بانک اقتصاد نوین با هدف افزایش سطح رفاه اقشار گوناگون جامعه وام‌های مختلفی را به مردم می‌دهد. بعضی از این وام‌ها میلیاردی هستند و گروهی دیگر با مبلغ ۲۰۰ میلیون به مشتری‌های بانک اقتصاد نوین اعطا می‌شوند. در این مقاله از وبلاگ ازکی‌وام، درباره انواع وام‌های بانک اقتصاد نوین صحبت می‌کنیم و شرایط دریافت این وام‌ها را توضیح می‌دهیم.

دریافت وام بدون ضامن از بانک اقتصاد نوین

وام‌های بانک اقتصاد نوین شامل وام ۱ میلیاردی، وام ۵۰۰ میلیونی طرح صبا، وام تعمیران مسکن و وام طرح اعتبارینو هستند. این وام‌ها با شرایط مختلفی به مردم داده می‌شوند و سپرده‌گذاران می‌توانند از این وام‌ها برای حل مشکلات زندگی یا شروع کسب‌وکار از آن‌ها استفاده کنند. 

یکی از وام‌های پرطرفدار این بانک، بانک بدون ضامن و فوری است که با نام طرح اعتبارینو به متقاضی‌ها داده می‌شود. برای گرفتن این وام بانکی باید حساب‌ صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت یا حساب بلندمدت باز کنید و بعد نسبت به دریافت تسهیلات بانک اقتصاد نوین اقدام کنید. در ادامه انواع وام‌های بانک اقتصاد نوین را معرفی می‌کنیم.

معرفی و بررسی وام ۱ میلیارد تومانی طرح کوشان اقتصاد نوین

یکی از انواع وام‌های بانک اقتصاد نوین، وام ۱ میلیاردی طرح کوشان است که با سود ۴ درصدی به متقاضی‌ها داده می‌شود. برای دریافت این وام به سپرده احتیاج دارید و سپرده شما مسدود می‌شود. وام ۱ میلیاردی بانک اقتصاد نوین به ضامن احتیاجی ندارد و در شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید تا سقف ۸۰ درصد سپرده تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت کنید. 

قسط‌های این وام ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه هستند و با توجه به شرایط شما مشخص می‌شوند. برای دریافت تسهیلات کوشان باید مدارک شناسایی خودتان را آماده کنید و به نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصاد نوین بروید. در این مرحله، درخواست وام را به صورت کتبی ثبت می‌کنید و  کارشناس صلاحیت شما برای دریافت وام بررسی می‌کند. بعد از اینکه تایید صلاحیت انجام شد، بین شما و بانک قراردادی امضا می‌شود و در نهایت می‌توانید مبلغ وام از بانک اقتصاد نوین دریافت کنید.

شرایط دریافت انواع بانک های اقتصاد نوین

چه کسانی می‌توانند از تسهیلات کوشان استفاده کنند؟

تسهیلات کوشان برای کسانی است که قصد ندارند پس‌انداز خودشان را برای خرید کالا و سرمایه‌گذاری خرج کنند. همچنین، والدینی که می‌خواهند برای فرزندشان وام بگیرند و مخارج او را تامین کنند، می‌توانند وام کوشان بانک اقتصاد نوین را دریافت کنند و ماهیانه قسط بدهند. 

گروه آخر شرکت‌هایی هستند که در چندین بانک حساب جاری یا پس‌انداز دارند. این شرکت‌ها می‌توانند در بانک اقتصاد نوین حساب سپرده کوشان باز کنند و منابع شرکت را در یک حساب جمع کنند. در نهایت، تسهیلات طرح برای افزایش سطح رفاهی کارکنان و ایجاد انگیزه در آن‌ها استفاده می‌شود.

انواع وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین

وام میلیاردی بانک اقتصاد نوین به ورشکسته‌ها و صاحبان کسب‌وکار داده می‌شود. در صورتی‌که صاحبان شرکت‌ها و مشاغل به دلیل مشکلات شخصی یا مالی ورشکسته شوند، می‌توانند بدون ضامن از بانک وام بگیرند. سود این وام نسبت به وام‌های دیگر بیشتر است. 

