به جز یخچال و اجاق گاز، مایکروفر هم جزو وسایل ضروری آشپزخانه است و برای گرم‌کردن مواد غذایی به آن احتیاج دارید. اگر دنبال بهترین مایکروفرهای موجود در بازار هستید، در این مقاله ما ۱۰ مایکروفر با کیفیت معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را توضیح می‌دهیم. با خرید این محصولات از سایت ازکی‌وام، می‌توانید از شرایط خرید اقساطی مایکروفر استفاده کنید و بهترین دستگاه را به خانه ببرید.

راهنمای خرید بهترین مایکروفرهای بازار

به‌طور کلی، برندهای بوش، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، مایدیا و فلز بهترین تولیدکنندگان مایکروفر هستند. برای اینکه بهترین‌ها را از بین این برندها انتخاب کنیم باید  به ظرفیت و اندازه، برنامه‌ی پخت، توان مصرفی، کانوکشن، قابلیت تنظیم زمان، قفل کودک، گریل و یخ‌زدایی توجه کنیم. در این بخش، اول مشخصات بهترین مایکروفرها را توضیح می‌دهیم.

ظرفیت و اندازه

مایکروفرها در ظرفیت‌های ۲۰ لیتر، ۲۵ لیتر، ۲۸، ۳۲ و ۳۸ لیتری تولید می‌شوند. اگر خانواده‌ی شما ۲ تا ۴ نفره است، بهتر است دنبال مایکروفرهایی باشید که ظرفیتشان ۲۰ و ۲۵ لیتر است. خانواده‌های پرجمعیت هم به مایکروفرهای ۲۵ لیتر به بالا احتیاج دارند.

برنامه‌ی پخت

عامل مهم دیگر در خرید مایکروفر، انواع برنامه‌های پخت است. برنامه‌های پخت با توجه به نوع غذا مشخص می‌شوند. مثلا پیتزا، ماهی، سبزیجات، گوشت، مرغ و کیک برنامه‌ی پخت مخصوصی دارند. هرچقدر مایکروفر برنامه‌های پخت بیشتری داشته باشد، پیشرفته‌تر است و کار شما را در آشپزی راحت‌تر می‌کند. در برنامه‌های پخت زمان و دما به صورت خودکار تنظیم می‌شوند و دیگر لازم نیست خودتان حرارت را تنظیم کنید.

توان مصرفی

توان مصرفی به مدت‌زمان طبخ غذا و یکنواختی پخت ربط دارد. مایکروفرهایی که توان مصرفی بالایی دارند، بزرگ‌تر و گران‌تر هستند. هرچقدر توان مصرفی بیشتر باشد، مدت‌زمان گرم‌کردن غذا کمتر می‌شود؛ یعنی غذای شما به سرعت گرم می‌شود. پس اگر شاغل هستید یا فرزند مدرسه‌ای دارید و می‌خواهید مواد غذایی را خیلی زود گرم کنید، به توان مصرفی مایکروفر دقت کنید.

کانوکشن

نسل جدید مایکروفرها قابلیت کانوکشن دارند. این قابلیت به پخت سریع و یکنواخت غذاها کمک می‌کند و غذاها به خوبی مغزپخت می‌شوند. در قسمت پشت این مایکروفرها فن‌هایی وجود دارند که گرمای‌ تولیدشده را به صورت یکنواخت پخش می‌کنند. اگر اهل پخت کیک و شیرینی هستید یا می‌خواهید با مایکروفر مرغ بپزید، دستگاه شما باید مجهز به قابلیت کانوکشن یا Convection باشد.

قفل کودک

معمولا بچه‌ها دوست دارند با وسایل الکترونیکی مختلف بازی کنند و به دکمه‌ها دست بزنند. با فعال‌کردن قفل کودک، دکمه‌های صفحه از کار می‌افتند و کودک نمی‌تواند تنظیمات آن را به هم بزند. وقتی این قفل را فعال می‌کنید، در دستگاه هم قفل می‌شود و کودک نمی‌تواند در مایکروفر را باز کند.

