خرید محصولات سوپرمارکتی مثل مواد غذایی و مواد شوینده همیشه در لیست خرید روزانه و ماهانه قرار دارد. بنابراین هر کدام از ما برای خرید محصولات سوپرمارکتی وقت زیادی را صرف می‌کنیم. ممکن است در ساعت‌های روز یا آخر هفته به فروشگاه‌های بزرگ یا سوپرمارکت‌های محلی برویم و محصولات موردنیازمان را بخریم. در این مقاله می‌خواهیم خرید آنلاین و قسطی محصولات سوپرمارکتی را معرفی کنیم.

خرید آنلاین سوپرمارکتی در ازکی‌وام

در دسته‌بندی محصولات و خدمات ازکی‌وام، دسته‌ی مشخصی برای محصولات سوپرمارکتی وجود دارد. این محصولات شامل موارد زیر هستند:

  • کالاهای اساسی: زعفران و کینوا
  • کنسروها: انواع غذاهای آماده
  • شیرینی و خشک‌بار
  • تنقلات: شکلات و آجیل
  • صبحانه

هر کدام از این دسته‌ها، فروشگاه‌ها و محصولات مشخصی دارند. شما می‌توانید با کلیک روی هر محصول به صفحه‌ی فروشگاه بروید و هنگام پرداخت نهایی، گزینه‌ی خرید قسطی را انتخاب کنید. امکان انتخاب فروشگاه و مرتب‌کردن محصولات براساس قیمت هم وجود دارد. در حال حاضر فقط دو فروشگاه در زمینه فروش قسطی محصولات سوپرمارکتی با ازکی‌وام همکاری می‌کنند؛ ولی در آینده فروشگاه‌ها و محصولات دیگر هم به دسته محصولات سوپرمارکتی اضافه می‌شود.

خرید آنلاین قسطی

مزایای خرید آنلاین سوپرمارکتی

مهم‌ترین مزیت خرید محصولات سوپرمارکتی به‌صورت قسطی و آنلاین انجام سریع فرایند خرید و تحویل محصولات است. دیگر لازم نیست در ماه یا هفته وقت زیادی را برای خرید مواد غذایی موردنیاز صرف کنید. کافی است وارد سایت ازکی‌وام شوید و محصولات موردنیازتان را انتخاب کنید. هزینه‌ی اجناس خریداری‌شده هم از اعتبار شما کمی می‌شود و  هزینه آن را ماهانه یادر چند مرحله پرداخت کنید.

فروشگاه‌های محصولات سوپرمارکتی در ازکی‌وام

در حال حاضر، فروشگاه‌هایی مانند «مای آجیل»، «تیم کالا»، «جوربازار»، «مدیسه»، «لایجند»، «آجیل‌چی»، «منوچهری» در زمینه‌ی فروش قسطی و آنلاین محصولات سوپرمارکتی با ازکی‌وام همکاری می‌کنند.

به‌عنوان مثال فروشگاه «مای آجیل» انواع بسته‌های آجیل مخلوط، بسته‌های لوکس آجیل، پسته، بادام، گردو، میوه‌ی خشک، خواربار، تخمه و فندق می‌فروشد. یکی از محبوب‌ترین محصولات این فروشگاه‌، بسته‌های لوکس آجیل مخلوط و تک است که می‌توانید به عنوان هدیه به دوستان و آشنایان بدهید. هر زمان که وقت کافی برای خرید هدیه ندارید، می‌توانید این بسته‌های آجیل را از سایت ازکی‌وام به‌صورت قسطی و آنلاین خریداری کنید.

فروشگاه «تیم کالا» نیز یک فروشگاه کاملا اینترنتی است و محصولات مختلفی می‌فروشد. محصولات سوپرمارکتی این فروشگاه، کینوآ، سیر، پودر شربت، پودر ژله و کنسروهای غذای آماده هستند. شما می‌توانید این محصولات را به‌صورت قسطی از فروشگاه تیم کالا خریداری کنید و هزینه‌اش را بعدا پرداخت کنید.

خرید آنلاین سوپرمارکتی با ازکی‌پی سازمانی

برای خرید سوپرمارکتی با ازکی‌‌پی به‌صورت سازمانی می‌توانید مستقیما از طریق شرکت یا سازمان خودتان اقدام کنید. در این حالت شما به ضامن و چک احتیاجی ندارید و باید از طریق سازمان خودتان برای دریافت اعتبار اقدام کنید. درصورتی‌که سازمان شما در بخش سازمانی ازکی‌وام ثبت‌نام کرده باشد، می‌توانید بدون انجام علمیات پیچیده‌ی بانکی انواع کالاهای خرد را خریداری کنید.

در این روش، می‌توانید برای دریافت اعتبار از طریق سازمان خودتان در سایت ازکی‌وام اقدام کنید. مدارک هویتی و سابقه‌ی بانکی شما بررسی می‌شود و بعد اعتبار به حساب ازکی‌وام شما تعلق می‌گیرد. با استفاده از این اعتبار می‌توانید از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام در دسته‌ی محصولات سوپرمارکتی خرید کنید و هزینه‌اش را به‌صورت قسطی پرداخت کنید.

چگونه برای خرید قسطی محصولات سوپرمارکتی، اعتبار سازمانی بگیرید؟

درصورتی‌که مدیر یا صاحب کسب‌وکار هستید، می‌توانید برای کارمندان سازمان اعتبار سازمانی بگیرید. با این کار کارمندهای شما بدون نیاز به سپرده، چک و ضامن می‌توانند محصولات سوپرمارکتی را از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام تهیه کنند. این کار به افزایش رضایت شغلی کارکنان هم کمک می‌کند. کارمندان نیز همچنین‌می‌توانند درخواست خود را در سایت ازکی‌وام ثبت کنند. برای ثبت‌نام اعتبار سازمانی کافی است صفحه‌ی ثبت‌نام سازمانی مراجعه کرده و فرم درخواست را پر کنید. ما سعی می‌کنیم در مدت‌زمان کوتاهی به درخواست شما پاسخ دهیم و فرایند اعتباردهی را شروع کنیم.

در نهایت اینکه، خرید آنلاین و قسطی محصولات سوپرمارکتی شما را از پرسه‌زدن در فروشگاه‌های بزرگ و کوچک معاف می‌کند. با استفاده از این امکان ازکی‌وام می‌توانید در خانه یا محل کار خودتان بنشینید و مواد غذایی و تنقلات موردنیاز را سفارش دهید.