هر بانکی برای گردش حساب سیستم مخصوص خودش را دارد. در این مقاله درباره نحوه دریافت گردش حساب بانک کشاورزی صحبت می‌کنیم. اگر متقاضی وام‌های بانک کشاورزی هستید یا در این بانک حساب دارید، در این مقاله با روش‌های مختلف دریافت صورت حساب بانک کشاورزی آشنا می‌شوید.

صورت حساب بانک کشاورزی چیست؟

گردش حساب بانک کشاورزی مجموعه‌ای از تراکنش‌های شما در بازه زمانی دلخواه است. با استفاده از سایت بانک کشاورزی، همراه بانک و تلفن بانک می‌توانید گردش حساب را دریافت کنید. اگر به اینترنت دسترسی ندارید یا امکان استفاده از تلفن بانک برای شما مهیا نیست، ساده‌ترین روش برای دریافت تراکنش‌های بانک کشاورزی، مراجعه به شعبه است. با مراجعه به شعبه و ارائه مشخصات بانکی، می‌توانید گردش حساب را دریافت کنید.

کاربرد صورت حساب بانک کشاورزی

اگر در بانک کشاورزی حساب دارید، برای دریافت انواع وام‌های بانک کشاورزی به گردش حساب احتیاج دارید. همچنین برای سفرهای خارجی، دریافت ویزا و مهاجرت هم باید صورت حساب بانکی بگیرید. صورت حساب بانک کشاورزی نشان می‌دهد که در بازه زمانی مشخص، چه مقدار واریزی یا برداشتی داشتید. در واقع، با صورت حساب بانکی، اطلاعات کامل تراکنش‌ها را به بانک، سفارت و سازمان مربوطه نشان می‌دهید.

دریافت وام با صورت حساب بانک کشاورزی

بانک کشاورزی به فعالین بخش کشاورزی وام می‌دهد. وام‌های این بانک در راستای رشد صنعت کشاورزی هستند و به سپرده‌گذاران تعلق می‌گیرند. اگر از بانک صورت حساب آخرین تراکنش‌ها را دریافت کنید، می‌توانید برای یکی از وام‌های بانک کشاورزی اقدام کنید. طرح احسان، طرح حامی گندم و طرح حامی باران از جمله این وام‌ها هستند.

راه های دریافت گردش حساب بانک کشاورزی

آشنایی با نحوه دریافت گردش حساب بانک کشاورزی

راحت‌ترین روش برای دریافت صورت حساب بانک کشاورزی، استفاده از اینترنت بانک است. با ثبت‌نام در اینترت بانک کشاورزی، بدون مراجعه حضوری، صورت حساب را دریافت می‌کنید. در مرحله اول، وارد سایت بانک کشاورزی شوید و از منوی بانک‌داری غیرحضوری، گزینه اینترنت بانک را انتخاب کنید. 

در این قسمت، باید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. بعد از وارد شدن به سامانه، می‌توانید ۱۰ یا ۳ گردش حساب آخر را مشاهده کنید. همچنین، امکان چاپ ۱۰ گردش حساب آخر هم وجود دارد. بعد از مشاهده لیست تراکنش‌ها، روی گزینه اطلاعات قابل چاپ کلیک کنید و گردش حساب را پرینت بگیرید.

نحوه دریافت گردش حساب بانک کشاورزی برای ۳۰ تراکنش

سامانه اینترنت بانک کشاورزی به دارندگان حساب اجازه می‌دهد که به صورت غیرحضوری، ۳۰ گردش را مشاهده کنند و فایل چاپی آن را دریافت کنند. برای دریافت ۳۰ تراکنش آخر، وارد حساب کاربری خودتان شوید و گزینه ۳۰ گردش آخر را انتخاب کنید. برای دریافت ۳۰ تراکنش آخر باید یکی از شماره‌ حساب‌های متصل به کارت را انتخاب کنید. بعد از مشخص کردن تاریخ تراکنش‌ها، می‌توانید فایل پی‌دی‌اف یا اکسل تراکنش‌ها را دریافت کنید.

نحوه دریافت گردش حساب بانک کشاورزی با گوشی

اگر در بانک کشاورزی حساب دارید، می‌توانید نسخه اندروید و iOS همراه بانک کشاورزی را دانلود کنید و از خدمات بانک‌داری مجازی استفاده کنید. برای دانلود همراه بانک باید وارد سایت بانک کشاورزی شوید و بعد از ورود به سایت، روی گزینه همراه بانک در بالای صفحه کلیک کنید. حالا می‌توانید اپلیکیشن بانک کشاورزی را دانلود کنید. در اپلیکیشن می‌توانید صورت حساب بانک کشاورزی را دریافت کنید. همچنین، امکان دانلود همراه بانک کشاورزی در برنامه کافه بازار هم وجود دارد.

