داشتن لوازم سرمایشی و گرمایشی ازجمله مهم‌ترین مواردی است که در هر خانه‌ای باید به آن توجه داشت. وجود آب گرم در هر خانه‌ای و در هر فصلی از سال ضرورت دارد. با افزایش آپارتمان‌نشینی در شهرهای مختلف استفاده نامحدود از منابع آب، گاز، برق و… به‌عنوان یک ضرورت شناخته می‌شود. به همین علت بهتر است واحدهای مسکونی مختلف از یک سیستم گرمایشی مستقل برخوردار باشند تا در تامین آب گرم موردنیاز خود با مشکلات کمتری مواجه باشند. از این رو خرید پکیج و رادیاتور برای هر کدام از واحدها یک ضرورت مهم و اساسی است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با خرید قسطی پکیج و رادیاتور با شما صحبت کنیم. خرید قسطی این اقلام یک راه اساسی برای مدیریت بهتر و عقلانی‌تر منابع مالی منزل شما است. درنتیجه توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفید را در این مورد کسب کنید.

چرا پکیج و رادیاتور؟

چنانچه قصد دارید آپارتمان‌سازی کنید یا می‌خواهید یک وسیله گرمایشی مناسب را برای منزل خود بخرید، خواندن این قسمت از مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این قسمت قصد داریم تعدادی از مزایا و معایب خرید و استفاده از پکیج و رادیاتور را بررسی کنیم.

مزایای استفاده از پکیج و رادیاتور

از مزایای استفاده از پکیج و رادیاتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید، نصب و راه‌اندازی پکیج و رادیاتور به هزینه بسیار کمتری نسبت به راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی مرکزی مانند رادیاتور نیاز دارد. درنتیجه اگر قصد دارید برای چندین واحد مسکونی از یک سیستم گرمایشی مناسب استفاده کنید، خرید و نصیب پکیج و رادیاتور مقرون به‌صرفه‌ترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.
  • میزان مصرف سوخت در پکیج‌های دیواری نسبت به سیستم‌های گرمایشی مرکزی بسیار کم است؛ درنتیجه با نصب پکیج، نه‌تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد، بلکه سرانه مصرف سوخت‌های تجدیدناپذیر را هم کاهش خواهید داد و به حفظ محیط‌زیست کمک می‌کنید.
  • شما می‌توانید پکیج‌های دیواری را برای ساخت فن کوئل یا یک محیط سیستم کوئل داکت اسپیلیت استفاده کنید.
  • با توجه به سبک بودن پکیج‌های دیواری نسبت به سیستم‌های مرکزی، می‌توان گفت که نصب پکیج و رادیاتور بسیار آسان‌تر خواهد بود و تنها با کمک یک نفر قادر به نصب آن خواهید بود.
  • با توجه به این که پکیج و رادیاتور بالاتر از سطح زمین نصب می‌شوند، می‌توان گفت که این محصولات و تجهیزات در برابر اتفاقاتی مثل سیل در امان خواهند بود و آسیب کمتری خواهند دید.
  • برای نگهداری یا تعمیر پکیج و رادیاتور به هزینه زیادی نیاز نخواهید داشت و با کمترین هزینه می‌توانید برای ایرادیابی و رفع مشکلات آن اقدام کنید.
  • سیستم‌های مرکزی مانند موتورخانه‌ها برای راه‌اندازی در فصل سرما به یک تکنسین یا نیروی حرفه‌ای نیاز خواهند داشت؛ این در حالی است که استفاده از پکیج و رادیاتور بسیار ساده خواهد بود و چنین مشکلاتی را به دنبال نخواهد داشت.
  • استفاده از پکیج و رادیاتور از هدر رفتن آب جلوگیری کرده و به صرفه‌جویی در مصرف آن کمک می‌کند.

خرید قسطی پکیج و رادیاتور

چنانچه ضرورت خرید پکیج و رادیاتور را احساس می‌کنید، ما خرید قسطی این محصول را به شما توصیه می‌کنیم. خرید قسطی پکیج و رادیاتور بسیار مقرون به‌صرفه و هوشمندانه خواهد بود؛ چراکه شما تنها هر ماه بخش کوچکی از پول خود را برای این خرید صرف خواهید کرد و می‌توانید مابقی پول خود را در جای دیگری خرج کنید.

ازکی‌وام یکی از پلتفرم‌هایی است که به‌زودی امکان انجام خرید این محصول را برای شما فراهم می‌کند. خرید قسطی با ازکی‌وام شرایط راحتی دارد و همه دارندگان چک‌های صیادی قادر به استفاده از این تسهیلات خواهند بود. هدف ما در تیم ازکی‌وام این است که محصولات جدید و متنوعی اضافه کرده و به مشتریان خود کمک کنیم تا درآمد خود را هوشمندانه‌تر مدیریت کنند.

مزایا و شرایط استفاده از خدمات اعتباری ازکی وام

همان‌طور که گفتیم، دریافت خدمات اعتباری از ازکی‌وام شرایطی بسیار آسان و راحت دارد. برای انجام این کار ابتدا لازم است در وب‌سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کرده و عضو شوید. در مرحله بعدی می‌توانید خدمات اعتباری دلخواهتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تمام مراحل این کار به‌صورت آنلاین بوده و شما نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. برای استفاده از خدمات اعتباری ازکی‌وام به ضامن نیاز ندارید و تنها با داشتن چک صیادی کارتان راه می‌افتد. خرید اقساطی با ازکی‌وام یکی از پرطرفدارترین خدمات اعتباری این مجموعه است که امکان بازپرداخت طولانی‌مدت را برای شما فراهم می‌کند. اقلامی که به‌صورت اقساطی با ازکی‌وام خریداری می‌شوند به چند قلم کالا محدود نمی‌شود و شما می‌توانید گوشی موبایل، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی برقی، سرویس چوب و… را به‌صورت اقساطی از این مجموعه بخرید. برای آشنایی بیشتر با شرایط خرید ازکی‌وام و خدمات این مجموعه اینجا کلیک کنید.