛ از جمله این امکانات می‌توان به سیستم عیب‌یابی هوشمند، موتور اینورتر دایرکت درایو، خشک‌کن، شست‌وشوی خودکار، شست‌وشوی سریع، شست‌وشوی اقتصادی و شست‌وشو با بخار اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی ال جی ۱۴ نفر ظرفیت دارد و با ۷ برنامه‌ی شست‌وشو فعالیت می‌کند. این محصول ال جی می‌تواند به طور خودکار میزان کثیفی ظروف را تشخیص بدهد. اگر دنبال یک ماشین ظرفشویی عالی و ماندگار هستید، ماشین ظرفشویی ال جی بهترین گزینه است.

ماشین ظرفشویی مجیک مدل KOR-2155B

ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک برای زوج‌ها مناسب است. اگر تازه ازدواج کرده‌اید یا مستقل شده‌اید، این محصول می‌تواند انتخاب خوبی باشد. ماشین ظرفشویی مجیک ساخت کره است و ۸ نفر ظرفیت دارد. می‌توانید با استفاده از این دستگاه میوه و سبزی‌ها را هم بشویید. شست‌وشوی اقتصادی، شست‌وشو با تاخیر و شست‌وشوی ظروف حساس از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. تنها عیب ماشین ظرفشویی مجیک صدای بلند آن است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW27Q

ماشین ظرفشویی بوش ساخت آلمان است و تجهیزات مختلفی دارد. این دستگاه به دلیل وجود موتور اکو سایلنس صدای کمی دارد و با استفاده از سیستم آب هیدرولیک و فناوری اکتیو واتر، آب را به‌صورت بهینه مصرف می‌کند.

ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش ۱۴ نفره است و امکان تنظیم خودکار آب وجود دارد. این ماشین ظرفشویی می‌تواند تعداد ظروف را تشخیص بدهد و ظرف‌ها را با نصف ظرفیت بشوید. از جمله امکانات دیگر دستگاه می‌توان به تنظیم ارتفاع سبدها، سیستم ضدنشت آب و شست‌وشوی سریع اشاره کرد. قیمت ماشین ظرفشویی بوش حدود ۲۵ میلیون تومان است.

خرید اقساطی بهترین ماشین ظرفشویی

معمولا برای خرید ماشین ظرفشویی احتمالا برند، ویژگی‌ها، قیمت و خدمات پس از فروش آن را بررسی می‌کنید. با استفاده از امکان خرید قسطی ماشین ظرفشویی در ازکی‌وام، لازم نیست به قیمت آن فکر کنید. می‌توانید براساس اولویت‌های خودتان و ویژگی‌های محصول، ماشین ظرفشویی موردعلاقه‌تان را خیلی زود به خانه ببرید.

با این روش، صاحب ماندگارترین و باکیفیت‌ترین ماشین ظرفشویی می‌شوید و در سال‌های آینده هم هزینه‌ای برای تعمیر آن نمی‌دهید. خرید قسطی ماشین ظرفشویی به شما اجازه می‌دهد که برای خرید وسایل دیگر خانه هم پول کنار بگذارید و همه را به‌صورت قسطی تهیه کنید.

نحوه‌ی خرید اقساطی در ازکی‌وام

برای شروع خرید اقساطی در ازکی‌وام باید اول در سایت ثبت‌نام کنید. با واردکردن اطلاعات فردی و شماره تلفن ثبت‌نام شما انجام می‌شود. در این مرحله، میزان اعتبار و تعداد اقساط را مشخص می‌کنید. بعد نوبت مرحله‌ی اعتبارسنجی است. در این مرحله، سابقه‌ی بانکی شما بررسی می‌شود. بارگذاری مدارکی مثل تصویر کارت ملی، شناسنامه و یک برگه چک ضمانت در مرحله‌ی بعد انجام می‌شود. کارشناس‌های ما مدارک شما را بررسی کرده و ازطریق تماس تلفنی یا پیامک تایید مدارک و اعتبارسنجی را به شما اطلاع می‌دهند. در این مرحله‌ی بعد از بارگذاری برخی مدارک لازم است باید چک را پر کرده و نسخه‌ی فیزیکی برخی مدارک را به دست ما در ازکی‌وام برسانید.

بعد از مراجعه‌ی نماینده و امضای قرارداد، امکان خرید اعتباری فعال می‌شود و می‌توانید ماشین ظرفشویی محبوبتان را به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام بخرید. ایکس ویژن، اسنوا، گلدیران، کن و… از جمله فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام هستند.

ماشین ظرفشویی موردعلاقه‌تان را همین الان بخرید

ما در این مقاله بهترین ماشین ظرفشویی‌های بازار را معرفی کردیم و امکان خرید قسطی لوازم خانگی را هم توضیح دادیم. دیگر هیچ مانعی برای نخریدن ماشین ظرفشویی وجود ندارد. همین الان می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی زیر برای درخواست اعتبار اقدام کنید و با صرف هزینه‌ی کمتر، برای خانه‌تان ماشین ظرفشویی بخرید.