تبلت‌ها وسیله‌های الکترونیکی هستند که صفحه‌ی نمایشی در حدود ۷ تا بیش از ۱۰ اینچ دارند. کارایی این وسیله‌ها شبیه به گوشی و کامپیوتر است، به‌طوری‌که عملکرد هردوی این سیستم‌ها را پوشش می‌دهد. تبلت‌ها صفحه کلید جداگانه ندارند و با چند ضربه روی صفحه نمایش دستگاه می‌توانید به بازی‌ها، موسیقی و اینترنت دسترسی پیدا کنید. وقتی می‌خواهید تبلت بخرید به چه نکاتی دقت می‌کنید؟ برند، کارایی، اندازه و حافظه‌ی داخلی تبلت از ویژگی‌های مهم این وسيله‌های الکترونیکی هستند. علاوه‌بر این‌ها، بودجه‌ی شما برای خرید تبلت هم مهم است. ما در این مقاله ویژگی‌های تبلت سامسونگ را معرفی می‌کنیم. خبر خوب اینکه لازم نیست نگران قیمت‌ها باشید و با استفاده از امکان خرید اقساطی تبلت، بهترین مدل‌ها را انتخاب کنید.

ویژگی‌های یک تبلت خوب

تبلت‌ها در انواع و کیفیت‌های مختلفی در بازار وجود دارند. اما اگر بخواهیم به‌صورت کلی ویژگی‌های یک تبلت خوب را بررسی کنیم، موارد زیر در اولویت قرار دارند:

حافظه‌ی داخلی

حافظه‌ی داخلی تبلت‌ها بیشتر به گوشی‌ها شباهت دارد. به‌طوری‌که بیشتر آن‌ها حافظه‌ی داخلی بین ۸ تا ۱۲۸ گیگابایت دارند. اما حافظه‌ی برخی از آن‌ها از طریق کارت‌های SD تا ۳۲ گیگابایت ارتقا پیدا می‌کند. از حافظه‌ی داخلی تبلت‌ها برای ذخیره‌ی کتاب‌های الکترونیکی، تصاویر، ویدئوها و…. استفاده می‌شود. از این رو هر فردی باید برحسب مقدار اطلاعات خود، تبلت با حافظه‌ی داخلی متوسط یا بالا را انتخاب کند.

اتصال به اینترنت

تبلت‌ها قابلیت اتصال به اینترنت وایرلس از طریق سیم‌کارت یا وای‌فای دارند. به همین خاطر، هنگام خرید تبلت، اتصال به اینترنت را بررسی کنید.

وضوح نمایشگر

معمولا تبلت‌ها دارای صفحاتی با اندازه‌ای از ۷ تا بیش از ۱۰ اینچ هستند. تبلت‌هایی که صفحه نمایش بزرگی دارند، برای دیدن ویدیو، فیلم و بازی‌کردن مناسب هستند. تبلت‌های کوچک‌ امکان حمل آسان‌تری دارند و برای کارمندها، مدیرها، برنامه‌نویس‌ها و معلم‌ها مناسب هستند. شما باید براساس نیاز خودتان، تبلتی با صفحه نمایش مناسب پیدا کنید. اگر برای وب‌گردی و کتاب‌خوانی به تبلت احتیاج دارید، به تبلت‌های ۷ تا ۸ اینچی فکر کنید.

قدرت پردازنده

قدرت پردازنده به سرعت تبلت مربوط می‌شود. اگر هنگام کار با تبلت، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف آن به کندی کار می‌کنند، قدرت پردازنده‌ی تبلت پایین است. کسانی‌که هر روز با تبلت کار می‌کنند، به تبلتی نیاز دارند که قدرت پردازنده‌ی خوبی داشته باشد.

موارد فوق جزو گزینه‌هایی هستند که درمورد ارزیابی ویژگی‌های یک تبلت خوب باید موردتوجه قرار بگیرند. البته موارد دیگری را نیز می‌توان به گزینه‌های فوق اضافه کرد، اما همین موارد هم می‌تواند برای تشخیص ویژگی‌های یک تبلت خوب تا حد زیادی کفایت کند.

انواع تبلت‌های سامسونگ

گفتیم که تبلت‌ها دارای برندها و مدل‌های خاصی هستند. از بین برندهای تبلت موجود در بازار، تبلت‌های سامسونگ طرفداران زیادی دارند. چراکه کلیه‌ی محصولات سامسونگ به‌عنوان کالاهایی با کیفیت مطلوب در بازار شناخته شده‌اند. از جمله‌ انواع تبلت‌های سامسونگ که در بازار داخلی کشور دارای فروش بالایی هستند، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab S7 12.4 128GB – T875
  • تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM 32GB – T505
  • تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S4 10.5 LTE 2018 SM 64GB – T835
  • تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 10.5 2018 LTE SM 32GB – T595

موارد فوق جزو تبلت‌های باکیفیت و ظرفیت بالای سامسونگ هستند که به‌طبع قیمت بالاتری هم به نسبت سایر تبلت‌ها دارند. اما در بین تبلت‌های سامسونگ می‌توان گزینه‌های ارزان‌تری را نیز پیدا کرد؛ ولی بهتر است با خرید یک تبلت خوب و باکیفیت، از دردسر خرید مجدد و هزینه‌های مربوط به تعمیر خلاص شوید. اگر می‌خواهید بهترین تبلت موجود در بازار را انتخاب کنید، می‌توانید از خرید اقساطی تبلت در ازکی‌وام استفاده کنید. شما در سایت ازکی‌وام اعتبار می‌گیرید و با استفاده از آن می‌توانید تبلت دلخواه خود را خریداری کرده و هزینه‌ی آن را بعدا پرداخت کنید.

خرید اقساطی تبلت سامسونگ از طریق «ازکی‌وام»

«ازکی‌وام» پلتفرمی است که ما در آن به کاربران برای خرید انواع وسایل الکترونیکی مثل تبلت، گوشی تلفن همراه، لپ‌تاپ، وسایل و لوازم خانگی اعتبار می‌دهیم. اگر قبلا در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کرده‌اید، پس جزو کاربران هستید. در این حالت، می‌توانید با توجه به اعتبار موجود در حساب، تبلت موردنیازتان را خریداری کنید. درصورتی که هنوز در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام نکرده‌اید، بعد از ثبت‌نام و بارگذاری مدارک و اطلاعات هویتی، اعتبار به حساب شما اضافه می‌شود و می‌توانید خرید را شروع کنید. برای خرید اقساطی تبلت یا هر محصول دیگری از طریق ازکی‌وام به معرفی ضامن نیازی نخواهید داشت، بلکه اعتبارتان ضامن خرید اقساطی تبلت شما خواهد بود!

سایر محصولاتی که می‌توانید به‌صورت قسطی ازطریق ازکی‌وام خریداری کنید

خرید اقساطی با ازکی‌وام فقط به خرید اقساطی تبلت و محصولات دیجیتال خلاصه نمی‌شود. بلکه طیف بسیار بیشتری از محصولات متنوع را دربرمی‌گیرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

۱. لوازم خانگی

۲. لوازم تخصصی

۳. لوازم کوهنوردی

۴. پوشاک

۵. لوازم آرایشی

تیم ازکی‌وام طیف گسترده‌ای از محصولات را جهت خرید اقساطی برای شما فراهم کرده است که در آینده موارد بیشتری را نیز به آن اضافه خواهیم کرد. شما می‌توانید پس از دریافت اعتبار ازطریق ازکی‌وام، هر نوع محصول باکیفیتی را به‌صورت اقساطی خریداری کنید.