خرید بهترین برند غذاساز به شما اجازه می‌دهد که در وقتتان صرفه‌جویی کنید و فرایند پخت‌وپز را با سرعت بیشتری انجام دهید. این دستگا‌ه‌ها کارهایی مثل خردکردن، مخلوط‌کردن، هم‌زدن و پوره‌کردن را با سرعت بیشتری انجام می‌دهند. بهترین برندهای غذاساز برندهایی مثل بوش، فیلیپس، کنوود، مولینکس و فلرو هستند. با خرید این لوازم خانگی قسطی یک دستیار آشپزی در آشپزخانه دارید و ما هم در خرید آن‌ها به شما کمک می‌کنیم.

بهترین برندهای غذاساز ایرانی

شرکت‌هایی مثل ناسا الکترونیک و سایا پارس خزر بهترین دستگاه‌های غذاساز ایرانی را تولید می‌کنند. در ادامه ویژگی‌های هر کدام از این دستگاه‌ها را بیان می‌کنیم.

غذاساز سایا مدل CFP-110

شرکت ایران سایا دستگاه‌های غذاساز را با ضمانت ۲۴ ماهه پارس خزر به فروش می‌رساند. جنس بدنه‌ی غذاسازهای این برند از پلاستیک مقاوم و باکیفیت ساخته شده است. غذاساز ایران سایا با توان مصرفی ۶۰۰ وات کار می‌کند و تیغه‌های استیل ضدزنگ دارد. وزن دستگاه ۶.۵ کیلوگرم است و با شست‌وشو خراب نمی‌شود.

غذاساز ناسا الکترونیک

غذاساز چندکاره‌ی ناسا الکترونیک NS-626 در دسته‌ی بهترین غذاسازهای ایرانی قرار می‌گیرد و ۲ سطح سرعت دارد. این دستگاه با توان ۴۰۰ تا ۸۰۰ وات کار می‌کند و مجهز به مخلوط‌کن، تیغه‌ی خردکن و خمیرزن، آب مرکبات‌گیری و صفحه‌های رنده‌ی ریز و درشت است. قفل کودک، سیستم خاموشی خودکار، قابلیت تنظیم سرعت و کشوی مخصوص قرارگیری متعلقات از دیگری ویژگی‌های این دستگاه هستند.

بهترین برندهای غذاساز خارجی

شرکت‌های زیادی در زمینه‌ی تولید لوازم برقی خانگی و غذاساز فعالیت می‌کنند. از بین این شرکت‌ها، برندهای مولینکس، بوش، کنوود، فیلیپس، براون، بایترون فلر و هاردستون جزو بهترین‌ها هستند.

غذاساز هاردستون

غذاسازهای هاردستون تحت لیسانس انگلستان هستند و با توان مصرفی ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ وات کار می‌کنند. بهترین مدل غذاساز هاردستون، مدل FPS1002 است و با عملکرد لحظه‌ای کار می‌کند. این دستگاه از جنس دایکاست آلومینیوم است و می‌تواند با توان مصرفی ۱۰۰۰ وات کار کند.

غذاسازهای هاردستون تحت لیسانس انگلستان

غذاساز فیلیپس

بیشتر خانم‌های خانه‌دار دستگاه غذاساز فیلیپس مدل HR7776 را به‌‌عنوان بهترین دستگاه غذاساز خارجی معرفی می‌کنند. این غذاساز محصول کشور هلند است و به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا صادر می‌شود. دستگاه‌های غذاساز فیلیپس با توان مصرفی ۶۰۰ تا ۱۳۰۰ وات کار می‌کنند. اگر به‌دنبال بهترین غذاساز فیلیپس هستید، مدل HR7776 بهترین است. این دستگاه از استیل ضدزنگ ساخته شده است و ظرفیت ۳.۵ لیتری دارد.

همچنین غذاساز فیلیپس سروصدای زیادی تولید نمی‌کند و باعث آزار و اذیت اهل خانه نمی‌‌شود. تنها عیب این دستگاه وزن زیاد است. غذاساز فیلیپس مدل HR7776 ۱۲ کیلوگرم وزن دارد. غذاساز مدل HR7520 هم جزو بهترین‌ها است و امکانات زیادی دارد.

با استفاده این غذاساز می‌توانید کارهایی مثل زدن خمیر نان، خردکردن سبزی‌های سفت، خردکردن دانه‌های قهوه، پنیر یا شکلات را انجام دهید. دیسک رنده، دیسک امولوسیون‌کننده، سری آب‌گیری مرکبات و تیغه‌ی خمیرزن از جمله امکانات این دستگاه هستند.

غذاساز بوش

غذاساز بوش برندی آلمانی است و طرفدارهای زیادی دارد. تمام دستگاه‌های این برند به دست طراح‌ها و کارشناس‌های خبره و هنرمند ساخته شده‌اند. برند مدل غذاساز بوش، مدل MCM4200 است و ۸۰۰ وات دارد. این دستگاه با تیغه‌ی استیل ضدزنگ، سیم یک متری و ظرفیت ۱.۲۵ لیتری کار می‌کند. دستگاه بوش MCM4200 عملکرد توربو ندارد.

