اگر برندهای مختلف یخچال و فریزر را بررسی کرده‌اید و تصمیم گرفتید از برند دوو خرید کنید، در این مقاله بهترین یخچال فریزرهای دوو را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را توضیح می‌دهیم. همچنین در آخر مقاله هم می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره‌ی خرید اقساطی یخچال دوو و خرید اقساطی لوازم آشپزخانه پیدا کنید.

بهترین یخچال فریزرهای دوو در سال ۲۰۲۳

اول از همه بهتر است بدانید که با خرید اقساطی یخچال می‌توانید بهترین یخچال فریزرهای دوو را خریداری کنید و محصولی ماندگار و باکیفیت به خانه ببرید. به‌طور کلی، یخچال فریزرهای این برند طراحی زیبا و مدل‌های متنوعی دارند و به دلیل قیمت مناسب افراد زیادی خواهان آن هستند. در ادامه، تعدادی از محصولات پرفروش و باکیفیت این برند را معرفی می‌کنیم.

یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028GW

یخچال فریزر D2BF-0028GW

می‌توان گفت که این مدل یکی از بهترین یخچال فریزرهای دوو است و برای نگهداری از مواد غذایی در بالاترین کیفیت از سیستم انجماد دوگانه استفاده می‌کند. این سیستم سرمایش یخچال و فریزر را از هم جدا می‌کند و مانع از ورود بوی فریزر به یخچال می‌شود. 

طراحی لوکس و کلاسیک، کمپرسورهای کم‌مصرف، سیستم گردش هوای سه‌بعدی قدرتمند و سیستم کنترل مصرف در زمان سفر از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. خبر خوب اینکه که نمودار مصرف انرژی این یخچال فریزر  A+ است و انرژی زیادی مصرف نمی‌کند.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033W

یخچال فریزر D2S-3033W

اگر دنبال یک یخچال فریزر ساید بای ساید با کیفیت هستید، این محصول با طراحی منحصربه‌فردش گزینه‌ای فوق‌العاده است و آشپزخانه‌ی شما را لوکس و مدرن نشان می‌دهد. مدل D2S-3033W سیستم سرمایش سریع دارد و با حداکثر توانش برای تازه نگهداشتن غذا کار می‌کند. 

میوه‌ها، سبزیجات و مواد پروتئینی در این یخچال به مدت طولانی‌تر می‌مانند و بعد از مدت‌زمان طولانی تازگی و طراوتشان را حفظ می‌کنند. این ویژگی به دلیل کمپرسور سرمایش و سیستم کنترل دیجیتال است. این یخچال محفظه‌‌ی مشخصی برای نگهداری گوشت و مواد پروتئینی دارد و با ایجاد سیستم دمایی ثابت ارزش مواد غذایی را حفظ می‌کند. 

همچنین، یخچال فریزر دوو مدل D2S-3033W مجهز به کمپرسورهای اینورتر دیجیتال است. این کمپرسورها عملکرد بهینه دارند و به افزایش ماندگاری مواد غذایی کمک می‌کنند. چشم الکتریکی هوشمند، طبقات شیشه‌ای و گنجایش ۳۰ فوت از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

یخچال فریزر دوقلو مدل D4LR-0020MW/D4LF-0020MW

یخچال فریزر D4LR-0020MW

این دستگاه برای خانواده‌های بزرگ و پرجمعیت بهترین انتخاب است. داخل یخچال فریزر دوقلوی D4LR-0020MW/D4LF-0020MW یک سنسور کنترل دما کار گذاشته شده است. این سنسور دمای داخل و خارج یخچال را کنترل می‌کند و باعث افزایش طراوت سلامت میوه‌ها و سبزیجات می‌شوند. 

روی درب یخچال ۵ قفسه‌ی جدا برای نگهداری نوشیدنی، لبنیات و تخم‌مرغ وجود دارد؛ بنابراین به راحتی می‌توانید نظم داخل یخچال را حفظ کنید. همچنین، فریزر هم ۵ کشوری مجزا و ۲ طبقه روی درب دارد. 

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال فریزر دوقلوی دوو، کمپرسور نسل جدید است که High efficiency نام دارد. با این کمپرسور، مصرف انرژی به کمترین مقدار می‌رسد. در نهایت، مقاومت در برابر برفک نوفراست، سامانه سرمایش سریع، گردش هوای چندگانه و کنترل سرمایش الکترونیک از دیگر ویژگی‌های مثبت این مدل یخچال فریزر هستند.

یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0291GW

یخچال فریزر D2BF-0291GW

این مدل یخچال فریزر جزو یخچال‌های نسل جدید است و یک کمپرسور کم‌مصرف دارد. سیستم‌های پیشرفته‌ی دستگاه از جمله سیستم انجماد سریع، هوای سه‌بعدی قدرتمند و سیستم مدیریت مصرف باعث افزایش تازگی و ماندگاری مواد غذایی می‌شوند. 

در یخچال فریزر مدل D2BF-0291GW یک سیستم آب سردکن مخزن‌دار هم کار گذاشته است؛ بنابراین می‌توانید در هر زمان از روز آب خنک بنوشید. این یخچال منحصربه‌فرد یک سنسور حرکت هوشمند دارد و نزدیک‌شدن شما به یخچال را تشخیص می‌دهد. مثلاً، اگر در شب به یخچال نزدیک شوید، صفحه نمایش و چراغ آب‌سردکن روشن می‌شوند. غیرفعال‌کننده‌ی یخساز، سامانه‌ی گردش هوای چندگانه، کمپرسور پربازده و فناوری کاهش مصرف انرژی از دیگر مزیت‌های این یخچال هستند.

