سینماهای خانگی با استفاده از صدا و تصویر فوق‌العاده‌ای که دارند، تجربه‌ی تماشای دیدن فیلم و سریال را در یک سینمای واقعی برای شما به ارمغان می‌‌آورند. اگر تصمیم گرفتید در دورهمی‌های دوستانه و فامیلی فیلم پخش کنید و خوش بگذرانید، ما در این مقاله ۱۰ مدل از بهترین سینمای خانگی را معرفی می‌کنیم. برای اینکه بدون نگرانی قیمت فقط به کیفیت و ویژگی‌های محصول فکر کنید، می‌توانید از امکان خرید قسطی ازکی‌وام استفاده کنند.

معرفی ۱۰ مدل از بهترین سینمای خانگی

سینماهای خانگی با برندهای مختلفی مثل سامسونگ، ال‌جی، سونی، جی‌بی‌ال و کنکورد پلاس در بازار به فروش می‌رسند. در این قسمت ۱۰ مورد از بهترین‌ها را بررسی می‌کنیم.

خرید قسطی سینما خانگی

سینمای خانگی سامسونگ مدل HT-J5156K

این دستگاه یک سیستم صوتی پرقدرت دارد و درایو نوری آن از دیسک‌های بلوری و دی‌وی‌دی پشتیبانی می‌کند. با استفاده از سینمای خانگی مدل HT-J5156K می‌توانید فایل‌های باکیفیت و پرحجم را پخش کنید. چهار اسپیکر ایستاده،  یک ساب ووفر، اسپیکر مرکزی و یک کنسول کنترل‌کننده از اجزای این دستگاه هستند. صدای سینمای خانگی سامسونگ از ساب‌ووفر و پنج اسپیکر پخش می‌شود. دستگاه مدل HT-J5156K می‌تواند صدا را به‌صورت سه بعدی پخش کند. درصورتی‌که اسپیکرها را در مکان‌های مختلف اتاق بگذارید، صدای سه بعدی پخش می‌شود. قابلیت کارائوکه از دیگری ویژگی‌های این سینمای خانگی است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید به جای خواننده‌ی محبوبتان آواز بخوانید. سینمای خانگی مدل HT-J5156K وای‌فای داخلی و بلوتوث ندارد و با توان خروجی ۱۰۰۰ وات کار می‌کند.

خرید قسطی سینمای خانگی سامسونگ مدل HT-J5156K

سینمای خانگی سامسونگ مدل HW-k490

سینمای خانگی سامسونگ مدل HW-k490 با توان خروجی ۳۰۰ وات کار می‌کند و کیفیت صدای بالایی دارد. شفافیت صدا در این دستگاه بالا است و دستگاه حجم کمی دارد. بلوتوث و وای‌فای عالی از دیگر ویژگی‌های این سینمای خانگی است. دستگاه سینمای خانگی سامسونگ ورودی صدای اپتیکال، ساب ووفر بی‌سیم، بلوتوث و خروجی HDMI دارد و جزو پرفروش‌ترین دستگاه‌های سینمای خانگی است.

خرید قسطی سینمای خانگی سامسونگ مدل HW-k490

سینمای خانگی سونی مدل STR-DH790

این دستگاه ویژگی‌های مختلفی دارد و به‌دلیل فناوری‌ دالبی اتمز در دسته‌ی بهترین سینمای خانگی قرار می‌گیرد. با استفاده از سینمای خانگی سونی مدل STR-DH790 می‌توانید انواع فیلم‌های بلوری، ویدیوهای آنلاین و موسیقی را پخش کنید. این سینمای خانگی چهار پورت HDMI دارد و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد.

خرید قسطی سینمای خانگی سونی مدل STR-DH790

سینمای خانگی سونی مدل BDV-E770W

این دستگاه یکی از بهترین سینماهای خانگی سونی است و از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است. اتصال وای‌فای و اسپیکر عقب بی‌سیم از جمله ویژگی‌های این دستگاه هستند. پخش‌کننده سینمای خانگی سونی به شما اجازه می‌دهد دستگاه آیپاد را به پورت USB وصل کنید و فیلم سه بعدی ببینید. سینمای خانگی سونی مدل BDV-E770W فیلم‌های بلوری را با کیفیت عالی پخش می‌کند و حجم کمی هم اشغال می‌کند.

خرید قسطی سینمای خانگی سونی مدل BDV-E770W

سینمای خانگی ال‌جی مدل LH-358HTS

این سینمای خانگی از یک دستگاه اصلی، ساب ووفر، اسپیکر وسط، ۲ اسپیکر جلو و ۲ اسپیکر عقب تشکیل شده است. سیستم صوتی سینمای خانگی ال‌جی ۵.۱ کاناله است و صدا را از ۱ ساب ووفر و ۵ اسپیکر پخش می‌کند. اگر اسپیکرهای سینمای خانگی ال‌جی مدل LH-358HTS را در اطراف سالن پذیرایی بگذارید، می‌توانید از صدای سه بعدی آن لذت ببرید.

