قبل از اینکه فرایند خرید اقساطی ماشین لباس‌شویی دوو را در ازکی‌وام شروع کنید، بهتر است ویژگی‌های و قابلیت‌های این محصول را بدانید. در این مقاله راجع به این ماشین لباس‌شویی صحبت می‌کنیم و نحوه‌ی خرید قسطی آن را توضیح می‌دهیم.

چرا خرید قسطی ماشین لباس‌شویی دوو؟

اگر در مورد خرید قسطی شک دارید، بهتر است بدانید که با افزایش ارز و قیمت‌ها، توصیه‌ی ما این است که همین امروز ماشین لباس‌شویی موردنیازتان را قسطی تهیه کنید. با این کار لازم نیست مبلغی را برای خرید پس‌‌انداز کنید و در مدت‌زمان کمی هم صاحب ماشین لباس‌شویی دوو می‌شوید.

همچنین خرید قسطی به شما کمک می‌کند که محصولات بیشتری را خریداری کنید. مثلاً، اگر هم شما و هم دوستان یا اقوامتان به ماشین لباس‌شویی احتیاج دارید، با استفاده از قابلیت خرید قسطی می‌توانید ۲ یا ۳ ماشین لباس‌شویی بخرید و هزینه‌اش را در بازه‌های زمانی مشخص پرداخت کنید.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی

ویژگی‌های ماشین لباس‌شویی دوو

این ماشین لباس‌شویی برنامه‌های شست‌وشوی متنوعی دارد و می‌تواند با حرکت‌های مختلفی انواع لباس‌ها را تمیز کند. برنامه‌های دستگاه طبق جنس لباس، رنگ، مدت‌زمان شست‌وشو و درجه حرارت مشخص می‌شوند. شست‌وشوی دستی، لباس نخی، کتان، پشمی، شستن لباس ورزشی، لباس‌های مخلوط، البته‌ی کودک و ملحفه و پتو از جمله برنامه‌های اختصاصی شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی دوو هستند.

انواع برنامه‌های شست‌وشو

برنامه‌ی ضدچروک، تاخیر شست‌وشو، شست‌وشوی سریع، آب‌کشی تکمیلی و پیش‌ شست‌وشو از انواع برنامه‌های شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی دوو هستند. اگر نمی‌خواهید لباس‌هایتان چروک شود یا لباس‌های حساسی دارید، برنامه‌ی ضدچروک را فعال کنید. در این حالت، خشک‌کن لباس‌شویی با دور کمتری کار می‌کند. با برنامه‌ی تاخیر شست‌وشو ساعت شروع و پایان کار دستگاه تنظیم می‌شود. با این کار می‌توانید لباس‌شویی را در ساعت‌های حداقل مصرف برق یا زمان‌هایی که خارج از خانه هستید، روشن کنید.

برنامه‌ی شست‌وشوی سریع برای لباس‌هایی هستند که زیاد کثیف نیستند. مدت‌زمان شست‌و‌شو در این حالت، ۳۰ دقیقه است. این روش، اتلاف انرژی کمتری دارد و استهلاک دستگاه هم کمتر است. آب‌کشی تکمیلی برای کسانی است که پوست حساسی دارند و می‌خواهند هیچ ماده‌ی شوینده‌ای در بافت لباس وجود نداشته باشد. برای اینکه تمام مواد شیمیایی از روی لباس پاک شوند، از آب‌کشی تکمیلی استفاده کنید. برنامه‌ی پیش‌شست‌وشو هم برای لباس‌های خیلی کثیف است.

قابلیت حباب‌ساز

با قابلیت حباب‌ساز، کارایی شوینده‌ها افزایش پیدا می‌کند و انواع لکه و چرک از روی لباس‌ها پاک می‌شوند. همچنین، فناوری حباب‌ساز می‌تواند فشار سطح آب را کم کند؛ بنابراین آب با سرعت بیشتری با مواد شوینده ترکیب می‌شود و قدرت پاک‌کنندگی افزایش پیدا می‌کند. کاهش مصرف انرژی و آب، امکان شست‌‌وشوی لباس‌ها در آب سرد و دمای پایین، حفظ کیفیت و فرم لباس‌ها در دمای پایین از دیگر قابلیت‌های فناوری حباب‌ساز هستند.

فناوری نانوسیلور و میکروب‌زدایی

اگر لباس‌های بوی بدی می‌گیرند، برای پاک‌کردن آن‌ها می‌توانید از فناوری نانوسیلور استفاده کنید. با این فناوری، یون‌های نقره در آب آزاد می‌شوند و عملیات ضدعفونی و میکروب‌کشی به طور کامل اجرا می‌شوند. همچنین، شست‌‌وشوی نانوسیلور برای تمیزکردن لباس‌های کودکان و نوزادان هم مناسب است. از دیگر مزیت‌های نانوسیلور می‌توان به افزایش کیفیت شست‌وشو و افزایش عمر ماشین لباس‌شویی اشاره کرد.

اسپری آب

اسپری آب لباس‌ها را به طور عمقی تمیز می‌کند و به بافت لباس‌ها هم آسیب وارد نمی‌کند. با استفاده از فناوری اسپری آب در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود و عملکرد لباس‌شویی هم بهتر می‌شود.

امکانات ماشین لباس‌شویی دوو

این ماشین لباس‌شویی دارای زنگ هشداردهنده و قفل کودک است. اگر فرزند کوچک در خانه دارید، می‌توانید برای تامین امنیتش لباس‌شویی را قفل کنید. زنگ هشدار برای اعلام اشکال در کار شستن لباس‌ها است. اگر در کار ماشین لباس‌شویی مشکلی ایجاد شود یا زمان شست‌وشو تمام شود، زنگ هشدار به صدا در می‌آید.

نحوه‌ی خرید اقساطی ماشین لباس‌شویی دوو

اولین مرحله در خرید قسطی ماشین لباس‌شویی دوو ثبت‌نام در سایت ازکی‌وام است. با استفاده از مشخصات فردی و اطلاعات تماس در سایت عضو شوید و اطلاعات خود را وارد کنید. موسسه‌ی مشاور رتبه‌بندی ایران سابقه‌ی فعالیت بانکی شما را اعتبارسنجی می‌کند و بعد از تایید اطلاعات، می‌توانید در دسته‌بندی خانه و آشپزخانه، لوازم برقی خانگی، ماشین لباس‌شویی دوو را پیدا کنید. همچنین، امکان مقایسه بین انواع برندهای ماشین لباس‌شویی هم وجود دارد.

در نهایت، بعد از اینکه محصول موردنظر را پیدا کردید، مبلغ اولین قسط و طرح‌های مختلف آن در صفحه نشان داده می‌شود. در این مرحله، وارد صفحه‌ی اصلی فروشگاه می‌شوید و ماشین لباس‌شویی دوو را انتخاب می‌کنید. مرحله‌ی بعد انتخاب گزینه‌ی خرید قسطی است. با خرید اقساطی ازکی‌وام همین امروز صاحب ماشین لباس‌شویی شوید.