یخچال فریزر دوو مدل DETM-0027

یخچال فریزر DETM-0027

این یخچال فریزر با ظرفیت ۲۷ فوتی بهترین گزینه برای خانواده‌های پرجمعیت است. سیستم کنترل رطوبت یخچال وظیفه‌ی نگهداری از میوه‌ها و سبزیجات را به خوبی انجام می‌دهد و طول عمر مواد غذایی را بیشتر می‌کند. 

داخل یخچال لامپ‌های ال ای دی وجود دارد. این لامپ‌ها روشنایی بیشتری نسبت به لامپ‌های یخچال‌های دیگر دارند و برق کمتری مصرف می‌کنند. سیستم سرمایش فریزر بدون برفک است و یک سیستم سرمایش سریع هم داخل دستگاه کار گذاشته است. همچنین یخساز به‌صورت نیمه اتوماتیک کار می‌کند و جریان هوا در محیط یخچال به صورت چندگانه انجام می‌شود.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037MW

یخچال فریزر D2S-1037

جدیدترین محصول خانواده‌ی دوو، یخچال فریزر ساید بای ساید مدل D2S-1037MW است. این دستگاه ۳ درب دارد و ۳۷ فوتی است. سامانه‌ی هوشمند الکترونیک موجود در این یخچال، دمای خارج و داخل دستگاه را کنترل می‌کند و باعث افزایش سلامت و ماندگاری مواد غذایی می‌شود. 

علاوه‌بر این، فیلتر هوای ۳ لایه، فن مکنده‌ی قدرتمند، قفسه‌های شیشه‌ای بادوام، قفل درب اتوماتیک، گردش هوای متعدد، کمپرسور دیجیتال اینورتر و مدیریت هوشمند انرژی از دیگر ویژگی‌های جذاب این یخچال فریزر مدرن هستند.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS

یخچال فریزر D2S-3133SS

این دستگاه به آب شهری وصل می‌شود و یک یخ‌ساز و آب‌سردکن قدرتمند دارد. طراحان این یخچال فریزر آن را بدون قاب و با سطح‌هایی کاملا صاف طراحی کرده‌اند، بنابراین، می‌توان گفت که یخچال فریزر مدل D2S-3133SS یکی از شیک‌ترین یخچال‌های موجود در بازار است. همچنین، این دستگاه سنسورهای کنترل دما، سیستم بدون برفک و سیستم خنک‌کننده‌ی سریع هم دارد.

یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028SS

یخچال فریزر D2BF-0028SS

ویژگی جذاب این یخچال فریزر، سیستم سرمایش دوگانه است. یعنی، جریان سرمای یخچال و فریزر جدا هستند و مواد غذایی شما در بهترین شرایط نگهداری می‌شوند. همچنین، سیستم سرمایش دوگانه مانع از انتشار بوی فریزر به داخل یخچال می‌شود. 

طبق نظر خریداران این محصول، طراحی یخچال فریزر مدل D2BF-0028SS شیک و کلاسیک است و به خوبی با دکوراسیون یک آشپزخانه‌ی مدرن هماهنگ می‌شود. کنترل رطوبت، سیستم انجماد سریع، سامانه‌ی مدیریت مصرف هنگام سفر و سیستم قدرتمند گردش هوای سه‌بعدی از دیگر ویژگی‌های مثبت این یخچال فریزر هستند.

نحوه خرید اقساطی یخچال دوو

اولین مرحله ثبت‌نام در سایت ازکی‌وام و افتتاح حساب کاربری در سایت است. شما می‌توانید با شماره‌ تلفن همراهتان در سایت ثبت‌نام کنید و در مراحل بعد نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و شماره ملی را وارد کنید. همچنین، برای تکمیل ثبت‌نام باید اسکن کارت ملی و شناسنامه را در سایت بارگذاری کنید. 

بعد از تایید مدارک، اعتبار به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید خرید را شروع کنید. برای خرید یخچال قسطی کافی است در بخش دسته‌بندی محصولات، به بخش خانه و آشپزخانه بروید و بعد دسته‌ی لوازم برقی خانگی را انتخاب کنید. در این قسمت، انواع لوازم برقی خانگی و برندهای مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. 

برای پیداکردن محصولات دوو، در نوار جستجوی محصولات و فروشگاه، عبارت یخچال فریزر دوو را جست‌وجو کنید. حالا می‌توانید انواع مدل‌های یخچال فریزرهای دوو را ببینید و ویژگی‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید. در صفحه‌ی هر کدام از یخچال فریزرهای دوو، قیمت هر دستگاه، مجموع اقساط و سود شما از این خرید نوشته شده است، می‌توانید با توجه به شرایط و بودجه‌ی خودتان بهترین یخچال فریزر دوو را تهیه کنید.

بهتر است بدانید

علاوه‌بر خرید اقساطی یخچال دوو با اعتبار ازکی‌وام می‌توانید انواع لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، لوازم صوتی و تصویری را به صورت قسطی تهیه کنید. همه‌ی این محصولات در دسته‌ی خانه و آشپزخانه در قسمت دسته‌بندی محصولات وجود دارند. اگر قصد خرید جهیزیه دارید یا می‌خواهید لوازم آشپزخانه را نو کنید، بهترین کار خرید قسطی است.