سرویس‌های سرمایه‌گذاری از جمله محبوب‌ترین سرویس‌هایی هستند که این روزها بسیاری از افراد به آن‌ها توجه دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر به سرمایه‌گذاری و فعالیت در این بازارها علاقه‌مند هستید، به احتمال زیاد نام حساب پم (PAMM) را شنیده‌اید. استفاده از حساب پم مزیت‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت و به کسب سود بیشتر کمک می‌کند، اما حساب پم چیست و استفاده از آن چه مزایا و معایبی دارد؟ این‌ها سؤالاتی هستند که در این مطلب به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

کوتاه درباره حساب پم

اگر به‌دنبال راهی برای کسب درآمد و سود بدون نیاز به انجام معاملات مستقیم هستید، ما استفاده از حساب پم را به شما توصیه می‌کنیم. سرویس سرمایه‌گذاری پم، توسط شرکت آلپاری و به‌منظور راحتی بیشتر سرمایه‌گذاران و معامله‌گران طراحی شده است. در این سرویس، سرمایه‌گذاران مبلغ موردنظر خود را به حساب یک شخص سرمایه‌گذار و کاربلد واریز می‌کنند تا آن شخص با این پول به معامله بپردازد. شخص معامله‌گر باید این مبالغ را مدیریت کند و درنهایت پس از برداشتن کارمزد خود، سود و سرمایه را به سرمایه‌گذار بازگرداند. البته اگر سرمایه‌گذار بخواهد در چند حساب مختلف سرمایه‌گذاری کند، می‌تواند سرمایه‌ی خود را در سبد پم قرار دهد و به این شکل، با سرمایه‌گذاری در چند حساب مختلف از ریسک معاملات بکاهد.

استفاده از حساب پم چه مزایایی دارد؟

اگر زمان کافی برای انجام معاملات و سرمایه‌گذاری مستقیم را ندارید، سرویس پم به شما کمک می‌کند تا مبلغ موردنظر خود را برای معاملات به یک معامله‌گر حرفه‌ای و کاربلد بسپارید. از مزایای حساب پم می‌توان به این مورد اشاره کرد که شما در هر زمانی که به پول خود نیاز داشته باشید یا از ادامه معاملات احساس خطر کنید، قادر به برداشت آن از حساب پم خواهید بود. البته توجه کنید اگر سرمایه و پول شما به یک معامله وارد شده باشد، این موضوع برایتان صدق نخواهد کرد و تا پایان معامله قادر به برداشت آن نخواهید بود.

یکی دیگر از مزایای حساب پم که سرمایه‌گذاری در آن را هیجان‌انگیز و محبوب می‌کند، امکان سرمایه‌گذاری هم‌زمان در چند حساب مختلف است. به این شکل شما می‌توانید ریسک انجام معاملات را به حداقل برسانید و از قراردادن تمام سرمایه‌ی خود در یک معامله خودداری کنید.

حساب پم

آماده‌ی هر نوع سود یا زیانی باشید

پس از سرمایه‌گذاری در حساب پم، شما دیگر قادر به نظارت بر نوع معاملات انجام‌شده و نحوه‌ی انجام آن‌ها نیستید و همین مسئله می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین معایب سرمایه‌گذاری در حساب پم باشد. مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که ریسک از دست دادن سرمایه یا بخشی از آن، مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری در این نوع سرمایه‌گذاری وجود دارد؛ درنتیجه با انجام این سرمایه‌گذاری بهتر است خود را برای هر نوع سود و زیان احتمالی آماده کنید.

راهکاری مطمئن‌تر برای مدیریت منابع مالی

اگرچه سرمایه‌گذاری همواره یکی از بهترین راه‌های افزایش سرمایه و دریافت سود شناخته می‌شود، راه‌کارهای مطمئن‌تری وجود دارند که استفاده از آن‌ها به شما کمک خواهد کرد منابع مالی خود را بهتر و مطمئن‌تر مدیریت کنید. یکی از این راه‌ها استفاده از خدمات اعتباری و خرید اقساطی است.

با توجه به افزایش تورم و بالارفتن مداوم هزینه‌ها، خرید اجناس موردنظر تا پیش از افزایش شدید قیمت‌ها به نظر معقول‌تر و بهتر است، اما گاه با وجود داشتن منابع مالی کافی، خرید اقساطی یا استفاده از خدمات اعتباری راه‌کاری بهتر و منطقی‌تر خواهد بود؛ چراکه به این شکل، شما می‌توانید بخشی از درآمد خود را صرف خرید محصول موردنظر کرده و بخشی دیگر را برای انجام دیگر کارها صرف کنید.

ازکی‌وام یکی از وب‌سایت‌های مطمئن و معتبر برای دریافت خدمات مالی است که با داشتن چندین فروشگاه بزرگ، امکان خرید اقساطی را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. با خرید اقساطی از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام می‌توانید به‌راحتی منابع مالی خود را مدیریت کرده و خریدی هوشمندانه‌تر و بهتر را تجربه کنید.

شرایط استفاده از خدمات اعتباری ازکی‌وام

برای استفاده از خدمات اعتباری ازکی‌وام می‌توانید به‌صورت غیرحضوری و تنها با مراجعه به سایت ازکی‌ وام و ساخت حساب کاربری برای خرید اقساطی از فروشگاه‌های ازکی‌وام اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی دارندگان چک‌های صیادی می‌توانند بدون نیاز به ضامن از این تسهیلات استفاده کنند. همچنین بازپرداخت اقساط ازکی‌وام بسیار طولانی است و دیگر لازم نیست نگران پرداخت اقساط سنگین در مدت‌زمانی کوتاه باشید.

از مزایای خرید اقساطی با اعتبار ازکی‌وام این است که می‌توانید محصولات متنوعی را از فروشگاه‌های ازکی‌وام تهیه کنید. شما می‌توانید تقریبا هر محصولی را که نیاز دارید، اعم از سرویس چوب، گوشی موبایل، لوازم‌خانگی برقی، هدفون و… را از آن‌ها تهیه کنید.

علاوه‌ بر خرید کالاهای بادوامی مانند کالای دیجیتال و لوازم خانگی، ازکی‌وام امکان خرید کالاهای تند مصرف و کالاهایی مانند پوشاک، لوازم آرایشی، پزشکی و سلامت و غیره را نیز برای شما فراهم کرده است.

هرچند این خدمت که ازکی‌پی نام دارد،‌هنوز به‌صورت عمومی در دسترس نیست، اما شما از طریق سازمان خود می‌توانید تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعتبار بگیرید و بدون سود و کارمزد آخر ماه پرداخت کنید. همچنین امکان پرداخت اقساط تا حداکثر پنج ماه نیز وجود دارد.