گریل

وقتی مایکروفر قابلیت گریل دارد، شبیه به اجاق گاز عمل می‌کند. با استفاده از گریل می‌توانید سطح غذاها را طلایی و برشته کنید. گریل یکی از بهترین ویژگی‌های یک مایکروفر خوب است و به شما در پخت مرغ، گوشت و پیتزا کمک می‌کند.

یخ‌زدایی

با قابلیت یخ‌زدایی، مواد غذایی یخ‌زده در مدت‌زمان کمی یخ‌زدایی می‌شوند. در این حالت، شما زمان و میزان حرارت را تنظیم می‌کنید و بعد از گذشت زمان مشخص یخ ماده‌ی غذایی منجمد آب می‌شود.

۱۰ تا از بهترین مایکروفرهای بازار

بعد از بررسی ویژگی‌های بالا در بین انواع مایکروفرهای مختلف به محصولات زیر می‌رسیم. پیشنهاد ما این است که ویژگی‌های این مایکروفرها را با هم مقایسه کنید و بعد با استفاده از امکان خرید اقساطی بهترین محصول را با توجه به شرایط خودتان تهیه کنید.

مایکروفر تکنو TE-342

این مایکروفر ۱۵.۸ کیلوگرم وزن دارد و با توان ۹۰۰ وات کار می‌کند. اگر دنبال یک مایکروفر به‌صرفه هستید، پیشنهاد ما خرید اقساطی مایکروفر تکنو TE-342 است. این محصول تنظیمات زمان‌بندی دارد و به شما اجازه می‌دهد که تا ۶۰ دقیقه تنظیمات مربوط به زمان پخت را برنامه‌ریزی کنید. 

همچنین با این مایکروفر می‌توانید انواع غذاهای مختلف مثل سوپ و استیک را گرم کنید و با استفاده از قابلیت یخ‌زدایی مواد را از حالت انجماد خارج کنید. قفل کودک، زنگ هشدار، سنی گریل، پخت ترکیبی، قطر صفحه‌ی چرخان و نمایشگر از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

مایکروفر پاناسونیک NN-ST34

یکی از پرفروش‌ترین مایکروفرهای موجود در بازار، مایکروفر پاناسونیک NN-ST34 است. این دستگاه ۱۰ کیوگرم وزن دارد و با گنجایش ۲۵ لیتری و توان مصرفی ۸۰۰ واتی کار می‌کند. بدنه‌ی زیبا، کیفیت بالا و طراحی استاندارد، این محصول را یک مایکروفر ایده‌آل تبدیل کرده است. 

مایکروفر مدل NN-ST34 قابلیت یخ‌زدایی دارد و با ۹ برنامه‌ی پخت کار می‌کند. با استفاده از قابلیت یخ‌زدایی، می‌توانید خیلی سریع مواد غذایی را آماده کنید. روی مایکروفر یک پنل وجود دارد که در آن گزینه‌ها و حالت‌های مختلف نشان داده شده است. با استفاده از این پنل می‌توانید برنامه‌ی پخت و زمان را تنظیم کنید. همچنین، از دیگر ویژگی‌های مثبت دستگاه می‌توان به کاربری ساده و قطر چرخان ۲۸.۸ سانتی‌متری اشاره کرد.

مایکروفر مایدیا EG 142A5L

مایکروفر مایدیا

اگر خانواده‌ی پرجمعیتی دارید و می‌خواهید یک مایکروفر با ظرفیت بالا بخرید، این محصول مناسب شما است. مایکروفر مایدیا ۱۱۰۰ وات توان مصرفی و ۴۲ لیتر گنجایش دارد. 

۱۰ برنامه‌ی پخت اتوماتیک، تنظیمات زمان ۹۹ دقیقه‌ای، افزایش زمان پخت، قفل ایمنی، پنل دیجیتالی، قابلیت کانوکشن، پخت ترکیبی و یخ‌زدایی از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول هستند. با استفاده از قابلیت کانوکشن، غذاها بهتر پخته می‌شوند و گرما به همه‌ی قسمت‌های مواد غذایی می‌رسد.

