در کودکی شرط لازم برای داشتن پلی‌استیشن ۴، نمره‌های خوب بود. شما هم احتمالا تمام تلاشتان را برای درس خواندن و بیست گرفتن می‌کردید تا بتوانید پلی‌استیشن محبوبتان را داشته باشید. ولی الان دیگر نه‌تنها لازم نیست برای خرید پلی‌استیشن از هفت‌خوان عبور کنید بلکه می‌توانید به‌سادگی و با پرداخت اقساط به آن برسید. ما در ازکی‌وام امکان خرید اقساطی پلی استیشن ۴ را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با استفاده از اعتبار ازکی‌وام آن را برای خود یا فرزندتان خریداری کنید. دستگاه پلی‌استیشن مدل‌های مختلفی دارد. در این مقاله شما را با این دستگاه و نحوه خرید قسطی آن آشنا می‌کنیم. 

پادشاه کنسول‌های بازی

پلی استیشن ۴ یکی از معروف‌ترین کنسول‌های بازی است که محبوبیت زیادی بین علاقمندان به بازی‌های ویدیویی دارد. محبوبیت این کنسول بازی به قدری زیاد است که آن را به نام پادشاه کنسول‌های بازی می‌شناسند. پلی‌استیشن ۴ گران‌تر از ایکس باکس است؛ ولی قدرت پردازش بیشتری دارد و بهتر و روان‌تر بازی‌ها را اجرا می‌کند. اگر برای خرید پلی استیشن از گیمرهای حرفه‌ای سوال کنید، احتمالا بیشتر آن‌ها پلی استیشن ۴ را به شما پیشنهاد می‌کنند. 

مزایای پلی استیشن ۴

خرید پلی استیشن ۴ مزایای بسیار زیادی نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر دارد. از جمله مزایا و برتری‌های این کنسول نسبت به دیگر کنسول‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توانایی بالا در پردازش و اجرای بازی‌های ویدیویی
  • پردازش HDR تصاویر در پلی استیشن ۴
  • تصاویر فوق‌العاده و باکیفیت 
  • برطرف‌شدن مشکل داغی دستگاه
  • ابعاد کوچک‌تر و باریک‌تر
  • سبک و قابلیت حمل‌نقل آسان
  • فضای ذخیره‌سازی بالا 
  • قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K

چرا خرید اقساطی پلی استیشن ۴

احتمالا شما هم وقتی می‌خواهید اجناس و وسایل موردعلاقه‌تان را بخرید، آن‌ها را در لیست خرید می‌نویسید و برای خریدشان برنامه‌ریزی می‌کنید. حالا تصور کنید که با صرف هزینه‌ای کمتر از هزینه اصلی، زودتر به چیزی که می‌خواهید برسید؛ با خرید اقساطی این امکان برای شما فراهم شده است. اگر دوست دارید صاحب پلی استیشن ۴ شوید، با ازکی‌وام می‌توانید این کنسول را قسطی بخرید. 

با خرید قسطی، این پلی استیشن محبوب خیلی زود به دست شما می‌رسد و می‌توانید آخرین بازی‌ها را با آن تجربه کنید. ازکی‌وام با فروشگاه‌های مختلفی همکاری می‌کند که برخی از آن‌ها ارائه‌کننده کالاهای دیجیتال قسطی و پلی استیشن هستند. شما با استفاده از اعتبار خود می‌توانید از این فروشگاه‌ها خرید کنید. برای شروع کافی است وارد سایت ازکی‌وام شوید و ثبت‌نام کنید. 

چرا ازکی‌وام؟

در ابتدا باید بگوییم که استفاده از خدمات اعتباری ازکی‌وام برای خرید پلی استیشن ۴ بسیار ساده است و نیازی به ضامن ندارد. شما بدون ضامن و مراحل پیچیده بانکی می‌توانید از اعتبارتان در سایت ازکی‌وام استفاده کرده و قسطی خرید کنید. 

همچنین بازپرداخت اقساط طولانی‌مدت است و در نتیجه در هر بار، شما مبلغ زیادی را پرداخت نخواهید کرد. علاوه‌بر پلی استیشن ۴، شما می‌توانید کالاهایی مثل سرویس چوب، کالاهای دیجیتال، موبایل و لوازم برقی را هم با اعتبار ازکی‌وام خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.