نوع دیگری از وام میلیاردی با هدف رونق کسب‌وکار به مشتری‌های بانک اقتصاد نوین داده می‌شود. اگر به تازگی کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کرده‌اید یا می‌خواهید شرکتتان را گسترش دهید، می‌توانید با سود کم از بانک وام بگیرید.

وام ۵۰۰ میلیونی طرح صبا چیست؟

در بین انواع وام‌های بانک اقتصاد نوین، وام طرح صبا به دارندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصاد نوین، مشتریان حقیقی و حقوقی بانک، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی داده می‌شود. سود وام ۴ درصد است و به ضامن رسمی احتیاج دارید. 

اگر جزو گروه صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی هستید، می‌توانید تا ۲ برابر موجودی حسابتان و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. صاحبان پایانه‌های فروش یا pos هم می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بگیرند. 

مدت‌زمان خواب سپرده در وام ۵۰۰ میلیونی ۴ ماه است و حداکثر ۳۶ ماه فرصت دارید تا اقساط بانک را پرداخت کنید. نکته مهم در وام طرح صبا اعتبار شغلی و بانکی شما است. برای گرفتن این وام نباید به بانک بدهکار باشید یا چک برگشتی داشته باشید. کارت ملی، شناسنامه و حساب کوتاه‌مدت از مدارک لازم برای دریافت وام صبا هستند.

وام طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

سقف وام طرح اعتبارینو ۵۰۰ میلیون تومان است و با سود  ۱۷.۵ تا ۲۳ درصدی داده می‌شود. البته این نکته را باید در نظر بگیرید که سود سپرده با توجه به نوع حساب تغییر می‌کند.  با استفاده از وام اعتبارینو می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک اقتصاد نوین خرید کنید و در آخر ماه صورت‌حساب را به صورت یک‌جا یا قسطی پرداخت کنید. 

برای دریافت این وام باید در بانک سپرده داشته باشید و سپرده شما مسدود می‌شود. یکی دیگر از شرایط دریافت وام اعتبارینو حساب سپرده بلند مدت است. همچنین، واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت به عنوان ضامن در نظر گرفته می‌شوند. در نهایت، حداکثر ۳۶ ماه فرصت دارید که قسط‌های خودتان را پرداخت کنید. نکته مهم این است که نباید به بانک بدهکار باشید یا چک برگشتی داشته باشید. برای تشکیل پرونده هم باید ۵۶۰ هزار تومان به بانک پرداخت کنید.

وام تعمیرات مسکن ۲۰۰ میلیونی اقتصاد نوین

یکی از وام‌های بانک اقتصاد نوین به تعمیران مسکن اختصاص دارد. این وام ۲۰۰ میلیونی است و با سود ۱۸ درصدی داده می‌شود. برای دریافت وام تعمیرات مسکن باید سند ملک به بانک ارائه کنید. علاوه‌بر سند، ۲۶ درصد از مبلغ وام هم مسدود می‌شود. وام تعمیرات مسکن به حساب سپرده قرض‌الحسنه نیاز دارد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. 

بهتر است بدانید که یکی از شرط‌های گرفتن وام ۲۰۰ میلیونی اقتصاد نوین، نداشتن چک برگشتی و بدهکار نبودن به بانک است. همچنین، سند ملک نباید در رهن بانک دیگری باشد. نکته آخر اینکه باید در همان شعبه‌ای که حساب باز کردید، برای درخواست وام اقدام کنید.

طرح تسهیلاتی ارزینو

این طرح برای کسانی است که ارز مازاد دارند و می‌خواهند آن را در بانک نگهداری کنند و وام بگیرند. حداقل مبلغ برای دریافت این وام ۵۰۰ تا ۷۵۰ یورو است. این مبلغ به عنوان وثیقه نزد بانک نگه داشته می‌شود. بعد از مسدود شدن مبلغ ارزی، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن وام را بگیرید. 

تسویه ارز اولیه بعد از تسویه تسهیلات انجام می‌شود. نکته مهم اینکه برای دریافت تسهیلات بانک اقتصاد نوین به صورت ارزی نیازی به ضامن ندارید. همچنین، تعداد و مبالغ قسط‌ها هم با توجه به شرایط مشتری متفاوت است.