اگر می‌خواهید غذاسازی مدرن و کم‌جا بخرید، غذاساز بوش مناسب شما است. این دستگاه دو کشوی جانبی برای نگهداری لوازم جانبی دارد و با نشانگرهای نورانی وضعیت عملکرد دستگاه را نشان می‌دهد. تیغه‌ی دو طرفه، تیغه‌ی درشت و تیز و تیغه‌ی مخصوص خلال سیب‌زمینی از جمله امکانات غذاساز بوش ام سی ام ۴۲۰۰ هستند.

غذاساز کنوود

غذاسازهای کنوود هم از جمله بهترین برندهای غذاساز هستند. این برند از سال ۱۹۳۶ در زمینه‌ی تولید غذاساز و لوازم برقی خانگی فعالیت می‌کند. اگر بخواهیم محبوب‌ترین مدل غذاساز کنوود را معرفی کنیم، می‌توانیم به مدل FDM-307SS اشاره کنیم. این دستگاه ۴ کیلوگرم است و با توان مصرفی ۸۰۰ واتی کار می‌کند.

تیغه‌ی ضدزنگ، ظرفیت ۱.۲ لیتری و ظرفیت مناسب از دیگر ویژگی‌های غذاساز کنوود مدل FDM هستند. این مدل غذاساز با عملکرد توربو کار می‌کند و پایه‌ی ضد لغزش دارد. همچنین شما می‌توانید لوازم جانبی دستگاه اف‌دی‌ام کنوود را در ماشین ظرف‌شویی هم بگذارید.

غذاساز مولینکس

اگر می‌خواهید غذاساز شما آسیاب هم داشته باشد، می‌توانید غذاساز مولینکس را بخرید. این دستگاه ساخت کشور فرانسه است و طرفدارهای زیادی در بازار ایران دارد. مدل FP7332 بهترین مدل غذاساز مولینکس است که با عملکرد لحظه‌ای کار می‌کند.

این مدل با ظرفیت ۳ لیتری، توان ۱۰۰ وات و وزن ۹ کیلوگرم به فروش می‌رسد. غذاساز مولینکس اف‌پی برای آسیاب‌کردن دانه قهوه مناسب است. شما می‌توانید در هر باز استفاده از دستگاه، حدود ۵۰ گرم قهوه را آسیاب کنید. مخزن استیل ضدزنگ غذاساز مولینکس درباره اصطکاک ناشی از آسیب مقاوم است و آسیب نمی‌بیند.

غذاساز فلر

برند فلر هم در گروه بهترین غذاسازهای خارجی قرار می‌گیرد. این برند جزو شرکت‌های آلمانی است و غذاسازی حرفه‌ای و باکیفیت تولید می‌کند. بهترین برند غذاساز فلر، مدل FPB 100 است که با توان ۱۰۰۰ وات کار می‌کند. جنس بدنه و تیغه‌ی دستگاه استیل ضدزنگ است و دو لیتر ظرفیت دارد.

غذاساز بایترون

غذاساز بایترون به‌‌عنوان معروف‌ترین و قدیمی‌ترین غذاساز شناخته می‌شود. این دستگاه با توان مصرفی ۸۰۰ وات کار می‌کند و ۱.۵ کیلوگرم ظرفیت دارد. اگر می‌خواهید غذاساز سبک بخرید، این دستگاه مناسب شما است و قیمت مناسبی دارد.

غذاساز براون

یکی دیگر از بهترین برندهای غذاساز، شرکت آلمانی براون است. این برند زیرمجموعه‌ی شرکت پروکتور اند گمبل است و انواع مختلفی از غذاساز را تولید می‌کند. بهترین غذاساز براون، مدل K700 است. این دستگاه ۶ کیلوگرم وزن دارد و با توان مصرفی ۶۰۰ وات کار می‌کند. بدنه‌ی دستگاه پلاستیکی است و تیغه‌ی آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

خرید قسطی بهترین برندهای غذاساز با ازکی‌وام

در حال حاضر بهترین برندهای غذاساز با قیمت ۱۰ تا ۳۷ میلیون به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با استفاده از امکان خرید قسطی ازکی‌وام، قبل از گران‌تر شدن غذاساز موردنظرتان، آن را بخرید. خرید اعتباری با ازکی‌وام به ضامن احتیاجی ندارد و شما با ثبت‌نام در سایت ازکی‌وام و دریافت اعتبار در مدت‌زمان کمی بهترین برند غذا را تهیه می‌کنید.

ثبت‌نام و دریافت اعتبار با واردکردن شماره تلفن همراه و تکمیل اطلاعات شخصی در سایت انجام می‌شود. بعد از بررسی سوابق بانکی، می‌توانید چک ضمانت و تصویر شناسنامه و کارت ملی را در سایت بارگذاری کنید. در نهایت حساب کاربری شما تایید شده و اعتبار به حسابتان وارد می‌شود. با اعتبار ازکی‌وام، بهترین برند غذاساز را به خانه ببرید و هزینه‌ی آن را در قسط‌های بلندمدت پرداخت کنید.