بیشتر دارندگان اپل قطعا به ایرپاد مناسب خود هم فکر می‌کنند؛ یک هندزفری باکیفیت که بتواند به آسانی به دستگاه وصل شود و صدای مناسبی داشته باشد. از آنجایی که نسل دوم ایرپادهای اپل موردتوجه بسیاری قرار گرفته، در این مقاله سعی کرده‌ایم که این محصول را به شما معرفی کنیم. همچنین درباره‌ی نحوه‌ی خرید قسطی آن نیز صحبت می‌کنیم.

با ایرپاد ۲ صدای مزاحم را حذف کنید

اول از همه طراحی کاربردی محصول را در نظر بگیرید و قسمت‌های مختلف آن را بررسی کنید. از آن‌جایی که ایرپاد پرو از سیلیکون ساخته شده است، بهترین سازگاری را با گوش دارد. همچنین، یک هندزفری باکیفیت به آسانی به دستگاه متصل می‌شود و می‌تواند صدای باکیفیتی را پخش کند. معمولا کسانی‌که قصد خرید هدفون‌های بلوتوثی را دارند، نگران وصل نشدن آن به دستگاه هستند، باید بگوییم که تراشه‌ی موجود در ایرپاد این نگرانی را کاملا رفع کرده است. در آخر اینکه، قابلیت حذف نویز را هم بررسی کنید. ایرپاد پرو نسل دوم هر ۲۰۰ ثانیه یک بار فرایند نویز کنسلینگ را انجام می‌دهد و صدای مزاحم محیط را حذف می‌کند.

در هدفون‌های اپل قابلیت حذف نویز ارتقا پیدا کرده‌اند و کنترل‌های لمسی جدیدی به محصول اضافه شده‌اند. ایرپاد شگفت‌انگیز آیفون در برابر تعریق مقاوم است و یک تراشه‌ی UI برای پیداکردن این محصول در آن کار گذاشته است. اگر ایرپاد پرو نسل دوم را گم کنید، می‌توانید از برنامه‌ی Find my در آیفون مکان دقیق آن را پیدا کنید. این محصول هم مثل هدفون‌های قبلی ایرپاد نوک سیلیکونی دارد و با این نوک در جای خودش قرار می‌گیرد.

پشتیانی از آخرین استاندارد بلوتوثی

ساقه‌ی ایرپاد پرو به صورت آویزان روی لاله‌ی گوش قرار می‌گیرد، بنابراین در طولانی مدت گوش شما را اذیت نمی‌کند و از گوشتان نمی‌افتد. اگر می‌خواهید از این هدفون آیفون هنگام ورزش استفاده کنید، بهتر است بدانید که هیچ‌گونه بال تثبیت‌کننده‌ای روی آن وجود ندارد و خرید آن بهترین انتخاب است.

هدفون‌های جدید آیفون دارای تراشه‌ی H2 هستند و از آخرین استاندارد بلوتوثی ۵.۳ پشتیبانی می‌کنند. با وجود این تراشه در ایرپاد، همه‌ی نویزها حذف می شوند و صدای محیط تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کنند. به‌علاوه، یک درایو و تقویت‌کننده‌ی اختصاصی هم در این محصول وجود دارد که وضوح صدا را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. خبر خوب اینکه می‌توانید ایرپاد پرو ۲ را برای گلکسی زد فولد ۴ و دستگاه‌های اندرویدی هم استفاده کنید.

نحوه‌ی خرید قسطی ایرپاد پرو ۲

در لحظه نوشتن این مقاله (خردادماه ۱۴۰۲)، قیمت ایرپاد نسل دوم اپل از ۱۱ میلیون تومان شروع می‌شود و بعضی از مدل‌های فانتزی آن مثل ایرپاد پرو ۲ گیوری مدل سوارسکی تا ۳۵ میلیون قیمت دارند. با خرید قسطی این محصولات می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و علاوه‌بر ایرپاد پرو ۲، محصولاتی مثل کاور محافظ ایرپاد، گوشی و لپ‌تاپ هم بخرید. با ازکی‌وام، سبد خرید شما هیچ محدودیتی ندارد و می‌توانید محصولات موردنیازتان را از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام خریداری کنید.

خرید اقساطی این محصول در ازکی‌وام هیچ شرط خاصی ندارد. فقط کافی است در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید و مراحل ثبت‌نام و تحویل مدارک را تکمیل کنید. هرچقدر زودتر این فرایند را انجام دهید، زودتر به ایرپاد پرو ۲ می‌رسید. خرید اقساطی ایرپاد پرو ۲ در ازکی‌وام به صورت آنلاین انجام می‌شود و به ضامن احتیاج ندارد. بعد از اینکه اطلاعاتتان را در سایت کامل کردید، کارشناس‌های ازکی‌وام مدارک شما را بررسی می‌کنند و با شما تماس می‌گیرند. در نهایت، بعد از تحویل ایرپاد پرو ۲ می‌توانید هزینه‌ی آن را به‌صورت قسطی پرداخت کنید.