تصور کنید گوشی دلخواهتان را انتخاب کرده‌اید و در حال پس‌انداز برای خرید آن هستید. ناگهان با بالا رفتن دلار قیمت گوشی موردنظرتان هم بالاتر می‌رود و مجبورید خرید خود را عقب بیندازید. شاید در این میان به خرید اقساطی گوشی هم فکر کنید، اما از همان ابتدا بگویید که به دلیل نداشتن شرایطی مانند ضامن، نمی‌شود گوشی را به‌صورت قسطی خرید. اما باید بدانید که راه‌های سریع‌تر و بهتری برای دست یافتن به گوشی مناسب آن هم با اعتبار خودتان وجود دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید اقساطی این است که باتوجه به تورم و نوسان قیمت‌های کالاها، راهی سریع‌تر و به‌صرفه‌تر برای تهیه‌ی کالای موردنظرتان است.

اجازه بدهید با بیان یک مسئله‌ی ساده، به‌صرفه بودن خرید اقساطی را برایتان توضیح دهیم. سودی که شما بابت پرداخت اقساط در طول زمان مشخصی پرداخت می‌کنید، از تورمی که درحال‌حاضر وجود دارد، بسیار کمتر است. بنابراین اگر شش‌ ماه یا یک‌ سال زودتر کالای خود را به‌صورت اقساطی یا اعتباری بخرید، حتی با وجود پرداخت سود اقساط، باز هم شرایط به نفعتان تمام خواهد شد.

چرا خرید قسطی با اعتبار خودتان؟

همانطور که گفتیم خرید قسطی انتخابی به‌صرفه است و یکی از راه‌های آن را می‌توان گرفتن وام دانست. احتمالا همه‌ی شما با فرایند دریافت وام آشنا هستید و می‌دانید که گرفتن آن خیلی ساده نیست. بانک‌ها ارگان‌هایی هستند که در طرح‌های مختلف و با شرایط متفاوت به برخی افراد وام ارائه می‌دهند. اما ممکن است مواردی مانند نداشتن ضامن باعث رد درخواست وام شما در بانک شود.

علاوه‌بر این ممکن است ارائه‌ی این وام زمان زیادی طول بکشد.در چند سال اخیر شرکت‌های معتبری شکل گرفته‌اند که راهکاری ساده‌تر از بانک‌ها ارائه داده‌اند. راهکاری که در آن وام و پول نقدی در کار نیست؛ پولِ شما اعتباری است که دریافت می‌کنید و از طریق آن می‌توانید خرید خود را انجام دهید و در بازه‌های مشخص و طولانی، هزینه‌ی خرید خود را پرداخت کنید. درواقع در ابتدا خیلی ساده‌تر و سریع‌تر به محصول خود می‌رسید و پس از آن به‌طور ماهانه اقساط را پرداخت می‌کنید. 

صبر لازم نیست، اقدام کنید!

آیا قصد دارید برای خرید جهیزیه اقدام کنید؟ یا قرار است به زودی برخی وسایل خانه‌ی خود را تغییر دهید؟ اصلا شاید بخواهید کنسول بازی بخرید؟ شاید ماه‌ها برای هرکدام از این موارد برنامه ریخته باشید. باید بگوییم که ازکی‌وام ازجمله کسب‌وکارهایی است که شرایط خرید اقساطی را از فروشگاه‌های معتبر و متنوع برای شما فراهم کرده است. در ازکی‌وام با طرح‌های اعتباری متنوعی که وجود دارد می‌توانید تا میزان مشخصی اعتبار دریافت کنید.

به‌عنوان مثال درحال‌حاضر شما امکان این را دارید که برای دریافت اعتبار تا ۵۰ میلیون تومان آن هم تنها با ارائه‌ی چک صیادی به‌نام خودتان اقدام کنید. پس از ثبت‌نام و تکمیل مدارک در سریع‌ترین زمان ممکن اعتبار به حساب شما اضافه می‌شود. با این اعتبار می‌توانید از هرکدام از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام در دسته‌های متنوع محصولی خرید اقساطی خود را انجام دهید. 

لپ‌تاپ یا تلویزیون؟ شاید هم دوچرخه؟

تنوع در فروشگاه‌هایی که با ازکی‌وام همکاری می‌کنند، به اندازه‌ای است که اگر در یک فروشگاه کالای موردنظر خود را نیافتید، می‌توانید از فروشگاه دیگری کالای خود را انتخاب کنید. از گوشی، لپ‌تاپ و وسایل منزل گرفته تا دوچرخه، آلات موسیقی و بیمه را می‌توانید به‌صورت قسطی بخرید. هیچ شرطی هم وجود ندارد که اعتبار خود را حتما در یک فروشگاه خرج کنید.

شما با توجه به طرح انتخابی‌تان می‌توانید اعتبار دریافتی‌تان را در چند فروشگاه مصرف کنید و چند محصول را به‌صورت اقساطی بخرید. نگران بازپرداخت آن هم نباشید. درحال‌حاضر شما می‌توانید از ۶ ماه تا ۱۸ ماه نسبت به بازپرداخت هزینه‌ی خرید خود اقدام کنید. حالا اگر شما هم موافقید که خرید قسطی گزینه‌ی بهتر و به‌صرفه‌تری از خرید نقدی است، می‌توانید به صفحه‌ی ثبت‌نام در سایت ازکی‌وام مراجعه و درخواست خود را برای دریافت اعتبار ثبت کنید.