هندزفری‌های بی‌سیم به دلیل استفاده راحت‌تر، جای خود را در سبد گجت‌های روزمره‌ی مردم پیدا کردند. هندزفری‌هایی که با تنوعی وصف‌نشدنی از قیمت، مدل، رنگ و برند‌های مختلف عرضه می‌شوند. برخی‌ از آن‌ها مانند Airpod Pro اپل، با برچسب قیمتی ۲۵۰ دلاری عرضه می‌شوند و برخی دیگر را می‌توان با قیمت ۲۰ دلار تهیه کرد. عوامل مختلفی مثل برند، کیفیت ساخت و تکنولوژی‌های به‌کار‌رفته، در قیمت نهایی این هندزفری‌ها موثر است و یکی از مهم‌ترین عوامل، «تکنولوژی نویزکنسلینگ فعال» است.

اگر داشتن یک هندزفری با قابلیت نویزکنسلینگ برای شما هم جذاب است، ادامه این مقاله را مطالعه کنید تا با بهترین هندزفری‌های موجود در بازار ایران با این قابلیت در بازه‌ی قیمتی ۱ تا ۴ میلیون تومان آشنا شوید.

نویز کنسلینگ فعال چیست؟

تکنولوژی نویز کنسلینگ فعال (Active Noise Canceling) که شاید پس از عرضه هندزفری‌های اپل ایرپاد پرو فراگیر شدند، با استفاده‌ از چند میکروفون و با هدف حذف صداهای اضافه‌ی محیط، پا به عرصه‌ی دنیای هندزفری‌ها گذاشتند.

تکنولوژی ANC، ساختار پیچیده‌ای ندارد، یک میکروفون به صدای محیط اختصاص دارد و آن را پردازش می‌کند، سپس با استفاده‌از چیپ‌ست و به کمک سایر میکروفون‌ها، موج خنثی‌سازی را ایجاد می‌کند و باعث حذف صدای محیط می‌شود.

این تکنولوژی به شما اجازه‌ی رهایی از صداهای اضافه را می‌دهد و دیگر لازم نیست صداهایی مثل صدای خیابان، وسایل نقلیه یا حتی هرج‌ومرج موجود در محل کار را تحمل کنید. این قابلیت باعث می‌شود تجربه‌ی متفاوتی از هندزفری‌ بی‌سیم داشته باشید. ساکت‌تر از همیشه به صدایی که می‌خواهید گوش بدهید!

Xiaomi Air 2 pro

همه‌ی ما با برند شیائومی آشنا هستیم و احتمالا از محصولات آن استفاده می‌کنیم؛ حتی شاید همین الان این مقاله را در یک گوشی شیائومی مطالعه کنید!

این هندزفری مثل سایر اعضای خانواده‌ی شیائومی، با برچسب قیمتی و کیفیت خوبی که دارد، می‌تواند یک گزینه‌ی اقتصادی مناسب برای شما باشد.

اگر گوشی شما از برند شیائومی است، این هندزفری را جزو گزینه‌های اصلی خود قرار دهید؛ این هندزفری با گوشی‌های شیائومی سازگاری خوبی دارد و می‌توانید تنظیمات آن را مستقیم از خودِ گوشی تغییر دهید.

این هندزفری در بازار ایران در بازه‌ی زمانی پاییز ۱۴۰۱، قیمت تقریبی یک میلیون تومانی دارد و می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

1more Comfobuds pro

برند شیائومی، مالک برندهای مختلفی است؛ یکی از این برند‌ها، 1more است. برندی که به‌صورت تخصصی محصولات صوتی مثل انواع هندزفری‌ها را تولید می‌کند و اغلب کیفیت قابل‌قبول و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

هندزفری 1more comfobuds pro یکی از آخرین محصولات این برند است که با تکنولوژی نویزکنسلینگ، طراحی زیبا، کیفیت مناسب و نرم‌افزار اختصاصی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

با استفاده از نرم‌افزار 1more music می‌توانید به تنظیمات اکولایزر، نویز کنسلینگ و شخصی‌سازی لمس مربوط به هر گوشی دسترسی داشته باشید.

