گوشی‌های شیائومی به دلیل قیمت مناسب طرفدارهای زیادی دارند و جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل هستند. اگر تصمیم گرفتید تابستان امسال گوشی خودتان را عوض کنید و گوشی شیائومی بخرید، ما در این مقاله انواع گوشی‌های شیائومی را بررسی می‌کنیم و روش خرید اقساطی آن را توضیح می‌دهیم.

معرفی جدیدترین و بهترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۳

با بررسی گوشی‌های شیائومی جدید به طور کلی متوجه می‌شویم که این برند امسال گوشی‌های خودش را ارتقا داده است و محصولات قدرتمندتری تولید کرده است. برای اینکه در بین انواع گوشی‌ شیائومی سردرگم نشوید، در این قسمت بهترین گوشی‌های شیائومی بازار را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

شیائومی 12T

خرید اقساطی 12T 5G

در بین انواع گوشی‌های شیائومی، می‌توانیم با قطعیت بگوییم که Xiaomi 12T یکی از بهترین‌ها است و امکانات خوبی دارد. لنز موبایل ۱۰۸ مگاپیکسلی است و عکس‌های کم‌نظیری می‌گیرد. 

اگر اهل بازی‌های آنلاین سنگین هستید، با شیائومی 12T و تراشه‌ی پردازنده قدرتمند Dimensity 8100-Ultra می‌توانید ساعت‌ها بازی کنید. خبر خوب اینکه این گوشی از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد.

شیائومی 12T Pro بهترین گوشی شیائومی پرچم‌دار

خرید اقساطی 12T Pro

اگر می‌خواهید یک گوشی پرچم‌دار شیک بخرید، بهترین گزینه Xiaomi 12T Pro است. پنل پشتی این گوشی Xiaomi از شیشه ساخته شده است و فریم براق و پلاستیکی آن زیبایی آن را چند برابر کرده است. این محصول برند شیائومی به طور کامل ضد آب نیست، ولی گواهی IP53 دارد و در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم است. 

Xiaomi 12T Pro صفحه نمایش بزرگی دارد و به دلیل رزولوشن و روشنایی بالا جزو بهترین‌ گوشی‌های برند شیائومی است. وضوح و کنتراست بالا، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و نمایش بیش از ۶۸ میلیارد رنگ باعث شده است که این محصول برای فیلم‌دیدن و بازی‌کردن فوق‌العاده باشد. همچنین، شرکت شیائومی در ساخت Xiaomi 12T Pro با شرکت Harman Kardon همکاری کرده است، به همین دلیل کیفیت صدای گوشی بسیار رضایت‌بخش است.

شیائومی 13 Lite

خرید اقساطی 13 لایت

گوشی‌های لایت شیائومی با وجود قیمت پایین‌تر کیفیت خوبی دارند. اگر دوست دارید گوشی شما شبیه آیفون باشد، پیشنهاد ما شیائومی ۱۳ لایت است، چون با پنل شیشه‌ای، فریم پلاستیکی، دو سنسور دوربین سلفی و ناچ بسیار کوچک کمی شبیه آیفون است. 

دوربین‌های گوشی Xiaomi 13 Lite به ترتیب لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی هستند. تراشه‌ی گوشی از نوع اسنپدراگون gen1 و لیتوگرافی آن ۴ نانومتری است، به همین دلیل بازی‌های گرافیکی به خوبی روی گوشی اجرا می‌شوند و باتری هم به‌طور بهینه مصرف می‌شود. 

نمایشگر گوشی از بهترین نوع نمایشگرهای AMOLED است و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است. همچنین، این گوشی از قابلیت‌های دالبی ویژن و +HDR13 پشتیبانی می‌کند. باتری گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است و انرژی گوشی را در طول روز تامین می‌کند. فست شارژ موبایل هم ۶۷ واتی است و می‌تواند باتری را در ۴۵ دقیقه شارژ کند.

بهترین گوشی شیائومی برای گیمرها

اگر گیمر هستید و دنبال یک گوشی خوب برای بازی‌کردن می‌گردید، ما گوشی‌های بلک شارک ۵ و Redmi k50 را معرفی می‌کنیم. در ادامه، ویژگی‌های هر کدام از این گوشی‌ها را توضیح می‌دهیم.

