یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین اپل واچ‌های موجود در بازار، اپل واچ سری ۸ است که در شهریور ۱۴۰۱ رونمایی شد. این محصول تغییرات خوبی نسبت به سری ۷ دارد و با سنسورهای اندازه‌گیری دمای بدن و تشخیص تصادف یکی از بهترین اپل واچ‌ها به حساب می‌‌آید. اگر از جمله کسانی هستید که می‌خواهید تابستان امسال اپل واچ بخرید، این مقاله را تا انتها بخوانید. ما ویژگی‌های این محصول دوست‌داشتنی را توضیح می‌دهیم و یک روش کاربردی و منحصربه‌فرد برای خرید آن معرفی می‌کنیم.

مشخصات اپل واچ ۸

این محصول با سیستم عامل Watch OS9 ساخته شده است و تراشه‌ی Apple S8 دارد. حافظه‌ی داخلی دستگاه ۳۲ گیگابایت است و رم هم به اندازه‌ی ۱ گیگابایت گنجایش دارد. صفحه نمایش اپل واچ ۱.۹ اینچ رتینا OLED است و از ویژگی LTPO پشتیبانی می‌کند. باتری ساعت هوشمند اپل ۳۰۸ میلی‌آمپر بر ساعت است و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی به فروش می‌رسد.

طراحی منحصربه‌فرد اپل واچ سری ۸

طراحی این دستگاه پوشیدنی مثل مدل‌های قبلی اپل واچ است، با این تفاوت که قسمت پشت ساعت، یک سنسور دمای بدن کار گذاشته شده است. اپل واچ سری ۸ از استانداردهای IP68 و WR50 برخوردار است و می‌تواند در برابر گرد و غبار و آب مقاومت کند. عدد ۵۰ در استاندارد WR50 نشان می‌دهد که این دستگاه پوشیدنی می‌تواند تا ۵۰ متر زیر آب مقاومت کند. البته، نباید این نکته را فراموش کنید که مقاومت اپل واچ سری ۸ در مقابل آب فقط در آب‌های شیرین کاربرد دارد و اگر اپل‌واچ در آب‌های شور بیافتد، دیگر به‌طور استاندارد عمل نمی‌کند.

اپل واچ با کدام آیفون سازگار است؟

این ساعت هوشمند با آیفون‌های ۸ به بالا سازگاری کامل دارد. در صورتی‌که قصد خرید اقساطی اپل واچ سری ۸ را دارید، می‌توانید به‌صورت اقساطی خرید کنید و ماهیانه هزینه آن را بپردازید.

برای مطالعه بیشتر :

اگر علاوه‌بر اپل واچ، تصمیم دارید آیفون ۱۳ بخرید، در فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام امکان خرید اقساطی این گوشی‌ وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله‌‌ی خرید قسطی آیفون ۱۳  را مطالعه کنید.

رنگ‌های متنوع اپل واچ سری ۸

اگر دوست داريد اپل واچ را با لباس‌های رنگارنگ کوه‌نوردی و لباس‌های ورزشی ست کنید، اپل واچ سری ۸ برای شماست. این دستگاه با قاب آلومینیومی و استیل ضد زنگ ساخته شده است و رنگ‌های آن استارلایت، نقره‌ای و قرمز هستند. رنگ قاب فولادی ضد زنگ هم نقره‌ای، گرافیت و طلایی است.

اپل واچ سری ۸ سازگار با محیط زیست

سازندگان اپل واچ تمام تلاششان را کردند تا تاثیر منفی دستگاه روی محیط زیست را به حداقل برسانند و به همین دلیل در ساخت این محصول از آلومینیوم و تنگستن بازیافتی استفاده کردند. همچنین در بسته‌بندی اپل واچ سری ۸ از مواد پلاستیکی استفاده نشده است؛ بنابراین اگر حامی محیط زیست هستید، پیشنهاد ما سری جدید اپل واچ است.

سنسورهای اپل واچ سری هشت

اپل واچ سری ۸ دو سنسور مهم دارد. اول اینکه با استفاده از سنسور دمای بدن می‌توانید سلامت بدن را بررسی کنید. حسگرهای این ساعت هوشمند می‌توانند دمای مچ دست را در هر ۵ ثانیه نمونه‌برداری کنند و تغییرات کوچک را ثبت کنند. دومین سنسور مهم، حسگر تشخیص تصادف اتومبیل است. این سنسور با ترکیب پیشرفته‌ی سنسور ژیروسکوپ و شتاب‌سنج جدید ساخته شده‌اند و دامنه‌ی دینامیک بالایی دارد. درصورتی‌که تصادفی رخ بدهد، دستگاه با شما ارتباط برقرار می‌کند و اگر نتوانید پاسخ دهید، سنسور تشخیص تصادف با شماره‌های اضطراری تماس می‌گیرد.

نحوه‌ی خرید اقساطی اپل واچ سری ۸ با چک

اولین مرحله، ثبت‌نام در سایت ازکی‌وام و پرکردن اطلاعات فردی است. برای ثبت‌نام باید شماره تماس خود را وارد کنید. پس از بارگذاری مدارک هویتی و شغلی خود و اعتبارسنجی آنلاین، به میزانی که درخواست داده‌اید، اعتبار به حساب شما اضافه می‌شود. همه‌ی مراحل ثبت‌نام در ازکی‌وام و خرید اپل واچ سری ۸ به صورت آنلاین انجام می‌شود و لازم نیست به فروشگاه یا بانک مراجعه کنید. فراموش نکنید که هرچقدر مدارک موردنیاز برای خرید اقساطی را سریع‌تر آماده کنید، زودتر به اپل واچ محبوبتان می‌رسید.

حتما بخوانید: خرید اقساطی گوشی و لوازم دیجیتال از کالاتیک