خبر خوب اینکه این نرم‌افزار علاوه بر گوگل‌پلی، در اپ‌استور هم دسترس است و این یعنی می‌تواند به‌عنوان گزینه‌ی مناسبی برای گوشی‌های آیفون هم به‌شمار بیاید.

این هندزفری در بازار ایران با حدود قیمت ۱.۵ میلیون تومان در پاییز ۱۴۰۱ قابل دسترس است.

Xiaomi Redmi Buds 3 pro

شیائومی بادز ۳ پرو، از آخرین محصولات برند شیائومی، با طراحی زیبا و قیمت مناسبی که دارد، می‌تواند یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در بازه‌ی قیمتی ۱ تا ۲ میلیون تومنی باشد.

فناوری شارژ بدون سیم، قابلیت اتصال به دو دستگاه، قابلیت پخش موزیک تا ۲۸ ساعت (با درنظر گرفتن ظرفیت باتری کیس) در کنار قابلیت نویز کنسلینگ فعال، یک انتخاب ایده‌آل به‌شمار می‌رود.

Soundcore Life P3

Soundcore، زیرمجموعه‌ای از خانواده انکر (Anker) است که به‌شکل تخصصی در زمینه‌ی گجت‌های صوتی مثل هندزفری و اسپیکر فعالیت می‌کند و مانند برند مادر خود،‌ کیفیت خوبی دارد.

هندزفری ساندکور لایف پی‌۳، یکی از جدیدترین هندزفری‌های این برند است. این هندزفری با طراحی ارگونومی، فناوری شارژ بدون‌سیم، طول عمر بالای باتری، ۶ میکروفون و تکنولوژی نویزکنسلینگ فعال با کیفیت قابل‌قبول، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای افراد خاص‌پسند باشد.

در بازار ایران، این هندزفری را می‌توان با حدود قیمت ۲.۵ میلیون تومانی در پاییز ۱۴۰۱ خریداری کرد.

Beats Studio Buds

بیتس، نامی آشنا در دنیای موسیقی که با صفت کیفیت آمیخته شده و پس از اینکه توسط اپل خریداری شد، بیش از‌ پیش محبوب شد!

بیتس استودیو بادز، از محصولات شرکت بیتس است که علاوه‌‌بر سازگاری کامل با محصولات اپل، به لطف نرم‌افزار قابل‌نصب، در گوشی‌های اندروید هم دقیقا همان تجربه کاربری را به شما ارائه می‌دهد.

این محصول به‌نوعی خواهر ناتنی هندزفری ایرپاد پرو اپل است و شما می‌توانید همان تجربه را با قیمتی به مراتب پایین‌تر تجربه کنید. تمامی قابلیت‌های ایرپاد پرو مثل قابلیت اکتیو نویز کنسلینگ و صدای سه‌بعدی (Spatial Audio) با همان کیفیت در این هندزفری قابل‌دسترسی است.

این هندزفری در پاییز ۱۴۰۱،‌ حدود قیمتی ۳.۵ میلیون تومنی در بازار ایران دارد.

خرید اقساطی انواع هندزفری

در شرایط تورمی خرید اقساطی یکی از مطمئن‌ترین و منطقی‌ترین راه‌ها برای خرید محصولات دیجیتال است.
اگر قصد خرید اقساطی هندزفری را دارید، کافی است با ازکی‌وام اعتبار بگیرید. با اعتبار دریافتی می‌توانید به‌سادگی خریدتان را از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام بخرید و هزینه را در چندین قسط پرداخت کنید.

برای دریافت اعتبار ازکی‌وام و خرید اقساطی هندزفری:

۱. در وب‌سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید.

۲. مدارک خود را در قسمت مربوطه بارگذاری کنید.

۳. نسخه‌ی فیزیکی برخی از مدارک را به دست ازکی‌وام برسانید.

۴. پس از افزایش اعتبار هندزفری خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با ازکی‌وام به‌صورت اقساطی بخرید.