امروزه مدل‌های مختلفی از هدفون‌ها وجود دارند که هر کدام کارایی و قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال یک هدفون سبک و جمع‌وجور هستید ما خرید ایرپاد را پیشنهاد می دهیم. گاهی اوقات پیش‌آمده که برای خرید محصولی مانند ایرپاد به دنبال راه‌هایی باشید که مزایای بیشتری نسبت به خرید نقدی داشته باشد؛ در این زمان‌ها خرید اقساطی گزینه مناسبی خواهد بود.

ایرپاد یکی از محصولاتی است که به‌دلیل کیفیت بالایی که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در بسیاری از فروشگاه‌ها خرید اقساطی ایرپاد امکان‌پذیر نیست، اما در ازکی‌وام شما به راحتی می‌توانید ایرپاد یا هر محصول دیگری را که خواستید به صورت قسطی خریداری کنید.

استفاده از ایرپاد و حمل‌ونقل آن بسیار آسان بوده و شما می‌توانید این محصول را به راحتی در جیب لباس خود حمل کنید. با توجه به اینکه ایرپاد به‌صورت بی‌سیم ساخته می‌شود، دیگر نیازی نیست از بابت پیچ‌خوردگی سیم‌ها نگران باشید یا در زمان شنیدن موسیقی در حال جمع کردن سیم‌های دست‌وپاگیر باشید. به علاوه این نوع از هدفون‌های بی‌سیم برای شنیدن موسیقی یا صحبت کردن با تلفن در زمان ورزش بسیار مناسب هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با مدل‌های مختلف ایرپاد اپل، مزایا و معایب استفاده از آن و خرید اقساطی ایرپاد آشنا کنیم.

چرا ایرپاد؟

ایرپاد‌ها نوعی هندزفری بلوتوثی بدون سیم هستند که توسط شرکت اپل ساخته شده‌اند و با محصولاتی مانند گوشی‌های آیفون و آی‌پد سازگاری دارند. البته این محصولات قابلیت اتصال به هر دستگاه دیگری را که از طریق شبکه ارتباطی بلوتوث به سایر دستگاه‌ها متصل می‌شود، نیز دارند. دو گوشی راست و چپ که با حروف R  و L مشخص شده‌اند، امکانی را برای شما فراهم می‌کنند تا به راحتی به موسیقی، پادکست یا هر فایل صوتی دیگری گوش کنید. همچنین این دو گوشی امکان انجام مکالمات تلفنی را برای شما فراهم می‌کنند. گوشی‌های این هدفون بسیار راحت هستند و پس از قرارگیری آن‌ها در گوش‌هایتان احساس آزردگی یا خستگی نخواهید کرد.

وجود شتاب‌سنج و حسگرهای نوری در این گوشی‌ها موجب می‌شود که به محض قرارگیری آن‌ها در گوش‌هایتان، آماده‌ی کار باشند. همچنین این حسگرها در زمانی که ایرپاد از گوش‌های شما خارج می‌شود، خروج آن را احساس کرده و صدا را به‌صورت خود به خودی قطع می‌کنند. طرز کار با ایرپاد به قدری آسان است که شما تنها با دو بار ضربه زدن روی گوشی‌ها قادر به پاسخگویی به تماس‌های دریافتی خواهید بود و برای قطع تماس‌ها تنها کافی است که دو بار روی گوشی ضربه بزنید.

ایرپاد چه مزایا و معایبی دارد؟

خرید ایرپاد مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول توسط شرکت معروف و معتبر اپل ساخته شده و در نتیجه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دوام و ماندگاری عالی خواهد داشت.
  • کیفیت صدای پخش شده در ایرپاد بسیار عالی است و شما می‌توانید از صدای بسیار با کیفیت با وضوح عالی بهره بگیرید.
  • امکان برقراری تماس و مکالمه با استفاده از انواع ایرپاد ممکن است.
  • این محصول بسیار کم‌جا و سبک بوده و در یک کیس جمع‌وجور و محکم قرار می‌گیرد.
  • به راحتی و از طریق اتصال به بلوتوث می‌توانید به این هدفون بی‌سیم متصل شوید.
  • این محصول به راحتی به تمام وسایل دارای بلوتوث از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و حتی تلویزیون‌های هوشمند متصل می‌شود.