نحوه دریافت گردش حساب بانک کشاورزی با تلفن بانک

اگر به اینترنت دسترسی ندارید، با استفاده از تلفن بانک کشاورزی می‌توانید صورت حساب بانک کشاورزی را دریافت کنید. شماره‌های برقراری ارتباط با سامانه به شرح زیر هستند:

۰۹۶۰۳

۰۲۱-۸۳۰۳

۰۲۱-۸۱۳۰۱

بعد از شماره‌گیری، دو روش برای ورود به سامانه وجود دارد. در روش اول از شماره حساب و رمز تلفن بانک استفاده می‌کنید و در روش دوم باید شماره کارت و رمز دوم کارت را داشته باشید. با انتخاب کلید ۲، اپراتور ۳ گردش آخر حساب را اعلام می‌کند. اگر کلید ۵ را فشار دهید، صورت حساب بانک کشاورزی از طریق نمابر ارسال می‌شود. 

اگر می‌خواهید صورت حساب دوره دلخواه را از طریق ایمیل دریافت کنید، باید کلید ۷ را انتخاب کنید. در صورتی‌که رمز تلفن بانک شما فعال نیست، باید به یکی از شعبه‌های بانک کشاورزی مراجعه کنید و فرم درخواست رمز اول تلفن بانک و رمز دوم را تکمیل کنید.

نحوه دریافت گردش حساب بانک کشاورزی از طریق ایمیل

یکی از خدمات بانک کشاورزی ارائه صورت حساب بانکی در بازه زمانی دلخواه از طریق پست الکترونیک است. برای فعال کردن این سرویس، باید به یکی از شعبه‌های بانک مراجعه کنید و آدرس پست الکترونیک خودتان را به بانک بدهید. ایمیل شما در سیستم الکترونیک بانک کشاورزی ذخیره می‌شود و می‌توانید از طریق تلفن بانک، صورت حساب را به صورت اکسل یا پی‌دی‌اف دریافت کنید.

نحوه دریافت گردش حساب بانک کشاورزی

نحوه دریافت گردش حساب بانک کشاورزی از طریق خودپرداز

با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز هم می‌توانید لیست تراکنش‌ها دریافت کنید. برای این کار به یکی از دستگاه‌های خودپرداز در شعبه بانک صادرکننده کارت بروید و کارت خودتان را وارد دستگاه کنید. 

بعد از وارد کردن رمز کارت، لیستی از خدمات بانکی نشان داده می‌شود. در این مرحله، خدمات صورت حساب را انتخاب کنید. حالا می‌توانید ۱۰ تراکنش آخر حساب را ببینید و آن را به صورت رسید از خودپرداز تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

صورت حساب بانک کشاورزی یکی از مدارک لازم برای دریافت وام از این بانک است. در صورتی که می‌خواهید برای دریافت یکی از وام‌های بانک کشاورزی اقدام کنید، با استفاده از این مقاله با روش‌های مختلف دریافت گردش حساب بانک کشاورزی آشنا شوید و سپس برای ثبت‌نام وام به بانک مراجعه کنید. در مقاله انواع وام‌های بانک کشاورزی، مدارک لازم و شرایط هر کدام از وام‌های این بانک را توضیح دادیم. بهتر است، شرایط این وام‌ها را مطالعه کنید و بعد با توجه به نیازها و اولویتتان برای دریافت وام ثبت‌نام کنید.

سوال‌های متداول

گردش حساب چیست؟

گردش حساب مجموعه‌ای از تراکنش‌های بانکی شما در مدت زمان مشخص است.

چند روش برای دریافت صورت حساب بانک کشاورزی وجود دارد؟

با استفاده از تلفن بانک، همراه بانک، سایت بانک کشاورزی، خودپرداز و مراجعه به بانک می‌توانید صورت حساب را دریافت کنید.

صورت حساب بانک کشاورزی برای چه کارهایی استفاده می‌شود؟

برای دریافت وام بانک کشاورزی به گردش حساب این بانک احتیاج دارید.

مدارک لازم برای دریافت صورت حساب بانکی چیست؟

برای دریافت لیست تراکنش بانک کشاورزی از شعبه‌های بانکی به کارت ملی و ارائه شماره حساب احتیاج دارید.