تبلت یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که هر دانش‌آموز، دانشجو، گیمر یا کتابخوانی به آن نیاز پیدا می‌کند. این روزها تبلت‌های متنوعی با قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارند که هر کدام با توجه به کاربرد و برندی که دارند، با قیمت متفاوتی ارائه می‌شوند. بسته به اینکه برای چه منظوری قصد خرید تبلت دارید، نوع تبلت و قیمت آن می‌تواند متفاوت باشد. در این مطلب تبلت‌های مناسب تا ۳۰ میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید گزینه‌های بیشتری برای خرید اقساطی داشته باشید. دیدن ویژگی‌های هر تبلت و مقایسه‌ی آن‌ها با یکدیگر می‌تواند بهترین انتخاب را برای شما رقم بزند.

معرفی بهترین تبلت‌ها تا ۳۰ میلیون تومان

در ادامه سعی کردیم تا از هر برند حداقل یک مدل تا ۳۰ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برندهای مختلف را با هم مقایسه کرده و تبلتی که برای شما از همه مناسب‌تر است انتخاب کنید.

آیپد پرو ۱۱ اینچ ۲۰۲۱

آیپد پرو ۱۱ اینچ ۲۰۲۱ اپل را می‌توان بهترین تبلت تا ۳۰ میلیون تومان دانست. طراحی زیبا، ساده و شیک این تبلت باعث جلب توجه بسیاری از افراد شده و وزن سبک آن حملش را بسیار آسان کرده است. قسمتی جلویی این تبلت شیشه‌ای است و قسمت پشتی و فریم آن از آلومینیوم ساخته شده است. نمایشگر ۱۱ اینچی آیپد پرو ۱۱ اینچ ۲۰۲۱ باعث ایجاد تصاویر واضح و باکیفیتی می‌شود. این صفحه نمایش با نشان دادن دقیق رنگ‌ها باعث می‌شود هر تصویری کاملا طبیعی و زنده به نظر بیاید. تراشه Apple M۱ در این آیپد باعث شده هر برنامه و بازی سنیگینی بدون هیچ مشکلی در آن اجرا شود.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S۷ SM-T۸۷۵

این مدل از تبلت سامسونگ با قابلیت‌های فراوانی که دارد، از بهترین انتخاب‌های طرفداران این برند شناخته می‌شود. طراحی ظاهر آن بسیار شبیه مدل S۸ است و با نمایشگر بزرگی که دارد، برای گیمرها و افرادی که به‌وضوح تصاویر اهمیت می‌دهند مناسب است. تراشه‌ی استفاده‌شده در این تبلت +Snapdragon ۸۶۵ ۵G است که اجرای برنامه‌های سنگین و انواع بازی‌ها را بسیار راحت کرده است. باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر این تبلت باعث شده تا ۱۰ ساعت با خاطری آسوده از آن استفاده کنید.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S۷ SM-T۸۷۵

سرفیس پرو ۸

این تبلت با وزن ۸۹۱ گرمی بیشتر برای کسانی مناسب است که آن را روی میز می‌گذارند و برای کارهایشان از آن استفاده می‌کنند. صفحه‌ی نمایش این تبلت ۱۳ اینچ است و کیفیت تصاویر آن به‌قدری است که می‌توانید تمام رنگ‌ها و جزئیات را به‌صورت زنده در نمایشگر آن تماشا کنید. روشنایی زیاد این صفحه‌ی نمایش باعث شده تا به‌راحتی بتوانید از آن زیر نور آفتاب استفاده کنید. تراشه Core i5 ۱۱۴۵G7 اینتل در پردازنده‌ی مرکزی این تبلت قدرت پردازش عالی به آن داده، به‌طوری که به‌راحتی می‌توانید سنگین‌ترین برنامه‌ها و بازی‌ها را در آن اجرا کنید.

سرفیس پرو ۸

هواوی MatePad Pro ۱۲.۶

یکی از بهترین تبلت‌ها تا ۳۰ میلیون تومان، تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 است. این تبلت با صفحه‌ی نمایش ۱۲.۶ اینچی از نوع OLED دارای وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی است و روشنایی و وضوح قابل‌توجهی به آن بخشیده است. تراشه‌ی هشت هسته‌ای HiSilicon Kirin باعث عملکرد سریع و روان آن شده و به‌راحتی می‌توانید بازی‌های سنگین را روی آن اجرا کنید. سیستم‌عامل استفاده‌شده در این تبلت HarmonyOS ۲.۰ است و سرویس گوگل در آن قابل اجرا نیست.

هواوی MatePad Pro ۱۲.۶

سامسونگ Galaxy Tab S۷ FE ۵G

این مدل درواقع به نوعی نسخه‌ی تقلیل‌یافته تب S7 شناخته می‌شود. اما این به معنی این نیست که این نسخه ضعیف‌تر عمل می‌کند. تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 FE 5G با صفحه‌ی نمایش بزرگ ۱۲.۴ اینچی TFT با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل وضوح و روشنایی قابل‌قبولی ارائه می‌کند. تراشه‌ی این تبلت با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno ۶۱۹ به همراه ۴، ۶، یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارد. همچنین امکان استفاده از کارت حافظه برای افزایش فضای داخلی آن وجود دارد.

سامسونگ Galaxy Tab S۷ FE ۵G

نحوه‌ی خرید قسطی تبلت با ازکی‌وام

اگر تبلت دلخواهتان را پیدا کردید، اما بودجه‌ی کافی برای خرید آن را ندارید، ما خرید قسطی تبلت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با ازکی‌وام می توانید اعتبار دریافت کنید و بدون ضامن و به‌صورت آنلاین تبلت دلخواهتان را قسطی بخرید و هزینه‌ی آن را به‌مرور پرداخت کنید. کافی است به سایت ازکی‌وام مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهید. بعد از تایید و بارگذاری مدارک کارشناسان ازکی‌وام با شما تماس می‌گیرند. در نهایت لازم است شما نسخه‌های فیزیکی برخی مدارک را به دست ازکی‌وام برسانید. بعد از اتمام این مراحل، اعتبار شما اضافه می‌شود و می‌توانید به‌راحتی از بین فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام، تبلت موردنظرتان را به‌صورت قسطی خریداری کنید.