کارت اعتباری انتخاب نوین

یکی از وام‌های بانک اقتصاد نوین با هدف خرید لوازم خانگی به مشتری‌ها داده می‌شود. کسانی که برای خرید لوازم خانگی نقدینگی کافی ندارند، می‌توانند کارت اعتباری انتخاب نوین بگیرند و از برند انتخاب خرید کنند. برای استفاده از این تسهیلات باید به یکی از شعبه‌های گروه انتخاب بروید و بعد از خرید کالا از فروشنده پیش‌فاکتور بگیرید. پیش‌فاکتور را به بانک ببرید تا تسهیلات اعتباری به شما داده شود. 

در این مرحله، بانک حساب شما را بررسی می‌کند و اگر توان بازپرداخت تسهیلات را داشته باشید، کارت اعتباری خرید کالا برای شما صادر می‌شود. حداکثر مبلغ این کارت‌ها ۵۰ میلیون تومان و سود آن ۱۵ درصد است. برای دریافت کارت اعتباری باید ضامن داشته باشید و ۳۰ ماه هم فرصت دارید که تسهیلات را پرداخت کنید. 

شرط لازم برای دریافت وام انتخاب نوین، پرداخت هزینه تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و آبونمان سالیانه است. بعد از گرفتن وام، باید ماهیانه ۱ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۹۱ تومان به بانک پرداخت کنید. مجموع وام و سود آن هم ۶۲ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۵۹۱ تومان می‌شود.

تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک اقتصاد نوین

این بانک با همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به زوج‌های جوان وام می‌دهد. اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک اقتصاد نوین می‌توانید وام بگیرید و نیازهای زندگی خودتان را تامین کنید.  

نحوه دریافت انواع وام های بانک اقتصاد نوین

شرایط دریافت وام از بانک اقتصاد نوین چیست؟

به‌طور کلی شرایط وام‌های بانک اقتصاد نوین تا حدودی مثل دیگر بانک‌ها است. برای دریافت تسهیلات بانک اقتصاد نوین نباید به بانک بدهکار باشید و چک برگشتی داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام از بانک اقتصادنوین

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات بانک اقتصاد نوین، مدارک هویتی یعنی شناسنامه و کارت ملی هستند. در مواردی که بانک به ضامن احتیاج دارد، باید مدارک ضامن را هم به بانک ارائه کنید. در صورتی‌که متقاضی وام خرید کالا هستید، باید پیش‌فاکتور را از طرف فروشگاه به بانک بدهید. متقاضیان وام کوشان هم باید مدارک مربوط به کسب‌وکار را به بانک نشان دهند.

جمع‌بندی

اگر در بانک اقتصاد نوین حساب دارید یا می‌خواهید وام میلیاردی بگیرید، با استفاده از مطالب این مقاله می‌توانید برای درخواست وام از این بانک اقدام کنید. چنانچه شرایط وام‌های بانک اقتصاد نوین را ندارید، برای خرید کالا و لوازم خانه می‌توانید از اعتبار ازکی‌وام استفاده کنید. همچنین، ما در بلاگ ازکی‌وام انواع وام‌های بانکی ایران مثل وام‌های بانک سامان و وام بانک مسکن را هم توضیح دادیم. با مراجعه به این مقاله‌ها، می‌توانید اطلاعات کاملی درباره وام‌های بانک‌های ایران به دست آورید و بهترین تصمیم را بگیرید.

سوالات متداول

آیا برای دریافت وام ۱ میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین به ضامن احتیاج دارید؟

خیر، این وام بدون ضامن است و بانک سپرده شما را به عنوان وثیقه نگه می‌دارد.

وام اعتبارینو برای چه مواردی کاربرد دارد؟

از تسهیلات اعتبارینو فقط می‌توانید برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با اعتبارینو استفاده کنید.

سود سپرده اعتبارینو چقدر است؟

سود این وام برای حساب‌های ۱ ساله ۲۰.۵ درصد و برای حساب‌های ۳ ساله ۲۲.۵ درصد است.