Black shark5

خرید اقساطی BLACK SHARK 5

این مدل گوشی بهترین موبایل شیائومی برای گیمرها است و با طراحی منحصربه‌فرد  و مقاومت بالایش دل بسیاری از شیفته‌های بازی‌های موبایلی را برده است. نمایشگر گوشی از نوع امولد است و از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. دقت بالا در رنگ و عملکرد سخت‌افزاری خوب از دیگر ویژگی‌های بلک شارک قدرتمند هستند. با خرید اقساطی گوشی ، می‌توانید سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی را روی آن اجرا کنید.

Redmi k50 Gaming

خرید اقساطی Redmi k50 Gaming

شیائومی این گوشی را مخصوص گیمرها طراحی کرده است. تراشه گوشی اسنپدراگون 8Gen1 است و نمایشگر گوشی هم با توجه به اصول گیمینگ طراحی شده است. ردمی k50 به دلیل نرخ نوسازی سریع ۱۲۰ هرتزی، فست شارژ ۱۲۰ واتی و ماشه‌های فیزیکی یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای بازی‌کردن به شمار می‌آید. به‌علاوه، یک سیستم خنک‌کننده هم در گوشی طراحی شده است. اگر در طولانی‌مدت با گوشی بازی کنید، لازم نیست نگران داغ‌شدن آن باشید.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

بین گوشی‌های شیائومی، مدل Redmi Note 12 Pro برای عکاسی بهترین انتخاب است. این گوشی نسخه 4G دوربین چهارگانه و ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد و به تنوع لنزش معروف است.

بهترین گوشی شیائومی در کلاس میان‌رده

اگر می‌خواهید یک گوشی میان‌رده بخرید، پیشنهاد ما گوشی‌های Redmi Note12 4G و Redmi Note 12S هستند. در ادامه، ویژگی‌های این دو گوشی را بررسی می‌کنیم.

Redmi Note12 4G

خرید اقساطی Redmi Note12 4G

این گوشی برای کارهای روزمره مناسب است و امکان اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک متوسط و پایین را دارد. نمایشگر گوشی ۶.۶۷ اینچی آمولد است و روشنایی بالایی دارد. رزولوشن بالا، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، اسنپدراگون ۸۶۵ و تراکم پیکسلی بالا از دیگر ویژگی‌های این موبایل هستند. 

در مورد مشخصات دوربین‌ها باید بگوییم که دوربین سه‌گانه‌ی گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است و می‌تواند عکس‌های خوبی بگیرد. ردمی نوت ۱۲ 4G گواهی IP53 دارد و در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است.

Redmi Note 12S

خرید اقساطی 12s

نرم‌افزارهای سری اس شیائومی به‌روزتر هستند و رفرش ریت آن‌ها ۹۰ هرتزی است. دوربین سه‌گانه‌ی گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی است و آن را به یک انتخاب خوب برای عاشقان عکاسی تبدیل کرده است. جنس گوشی از پلاستیک است و خیلی زود کثیف نمی‌شود. 

رنگ‌های مدل 12S متنوع است و شما می‌توانید بین رنگ‌های مشکی مات، آبی آسمانی و سبز، رنگ موردعلاقه‌ی خودتان را انتخاب کنید. در نهایت اینکه مشخصات گوشی آن را به یک میان‌رده‌ی اقتصادی تبدیل کرده است.

مزایای خرید اقساطی گوشی شیائومی

با افزایش قیمت ارز، خیلی از مردم نگران زیادشدن قیمت گوشی‌های شیائومی هستند. اگر گوشی‌تان را قسطی تهیه کنید، لازم نیست نگران کاهش ارزش پول و افزایش قیمت‌ها باشید. با سرمایه کمی می‌توانید بهترین مدل‌های گوشی شیائومی را بخرید و هزینه‌ی آن را قسطی پرداخت کنید. 

همچنین با خرید اقساطی گوشی شیائومی به پس‌اندازتان دست نمی‌زنید و در مدت‌زمان کوتاهی به موبایل محبوبتان می‌رسید. خبر خوب اینکه در ازکی‌وام امکان خرید اقساطی انواع گوشی‌های شیائومی وجود دارد، شما می‌توانید مدل‌های مختلف این برند را بررسی کنید و از بین فروشگاه‌ها و محصولات متنوع انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با فروشگاه‌های گوشی و لوازم دیجیتال می‌توانید مطلب زیر را مطالعه کنید.