این محصول، نسبت به سایر هدفون‌ها و هندزفری‌های بی‌سیم و باسیم گران‌تر است؛ در نتیجه برای خرید آن باید هزینه‌ی زیادی را صرف کنید که شاید در نگاه اول مقرون به‌صرفه به نظر نرسد. اما با توجه به کیفیت عالی این محصول و برند معتبر آن می‌توان با یک انتخاب هوشمندانه‌تر نسبت به خرید آن اقدام کرد. برای مثال، شما می‌توانید از امکاناتی مانند خرید اقساطی ایرپاد استفاده کنید. این کار به مدیریت هر چه بهتر منابع مالی شما کمک خواهد کرد.

ملاک‌هایی که باید برای خرید ایرپاد درنظر بگیرید

با توجه به اینکه این محصول انواع و مدل‌های مختلفی دارد، بهتر است برای خرید آن ملاک‌هایی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم‌ترین ملاک‌هایی که پیش از هر چیزی باید مد نظر قرار داده شود، این است که آیا مدل انتخابی شما با دستگاه شما سازگار خواهد بود یا خیر؟

دیگر ملاک مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، مقاومت ایرپاد در برابر رطوبت و آب است. اگر هدفون شما در برابر رطوبت مقاوم باشد، شما قادر خواهید بود در روزهای بارانی یا در استخر از آن استفاده کنید و از بابت خرابی آن نگرانی نداشته باشید. عمر باتری نیز یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت. هر چه عمر باتری محصول خریداری شده بیشتر باشد، زمان بیشتری بدون شارژ کردن قادر به استفاده از آن خواهید بود. قیمت ایرپاد از جمله دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید که البته ازکی‌وام با فراهم کردن شرایط خرید اقساطی ایرپاد این مشکل برای شما حل می‌کند.

بهترین ایرپاد اپل کدام است؟

انتخاب بهترین ایرپاد از میان تنوع بالای این محصولات کار آسانی نیست. اما در حال حاضر و با در نظر داشتن تمامی موارد می‌توان گفت Airpods Pro 2 در حال حاضر بهترین ایرپاد ساخت اپل است که می‌تواند بالاترین کیفیت صدا را در چه در هنگام پخش موسیقی و چه مکالمه ارائه دهد. ویژگی‌های منحصر به فرد ایرپادز پرو ۲ اپل مانند تراشه هوشمند H2، نویز کنسلینگ هوشمند، اسپیکر تشخیص موقعیت و باتری قدرتمندتر شده باعث شده تا این ایرپاد در بین کاربران به عنوان‌ محبوب‌ترین و بهترین ایرپاد اپل شناخته شود.

خرید اقساطی ایرپاد با ازکی‌وام

ازکی‌وام با ارائه‌ی خدمات اعتباری متنوع از جمله خرید اقساطی کالا دیجیتال ، امکانی را فراهم کرده تا شما بتوانید با استفاده از این تسهیلات، منابع مالی خود را بهتر مدیریت کنید. برای استفاده از خدمات اعتباری ازکی‌وام نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و تمامی مراحل را به‌صورت آنلاین طی می‌کنید.

شما در ازکی‌وام می‌توانید در اعتبار خرد تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون نیاز به چک و در اعتباردهی تا سقف ۵۰ میلیون تومان با چک اما بدون ضامن کالاهای موردنیاز خود را اقساطی بخرید.

فروشگاه‌های ازکی‌وام تنها محصولات جانبی گوشی موبایل عرضه نمی‌کنند؛ بلکه شما می‌توانید محصولات دیگری از جمله لوازم خانگی برقی، سرویس چوب، لوازم ورزشی و حتی بلیط هواپیما را از این فروشگاه‌ها تهیه کنید و اقساط آن را به‌مرور بپردازید. به این صورت شما خریدی مقرون به‌صرفه‌تر، اقتصادی‌تر و هوشمندانه‌تر را تجربه خواهید کرد. برای اطلاع از جزئیات دریافت اعتبار و خرید از فورشگاه‌های می‌توانید به سایت ازکی‌ وام مراجعه کنید.