گردش حساب یکی از مواردی است که ممکن است یکبار هم که شده به آن نیاز داشته باشید. یکی از این موارد زمانی است که قصد دارید اعتبار یا وامی را دریافت کنید و برای اینکه احراز هویت شغلی‌تان انجام شود، از شما درخواست می‌شود که گردش حساب خود را رائه دهید.
از مراحلی هم که شما در ازکی‌وام برای دریافت اعتبار و پس از آن خرید قسطی از فروشگاه‌های همکار انجام می‌دهید، ارائه‌ی گردش حساب سه ماهه‌ی آخرتان است تا فرایند افزایش اعتبار شما سریع‌تر انجام شود. با دریافت گردش حساب خود می‌توانید فرایند ثبت‌نام خود را در ازکی‌وام تکمیل کنید، اما با این حال هیچ تفاوتی ندارد که برای چه هدفی قصد دانلود صورت‌ حساب بانکی خود را دارید و مراحل دریافت آن از بانک یکسان است.
دریافت گردش حساب تقریبا در همه‌ی بانک‌ها مسیر یکسانی دارد، اما ممکن است در برخی جزئیات متفاوت از همدیگر باشند. برای دریافت گردش حساب بانک ملت لازم نیست به‌صورت حضوری به شعبه‌ی بانک مراجعه کنید. اگر حساب بانکی شما متعلق به بانک ملت است، ما در این صفحه نحوه‌ی دریافت آن را مرحله به مرحله آموزش داده‌ایم. علاوه بر این از طریق ویدیوی زیر نیز می‌توانید مراحل دریافت گردش حساب از اینک بانک را مشاهده کنید.

 

نحوه‌ی دریافت صورت‌ حساب بانک ملت

گردش حساب بانک ملت

ورود به بانکداری اینترنتی بانک ملت


برای دریافت صورت‌حساب بانک ملت، وارد سایت بانک ملت شوید. حالا بر روی بانکداری اینترنتی کلیک کنید.

با کلیک روی بانکداری اینترنتی این صفحه را مشاهده می‌کنید.
شناسه مشتری در هنگام افتتاح حساب در اختیار شما قرار گرفته است. اگر آن را فراموش کرده‌اید می‌توانید با پشتیبانی بانک تماس بگیرید.
حالا اگر بانکداری اینترنتی بانک ملت را فعال نکرده‌اید:
۱. به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کنید.
۲. فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه بانکداری اینترنتی را تکمیل کنید.
۳. در آخر رمز عبور خود را از بانک دریافت کنید.
و اگر قبلا بانکداری اینترنتی بانک ملت را فعال کرده‌اید:
۱. ابتدا شناسه مشتری و رمز عبور را وارد کنید.
۲. ارسال پیامک را بزنید و کد دریافتی را ثبت کنید.
۳. حالا روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

گردش حساب بانک ملت
دریافت صورت ‌حساب

با زدن روی «ورود» این صفحه برای شما باز می‌شود.
حالا «مدیریت حساب» را انتخاب کنید.

گردش حساب بانک ملت

 

گردش حساب بانک ملت

با انتخاب «مدیریت حساب» از منویی که باز می‌شود ابتدا روی «گزارشات» و سپس روی «دریافت فایل صورت‌ حساب» کلیک کنید.

گردش حساب بانک ملت

دانلود صورت‌ حساب


حالا در قسمت «شماره حساب»، شماره حساب خود را انتخاب کنید.

سپس در بخش «زمان» با انتخاب «دوره» و به کمک ابتدا و انتهای بازه، سه ماه اخیر را مشخص کنید. «نوع خروجی» را روی گزینه‌ی «پی‌دی‌اف» قرار دهید. در بخش «نوع فعالیت» نیز باید «همه فعالیت‌ها» را انتخاب کنید. در نهایت «دریافت» را بزنید. به این صورت فایل صورت ‌حساب شما دانلود می‌شود.

گردش حساب بانک ملت
چه مراحلی را برای افزایش اعتبار خود در ازکی‌وام طی می‌کنیم؟

ازکی‌وام به شما کمک می‌کند بتوانید ساده‌تر به چیزهایی که می‌خواهید برسید. کافی است در سایت ثبت‌نام کنید و درخواست اعتبار خود را ثبت کنید تا بتوانید هر چه را می‌خواهید قسطی بخرید.
پس از اینکه مدارک هویتی خود را بارگذاری کردید، کارشناسان ما برای نهایی کردن مراحل با شما تماس می‌گیرند. در این تماس یکی از مدارکی که برای احراز هویت شغلی در سایت بارگذاری می‌کنید، پی‌دی‌اف گردش حساب سه ماه‌ی اخیر شماست که می‌توانید از طریق توضیحات بالا آن را دانلود و در سایت بارگذاری کنید. این مورد صرفا برای سرعت بخشیدن به فرایند ارائه‌ی اعتبار و احراز شغلی شما دریافت می‌شود.
بعد از طی کردن این مرحله، نیاز است که نسخه‌ی فیزیکی برخی مدارک به همراه یک برگ چک صیادی و قرارداد امضا شده را به دست ازکی‌وام برسانید. این کار در استان‌های تهران و البرز توسط پیک ما و در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها از طریق پست انجام می‌شود.


با افزایش اعتبار خود می‌توانید هرکالایی را که می‌خواهید، زودتر از آنچه که فکر می‌کنید، از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام قسطی بخرید.