خروجی صدا و تصویر HDMI، تصاویر باکیفیت، پورت USB و ورودی صدای اپتیکال از ویژگی‌های سینمای خانگی ال‌جی است. همچنین شما می‌توانید تلویزیون‌های قدیمی را با یک خروجی کامپوزیت به این دستگاه متصل کنید. سینمای خانگی ال‌جی مدل LH-358HTS وای‌فای داخلی ندارد ولی بلوتوث دارد.

خرید اقساطی سینمای خانگی ال‌جی مدل LH-358HTS

سینمای خانگی ال‌جی مدل Sound Tower LH-369XBH

سینمای خانگی ال‌جی مدل Sound Tower LH-369XBH با توان خروجی ۱۰۰۰ وات کار می‌کند و خروجی HDMI و درگاه USB دارد. با خرید این دستگاه می‌توانید کارائوکه انجام دهید و خوانندگی کنید. سیستم صوتی سینمای خانگی ال‌جی ۴.۲ کاناله است و می‌توانید با استفاده از درگاه USB برنامه‌های محبوبتان را در آن پخش کنید. همچنین امکان اتصال دستگاه ال‌جی به تلفن همراه و تبلت هم وجود دارد. سینمای خانگی ال‌جی مدل Sound Tower LH-369XBH ورودی صدای اپتیکال ندارد، ولی ورودی AUX دارد. این دستگاه به دلیل قابلیت تبدیل محتوا به Full HD در گروه بهترین دستگاه سینمای خانگی قرار می‌گیرد.

خرید اقساطی سینمای خانگی ال‌جی مدل Sound Tower LH-369XBH

سینمای خانگی کنکورد پلاس مدل TH-M300

این سینمای خانگی سه کانال دارد و با حداکثر توان خروجی ۱۵۰۰ وات کار می‌کند. دو اسپیکر ایستاده، یک اسپیکر رومیزی و یک ساب ووفر از اجزای سینمای خانگی کنکورد پلاس هستند. اگر می‌خواهید صدای باس قوی و فراگیر داشته باشید، می‌توانید از ساب ووفر ۵ اینچی این دستگاه استفاده کنید. از آن‌جایی که سینمای خانگی کنکورد پلاس مجهز به پورت USB است، می‌توانید فایل‌های صوتی MP3 را با فلش مموری پخش کنید. بلوتوث، ورودی اپتیکال، ورودی کواکسیال، ورودی کارت حافظه SD/MMC و ورودی FM از دیگر ویژگی‌های سینمای خانگی کنکورد پلاس هستند.

خرید سینمای خانگی کنکورد پلاس مدل TH-M300

سینمای خانگی ال‌جی مدل LH-W359HTS

سینمای خانگی ال‌جی مدل LH-W359HTS به سینمای خانگی بلوتوثی معروف است و از یک دستگاه اصلی، ساب ووفر، اسپیکر وسط، ۲ اسپیکر جلو و ۲ اسپیکر عقب تشکیل شده است. سیستم صوتی این دستگاه ۵.۱ کاناله است و می‌تواند صدا را از ساب ووفر و ۵ اسپیکر پخش کند.

خرید قسطی سینمای خانگی ال‌جی مدل LH-W359HTS

سینمای خانگی کنکورد پلاس مدل TH-M319

این سینمای خانگی ۳ کاناله برای فضاهای بزرگ مناسب است و از ۲ اسپیکر ایستاده تشکیل شده است. البته می‌توانید از سینمای خانگی کنکورد پلاس برای فضاهای کوچک هم استفاده کنید. ۲ اسپیکر ایستاده، ۱ اسپیکر رومیزی و ۱ ساب ووفر از دیگر اجزای دستگاه کنکورد پلاس M319 هستند. این دستگاه ۱ ساب ووفر ۸ اینچی هم دارد که صدای باس را قوی‌تر می‌کند.

خرید اقساطی سینمای خانگی کنکورد پلاس مدل TH-M319

سینمای خانگی یورومکس مدل AP516L

سینمای خانگی یورومکس پنج کانال دارد و توان خروجی ۲۰۰۰ وات کار می‌کند. این دستگاه وای‌فای داخلی، خروجی HDMI، درگاه USB و بلوتوث ندارد، ولی از ۲ اسپیکر ایستاده، ۳ اسپیکر رومیزی و ۱ باکس آمپلی فایر تشکیل شده است. اگر در فضایی بزرگ به سینمای خانگی احتیاج دارید، می‌توانید سینمای خانگی یورومکس را تهیه کنید. درگاه ارتباطی AUX از دیگر امکانات این دستگاه است. با استفاده از کابلAUX  می‌توانید دستگاه‌های مختلف را به سینمای خانگی یورومکس متصل کنید.

خرید قسطی بهترین سینمای خانگی با ازکی‌وام

ازکی‌وام طرح‌های زیادی برای خرید قسطی لوازم صوتی و تصویری و همین‌طور لوازم خانگی دارد. شما می‌توانید با استفاده از خرید قسطی بهترین دستگاه سینمای خانگی را به خانه ببرید و هزینه‌اش را در قسط‌های بلندمدت پرداخت کنید. همه مراحل ثبت‌نام و خرید سینمای خانگی به صورت آنلاین انجام می‌شود و لازم نیست به فروشگاه یا بانک مراجعه کنید. برای دریافت اعتبار و خرید اقساطی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.