مایکروفر پاناسونیک NN-ST34HMKPQ

اگر هرروز از مایکروفر استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما خرید اقساطی مایکروفر پاناسونیک NN-ST34HMKPQ است. این محصول ۱۰ کیلوگرم وزن دارد و با توان مصرفی ۸۰۰ وات کار می‌کند. 

گنجایش دستگاه ۲۵ لیتر است و با استفاده از برنامه‌های پخت متنوع و یخ‌زدایی، سرعت آشپزی را افزایش می‌دهد. کنار دستگاه یک پنل کاربری و نمایشگر وجود دارد. با این پنل می‌توانید دما و زمان پخت را تنظیم کنید. مایکروفر پاناسونیک مجهز به قفل کودک است و یک صفحه چرخان ۲۷ سانتی‌متری دارد.

مایکروفر سولاردام ال جی MS95SCR

این محصول یک مایکروفر پیشرفته با قابلیت‌های متنوع است. درصورتی‌که به یک مایکروفر پیشرفته با برنامه‌های حرفه‌ای احتیاج دارید، پیشنهاد ما خرید این دستگاه است. ۲۸ برنامه‌ی پخت خودکار، توان ۱۶۵۰ واتی، توان گریل ۱۶۰۰ واتی و توان پخت ترکیبی ۲۳۵۰ وات از مشخصات جذاب این مایکروفر هستند. 

همین ویژگی‌ها باعث شده است که مایکروفر سولاردام یکی از پرفروش‌ترین و قدرتمندترین محصولات موجود در بازار باشد. این مایکروفر مجهز به فناوری پخت نوری است و مصرف انرژی کمی دارد. همچنین، به دلیل وجود تکنولوژی‌های پیشرفته، کیفیت پخت غذا در این دستگاه تا حد زیادی بالا است. مایکروفر سولاردام ال جی قابلیت کانوکشن، گریل و جوجه‌گردان هم دارد.

مایکروفر بوش HMT84G451

اگر قصد خرید مایکروفری زیبا و باکیفیت را دارید، مایکروفری بوش بهترین گزینه است. این محصول ۱۶ کیلوگرم وزن دارد و با توان مصرفی ۹۰۰ واتی کار می‌کند. گنجایش دستگاه ۲۵ لیتر است و با هشت برنامه‌ی پخت تلفیقی و چهار برنامه‌ی یخ‌زدایی یکی از بهترین مایکروفرهای موجود در بازار است. 

توان گریل این مایکروفر ۱۲۰۰ وات است و به شما اجازه می‌دهد که انواع سبزیجات و گوشت را هم گریل کنید. این محصول قابلیت تنظیم تایمر هم دارد و با آن می‌توانید زمان‌بندی دلخواه خودتان را اجرا کنید.

مایکروفر سامسونگ MG40J5133AT

مایکروفر سامسونگ MG40J5133AT یک محصول فوق‌العاده برای شیرینی‌پزها است. این محصول قابلیت‌ ذوب‌کردن دارد و می‌توانید از آن برای پخت انواع دسر و شیرینی استفاده کنید. علاوه‌بر این، از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قیمت مناسب، زیبایی ظاهری و طراحی باکیفیت اشاره کرد. 

مایکروفر سامسونگ حدود ۴۰ لیتر ظرفیت دارد؛ بنابراین می‌توانید از آن برای غذاهای حجیم استفاده کنید. ۱۸ برنامه‌ی پخت، پخت ترکیبی، یخ‌زدایی، قابلیت گریل، بخارپزی و گرم‌کردن از دیگر قابلیت‌های این دستگاه هستند. همچنین، یک تایمر هم برای تنظیم زمان‌بندی دلخواه وجود دارد.

