برند سامسونگ از محبوب‌ترین برندهای عرضه‌کننده‌‌ی گوشی موبایل در جهان است که محصولات آن تقریبا پاسخگوی نیازهای افراد با هر سلیقه‌ای هستند. این برند در کنار ارائه‌ی گوشی‌های باکیفیت، تنوع قیمتی بالایی هم دارد. همین موضوع باعث می‌شود علاقه‌مندان به تهیه‌ی گوشی‌های میان‌رده یا موبایل‌های لوکس بتوانند با خیال راحت از این برند خرید کنند. بنابراین اگر به‌دنبال خرید یک گوشی تلفن همراه باکیفیت و بادوام هستید، خرید گوشی موبایل سامسونگ می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

با توجه به تنوع قیمتی می‌توان گفت شما با هر بودجه‌ای قادر به انتخاب گوشی مناسب خواهید بود، اما ممکن است به‌دنبال مدل هوشمندانه و جدیدی برای خرید گوشی باشید. در این شرایط خرید اقساطی گوشی به شما کمک می‌کند همان موبایلی را که می‌خواهید بخرید و اقساط آن را بعدا بپردازید. ما در ازکی‌وام با ارائه‌ی خدمات اعتباری و فراهم‌کردن امکان خرید اقساطی، این کار را برای شما آسان کرده‌ایم. پیش از آنکه به شما نحوه‌ی دریافت اعتبار و خرید اقساطی ازطریق ازکی‌وام را توضیح دهیم، به انواع گوشی‌های سامسونگ اشاره‌ی کوتاهی داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید. 

خانواده‌ی بزرگ گوشی‌های سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و هر روزه مدل‌های جدیدتری هم به این خانواده‌ی بزرگ اضافه می‌شود. در این قسمت قصد داریم سری‌های مختلف گوشی سامسونگ را به اختصار به شما معرفی کنیم؛ این آشنایی به شما کمک خواهد کرد تا انتخابی راحت‌تر و آگاهانه‌تر داشته باشید.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S
  • گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S

گوشی‌های سری S جزو لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های ساخته‌شده توسط شرکت سامسونگ هستند. مدل‌های گوشی تولیدشده از S همواره در حال آپدیت هستند. همچنین این سری از گوشی‌های سامسونگ را می‌توان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سری سامسونگ در سراسر جهان دانست. امکانات این گوشی‌ها بسیار زیاد است و این سری به لحاظ لوکس بودن با بهترین گوشی‌های موجود در بازار رقابت می‌کند.

  • گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری Note

گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری Note که در سال ۲۰۱۱ معرفی شدند، یکی دیگر از سری‌های لوکس گوشی‌های سامسونگ هستند که وجود قلم‌های لمسی آن‌ها، سری Note را از دیگر گوشی‌های سامسونگ متمایز می‌کند. این قلم‌ها امکان انجام کارهای فنی، مهندسی یا حتی خلق طراحی‌های زیبا را برای کاربران فراهم می‌کنند. از دیگر دلایلی که ممکن است شما را به خرید این گوشی‌ها علاقه‌مند کند، می‌تواند سخت‌افزار قوی آن‌ها باشد.

  • گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری A

گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری A جزو گوشی‌های میان‌رده‌ی شرکت سامسونگ هستند که قیمت پایین‌تری دارند و امکانات مناسبی را هم در اختیار شما قرار می‌دهند. همین موضوع باعث شده که گوشی‌های سری A یکی از پرفروش‌ترین‌های سامسونگ باشند. قدرت سخت‌افزاری در برخی از مدل‌های این سری را نمی‌توان نادیده گرفت؛ به‌طوری‌که حتی بعضی از این مدل‌ها به لحاظ سخت‌افزاری با گوشی‌های بالارده قابل رقابت هستند. به‌طور کلی اگر به‌دنبال خرید یک گوشی خوش‌قیمت با امکانات مناسب هستید، ما گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری A را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری M

اگر به‌دنبال یک گوشی میان‌رده با باتری بسیار قوی برای استفاده‌ی طولانی‌مدت هستید، ما خرید گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری M را به شما پیشنهاد می‌کنیم. استفاده از این گوشی‌ها برای دانش‌آموزان، رانندگان یا سایر افرادی که ساعات زیادی را در طول روز به کارکردن با گوشی اختصاص می‌دهند، کاملا مناسب است. در زمان معرفی این گوشی، سامسونگ تنها قصد داشت جایگاه خود را در بازار رقابتی کشور هند بالا ببرد، اما امکانات مناسب، قدرت بالا و قیمت منصفانه‌ی این گوشی‌ها موجب شد که گوشی‌های سری M در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را پیدا کند.

  • گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری Z

گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری Z نخستین گوشی‌های هوشمند تاشو تولیدشده توسط شرکت سامسونگ هستند که تولید آن‌ها تحولی بزرگ در گوشی‌های ساخته‌شده توسط این برند بود. گوشی‌های گلکسی سری Z با وجود قلم اختصاصی S PEN و دارا بودن جدیدترین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز دنیا، تمامی نیازهای کاربران ازجمله برنامه‌نویسی، اجرای بازی‌های مختلف و غیره را پاسخ‌گو خواهند بود. با توجه به اینکه گوشی‌های این سری از جمله برترین مدل‌های گوشی سامسونگ هستند، برای خرید آن‌ها به پرداخت هزینه‌ی نسبتا زیادی نیاز خواهید داشت.

چند نکته‌ برای خرید گوشی‌های سامسونگ

با وجود اینکه برند سامسونگ یک برند کره‌ای است، تمام گوشی‌های این برند در کشور کره‌ی جنوبی ساخته نمی‌شوند. درحال‌حاضر این برند نمایندگی‌های تولیدکننده‌ی مختلفی در کشورهایی مانند هند، اندونزی، ویتنام و غیره دارد که گوشی‌های سامسونگ را تولید کرده و به بازارهای جهانی وارد می‌کنند.

ممکن است این موضوع کمی برای شما نگران‌کننده باشد؛ چون ممکن است تصور کنید گوشی‌های سامسونگ تولیدشده در این کشورها کیفیت خوبی نخواهند داشت. اما برند سامسونگ معتقد است تمامی گوشی‌های تولیدشده در کشورهای مختلف از کیفیت یکسانی برخوردار هستند و بدون آزمایش و تست کیفیت به بازار وارد نمی‌شوند. 

نکته‌ی دیگری که در خرید گوشی‌های سامسونگ باید به آن توجه داشته باشید، امکانات این گوشی‌هاست که با مطالعه‌ی مشخصات هر یک از آن‌ها می‌توانید به این امکانات پی ببرید؛ برای مثال، اگر به‌دنبال خرید یک گوشی هوشمند با دوربین بسیار باکیفیت هستید، باید مشخصات مربوط به دوربین مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ را مطالعه کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. 

قیمت این گوشی‌ها از جمله موارد دیگری است که می‌تواند برای شما مهم باشد. به‌طور کلی گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ با وجود قیمت‌های مناسب خود، همچنان از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار هستند و می‌توانند پاسخ‌گوی نیازهای شما باشند. البته اگر قصد دارید گوشی پرچم‌دار سامسونگ را بخرید ولی اولویت‌های مهم‌تری هم دارید، به کمتر قانع نشوید! شما می‌توانید ازطریق خرید اقساطی گوشی سامسونگ بدون اینکه تحت فشار قرار بگیرید به هدف خود برسید.

خرید اقساطی گوشی سامسونگ ازطریق ازکی‌وام

تا کنون تجربه‌ی خرید وسایلی مانند گوشی همراه، لپتاپ و غیره را به صورت قسطی داشته‌اید؟ بسیاری از افراد خرید نقدی ر ا به خرید اقساطی ترجیح می‌دهند؛ زیرا پرداخت قسط در ماه‌های مختلف برای‌شان کار خسته‌کننده‌ای است؛ اما حقیقت چیز دیگری است. شاید در ظاهر خرید نقدی امر راحت‌تر و سریع‌تری باشد، اما خرید اقساطی مزایای بیشتری دارد که در طول زمان متوجه آن خواهید شد. زمانی که برای خرید اقساطی اقدام می‌کنید برای پیش‌پرداخت تنها بخشی از بودجه‌ی خود را هزینه می‌کنید و می‌توانید با باقی‌مانده‌ی پس‌انداز خود به اولویت‌های دیگری برسید؛ البته لازمه داشتن یک خرید باکیفیت به صورت اقساطی، مراجعه کردن به یک فروشگاه معتبر است. 

ما در ازکی‌وام سعی داریم امکانی را برای شما فراهم کنیم که خرید اقساطی خود را بدون فوت وقت و دردسر بتوانید تجربه کنید. از جمله اقدامات ما در ازکی‌‌وام برای رسیدن به این مقصود، ارائه‌ی خدمات مالی و اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان است. همچنین ازکی‌وام به شما کمک می‌کند تا اجناس موردنظر خود از جمله گوشی، لوازم دیجیتال، لوازم خانگی و غیره را به‌صورت اقساطی از فروشگاه‌های همکار ازکی‌‌وام خریداری کرده و اقساط آن‌ها را به صورت بلندمدت بپردازید. نکته قابل توجه این است که استفاده از این خدمات اعتباری نیز به‌صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به ضامن است.