اگر تاکنون ازطریق ازکی‌وام اعتبار دریافت کرده‌ باشید، در مرحله‌ی آخر باید کالای موردنظر خود را از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام انتخاب کنید. شاید هم تازه اول راه هستید و قصد دارید پیش از دریافت اعتبار در ازکی‌وام این فروشگاه‌ها را بشناسید تا بدانید چه کالاهایی را می‌توان با اعتبار ازکی‌وام به‌صورت اقساطی خرید؟ اگر تصمیم‌تان را گرفته‌اید، قطعا انتخاب شما برای خرید کالاهای موردنظرتان از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام متنوع خواهد بود.

ما در ازکی‌وام از همان ابتدای فعالیت، تلاش کرده‌ایم تا سبد خرید گوناگونی را برای شما فراهم کنیم. شاید به‌دنبال خرید لپ‌تاپ یا گوشی باشید یا از دسته‌ی لوازم خانگی، تلویزیون یا یخچال را برای خرید انتخاب کرده باشید. حتی ممکن است  قصد داشته باشید که لوازم ورزشی یا سازهای موسیقی را انتخاب کنید. همه‌ی این موارد و موارد بیشتری را می‌توانید در فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام بیابید. 

تنها کافی است به این فروشگاه‌ها در سایت ازکی‌وام سر بزنید و آنها را انتخاب کنید. پس از آن در سایت ازکی‌وام مراحل ثبت‌نام خود را با انتخاب طرح‌های اعتباری ازکی‌وام تکمیل می‌کنید. ما در ازکی‌وام برای راحتی شما طرح‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید متناسب با شرایط خود هرکدام از آنها را انتخاب کنید. بنابراین از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان امکان ارائه‌ی اعتبار به شما وجود دارد. 

چرا خرید اعتباری از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام انتخاب مناسبی است؟

بسیاری از شما احتمالا حداقل یکبار خرید اینترنتی انجام داده‌اید. یکی از مزایای مهم خریدهای اینترنتی عدم مراجعه‌ی حضوری است. در این صورت شما علاوه‌بر اینکه می‌توانید بهترین قیمت کالای موردنظر خود را در میان سایت‌های معتبر بسنجید، زمان و انرژی زیادی را با خرید اینترنتی ذخیره کرده و به اولویت‌های دیگر خود می‌رسید. 

خرید اعتباری هم از همین مزایا برخوردار است. اما نسبت به خرید اینترنتی چند برتری دیگر دارد که به طور خلاصه به آن اشاره کرده‌ایم:

  • مقرون به صرفه‌بودن خرید
  • امکان مدیریت جریان نقدی
  • شفافیت در نحوه‌ی پرداخت 
  • امکان اولویت‌بندی بهینه در انتخاب کالاهای ضروری 
  • راحتی و سهولت در استفاده از خدمات اعتباری و دریافت کالا

دریافت اعتبار و خرید اعتباری؛ کاملا آنلاین

در رابطه با سهولت در خدمات اعتباری باید گفت که شما فرایند اعتباردهی را از مرحله‌ی ثبت‌نام در سایت تا مرحله‌ی خرید اعتباری از فروشگاه‌ها را کاملا آنلاین طی می‌کنید. در مرحله‌ی ثبت‌نام نیازی به ارائه‌ی مدرک خاصی مانند افتتاح حساب یا ارائه‌ی گردش حساب ندارید. بلکه تنها با ارائه‌ی برخی مدارک شغلی و چک به نام خودتان می‌توانید به میزان دلخواهتان اعتبار بگیرید. 

نحوه‌ی خرید اعتباری ازطریق ازکی‌وام مانند دیگر خریدهای اینترنتی است؛ شما پس از انتخاب کالا یا کالاهای موردنظر خود وارد مرحله‌ی پرداخت می‌شوید. در این مرحله به‌جای انتخاب درگاه‌های معمول پرداخت، درگاه پرداخت اعتباری ازکی‌وام را انتخاب می‌کنید. پس از آن وارد پنل کاربری خود در ازکی‌وام می‌شوید و فرایند خرید خود را کامل می‌کنید. 