مایکروفر فلر MW 034

با این مایکروفر می‌توانید غذاهای متنوعی مثل انواع پیتزا، پاستا، ماهی و سبزیجات را درست کنید. مایکروفر فلر قابلیت گریل دارد و با توان ۱۰۰ واتی کار می‌کند. زمان‌بندی ۹۵ دقیقه‌ای، تنظیم دلخواه، توان پخت در ۸ سطح و اجرای برنامه‌های پخت‌وپز مختلف از دیگر ویژگی‌های این مایکروفر هستند.                                         

مایکروفر مایدیا MW-F2826-EBL-S

مایکروفر تکنو TE-342

اگر به رنگ مشکی علاقه دارید و دکوراسیون شما هم ترکیبی از مشکی و سفید است، مایکروفر مایدیا انتخاب خوبی است. این دستگاه ۱۵ کیلوگرم وزن دارد و با توان ۹۰۰ وات و گنجایش ۲۸ لیتر کار می‌کند. توان این مایکروفر متغیر است و باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. گریل مایکروفر مایدیا با توان ۱۱۵۰ وات کار می‌کند. بنابراین، با آن می‌توانید انواع سبزیجات و مواد غذایی را کبابی و گریل کنید. ۸ برنامه‌ی پخت ترکیبی، یخ‌زدایی، دکمه‌ی چرخان، نمایشگر و اجرای تنظیمات دلخواه از دیگر ویژگی‌های مثبت دستگاه هستند.  

مایکروفر سولاردام ال جی MA3884VC

برند ال جی بهترین برند تولیدکننده‌ی مایکروفر است و محصولات قدرتمند و پیشرفته‌ای را تولید می‌کند. مایکروفر سولاردام ال جی MA3884VC گنجایش بالا و کیفیتی عالی دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. این دستگاه با توان ۱۴۰۰ وات کار می‌کند و تنظیمات قدرتمندی دارد. قابلیت گریل، پنل کاربری دکمه‌ای، نمایشگر دیجیتال، کانوکشن، ۱۲ برنامه‌ی پخت خودکار، ۱۲ برنامه‌ی بخارپز و ۴ برنامه‌ی یخ‌زدایی از دیگر ویژگی‌های این مایکروفر هستند. 

حتما بخوانید

اگر قصد خرید مایکروفر و توستر دارید و تفاوت‌های آن‌ها را نمی‌دانید، ما در مقاله‌ی بررسی ۵ تفاوت مهم توستر و مایکروفر این موارد را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

نحوه‌ی خرید مایکروفر قسطی

اولین مرحله در خرید اقساطی مایکروفر ثبت‌نام در سایت ازکی‌وام است. با استفاده از شماره تلفن همراه خودتان در سایت ثبت‌نام کنید و اطلاعات خواسته‌شده مثل نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه و شماره ملی را بنویسید. 

مرحله‌ی بعد اعتبارسنجی است. در این قسمت، سابقه‌ی فعالیت بانکی شما بررسی می‌شود. فراموش نکنید که برای اعتبارسنجی باید شماره موبایل به نام خودتان باشد. در مرحله‌ی بعد باید تصویر شناسنامه و کارت ملی را بارگذاری کنید. در نهایت، مدارک شما تایید می‌شوند و اعتبار به حسابتان افزوده می‌شود. 

بعد از دریافت اعتبار می‌توانید در دسته‌بندی خانه و آشپزخانه، قسمت لوازم برقی خانگی را انتخاب کنید و مایکروفرهای موجود را مقایسه کنید. امکان مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌ انواع مایکروفرها در سایت وجود دارد.

با اعتبار ازکی‌وام آشپزخانه‌ات را تکمیل کن

در این مقاله ۱۰ مایکروفر باکیفیت بازار را معرفی کردیم و شرایط خرید اقساطی آن‌ها را توضیح دادیم. بهتر است بدانید که علاوه‌بر مایکروفر، امکان خرید اقساطی لوازم آشپزخانه مثل یخچال فریزر، اجاق گاز و لباس‌شویی هم وجود دارد و شما می‌توانید همه‌ی وسایل آشپزخانه‌ی خودتان را به‌صورت قسطی خریداری کنید و هزینه‌ی آن‌ها را ماهیانه پرداخت کنید. با این کار، با پرداخت هزینه‌ای منطقی صاحب بهترین وسایل آشپزخانه می‌شوید.