خرید قسطی از فروشگاه‌های معتبر؛ هرکالایی که بخواهید

ازکی‌وام تلاش کرده تا با فروشگاه‌های متنوعی همکاری کند تا بتواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما باشد. در اینجا به معرفی دسته‌های متنوع این فروشگاه‌ها پرداخته‌ایم.

خرید اقساطی کالای دیجیتال

۱- فروشگاه‌های کالای دیجیتال

وقتی صحبت از فروشگاه‌های اینترنتی کالای دیجیتال می‌شود، قطعا نام‌های زیادی به ذهنتان می‌رسد. چراکه بسیاری از شما احتمالا تجربه‌ی خرید اینترنتی از این دسته کالاها را داشته‌اید. ازکی‌وام نیز در راستای احساس نیازی که برای خرید کالاهای دیجیتال وجود دارد، با فروشگاه‌های معتبری همکاری می‌کند که لیست آنها را می‌توانید از اینجا ببینید. از جمله فروشگاه‌هایی مهمی که با ازکی‌وام همکاری می‌کنند، دیجی‌لند، مقداد آی‌تی و کالاتیک هستند.  

خرید اقساطی لوازم خانگی

۲- فروشگاه‌های لوازم خانگی

آیا خرید یخچال یا ماشین لباسشویی آن چیزی است که به آن فکر می‌کنید؟ یا قصد دارید که جهیزیه‌ی خود را تا چند ماه دیگر به‌مرور تهیه کنید، اما ممکن است از سوی دیگر نگران افزایش قیمت‌ها در این چند ماه باشید. ازکی‌وام برای راحتی شما با فروشگاه‌های لوازم خانگی متعددی همکاری می‌کند. در این فروشگاه‌ها علاوه‌بر خرید ماشین لباسشویی، ظرفشویی، لوازم برقی و غیره می‌توانید سرویس خواب یا وسایل دکوری خود را نیز از این فروشگاه‌ها تهیه کنید. بنابراین تنوع در کالاها به شما اجاره می‌دهد که همه‌ی وسایل ضروری خود را یکجا به صورت اقساطی خریداری و در بازه‌های بلندمدت ۱۲ و ۱۸ ماهه هزینه‌ی آن را پرداخت کنید. 

لیست سایت‌های اینترنتی فروشگاه‌های لوازم خانگی اینجا موجود است که از مهم‌ترین این فروشگاه‌ها گلدیران و انتخاب (اسنووا، دوو و بُست) هستند.  

۳- فروشگاه‌های کالاهای تخصصی

شاید کالایی که به آن احتیاج دارید، هیچ‌کدام از دسته‌های لوازم خانگی و کالای دیجیتال را دربر نگیرد. به‌عنوان مثال ممکن است که بخواهید برای یک سفر هیجان‌انگیز لوازم کمپینگ تهیه کنید. یا می‌خواهید ورزش تازه‌ای را شروع کنید و به لوازم مرتبط با آن نیاز دارید. اگر از دنیای ورزش بیرون بیایید و به سمت موسیقی بروید هم فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام به نیاز شما پاسخ می‌دهند. فراتر از همه‌ي این موارد حتی برای خرید برخی کالاهای تخصصی مانند دوربین مداربسته‌ی اماکن نیز می‌توانید روی فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام حساب کنید. لیست این فروشگاه‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. 

۴-خرید اقساطی بیمه با سفته الکترونیکی

علاوه بر خرید اقساطی کالا، ازکی‌وام خرید اقساطی خدماتی مانند بیمه را نیز برای شما فراهم کرده است. در این راهکار شما نیازی به ضامن یا چک ندارید و تنها با ارائه‌ی سفته‌ی الکترونیکی می‌توانید در عرض چند دقیقه بیمه‌نامه‌ی خود را به‌صورت اقساطی دریافت کنید. همچنین فرایند دریافت بیمه‌نامه، کاملا آنلاین و بدون مراجعه‌ی حضوری انجام می‌شود. این راهکار در حال‌حاضر برای خرید بیمه‌ی شخص ثالث فعال است و برای دریافت آن کافی است به سایت ازکی مراجعه و مراحل ثبت‌نام را طی کنید. پس از اتمام فرایند، بیمه‌نامه‌ی شما صادر می‌شود و می‌توانید اقساط آن را در بازه‌ی زمانی ۹ ماهه پرداخت کنید.