اگر دوست دارید آیفون ۱۴ پرومکس بخرید و هنوز پولتان برای خرید این گوشی آخرین مدل کافی نیست، می‌توانید با استفاده از چک این گوشی را قسطی بخرید. گوشی آیفون ۱۴ پرومکس محبوب‌ترین گوشی سری آیفون ۱۴ است و کامل‌ترین امکانات را دارد. در این مقاله شما را با ویژگی‌های این گوشی پرچمدار آشنا می‌کنیم و راجع به خرید قسطی آن در سایت ازکی‌وام توضیح می‌دهیم.

طراحی آیفون پرومکس ۱۴

ظاهر این گوشی مثل بقیه‌ی مدل‌های آیفون در سال‌های اخیر است. قسمت پشتی موبایل طراحی تخت و جذابی دارد و از شیشه ساخته شده است. سنسورها دوربین در گوشه‌ قرار گرفتند و شکل یک مثلث هستند. یک سنسور Lidar و فلش LED هم در یک جزیره‌ی مربعی کار گذاشته شده است. سنسورها در آیفون ۱۴ پرومکس تغییر کرده‌اند، بنابراین لنزها هم بزرگ‌تر و کشیده‌تر شده‌اند. همچنین، وزن گوشی ۲۴۰ گرم و خوش‌دست است. توصیه‌ی ما این است بعد از خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرومکس حتما برای آن یک قاب تهیه کنید، چون لبه‌های گوشی تخت و تیز است و ممکن است در طولانی‌مدت دست را اذیت کند.

این موبایل در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی در بازار موجود است. دکمه‌ی پاور گوشی را سمت راست آن می‌توانید پیدا کنید و زیر گوشی هم اسپیکر دو تکه، میکروفون و پورت لایتنینگ کار گذاشته‌‌شده است. در سمت چپ موبایل هم کلید سایلنت، دکمه‌ی کم و زیادکردن صدا و خشاب سیم‌کارت قرار گرفته است. سازندگان این گوشی هوشمند از سرامیک شیلد برای محافظت از آن استفاده کرده‌اند. بنابراین، روی گوشی خط و خش نمی‌افتد. اگر می‌خواهید از آیفون پرومکس ۱۴ برای عکاسی و فیلم‌برداری در آب استفاده کنید، بهتر است بدانید که این گوشی گواهی IP68 دارد و می‌تواند تا ۶ متر و به مدت ۳۰ دقیقه در مقابل نفوذ آب مقاومت کند. در نهایت، پیشنهاد ما این است که بعد از خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرومکس به خوبی از آن مراقبت کنید.

مشخصات باتری آیفون ۱۴ پروکس

باتری گوشی ۴۳۲۳ میلی‌آمپر است، شارژدهی عالی دارد و می‌تواند دو روز شارژ را نگه دارد. درصورتی‌که با گوشی بازی کنید یا فیلم‌ بگیرید، در حدود ۷ تا ۸ ساعت شارژدهی دارد. شارژ کامل گوشی ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه طول می‌کشد.

خرید قسطی آیفون 14

عملکرد دوربین گوشی ۱۴ پرومکس

این گوشی ۳ سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ سنسور مگاپیکسلی اولترا واید، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳ برابری اپتیکال و یک سنسور LiDAR دارد. در سنسور اصلی از فناوری کواد بایر استفاده شده است و ۴ پیکسل در یک پیکسل با هم ترکیب شده‌اند. اگر عاشق عکاسی با گوشی هستید، با آیفون ۱۴ پرومکس می‌توانید عکس‌هایی با جزئیات زیاد و نویز کم بگیرید. همچنین، عکس‌های آیفون ۱۴ رنگ‌های جذاب و کنتراست خوبی دارند. عکس‌های پرتره با سنسور اصلی گرفته می‌شوند و کیفیت بالایی دارند.

اگر بخواهید عکس پرتره را ۳ برابر زوم کنید، باید از سنسور تله فوتو استفاده کنید. تنها ایراد دوربین آیفون ۱۴، حجم بالای تصاویر است. عکس‌هایی که با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی می‌گیرید، حدود ۷۰ تا ۸۰ مگ از فضای گوشی را اشغال می‌کنند. امکانات دوربین گوشی به شما اجازه می‌دهد که در شب با حالت نایت مد عکاسی کنید. با استفاده از این ویژگی، عکس‌ها خیلی تاریک نیستند و نویز هم کم می‌شود.

عملکرد پردازش و رابط کاربری

پردازنده‌ی گوشی از نوع A16 Bionic است و پیشرفت زیادی کرده است. این پردازنده‌ یکی از بهترین تراشه‌های گوشی در دنیا است و کیفیت عملکرد گوشی را تا زیادی ارتقا می‌دهد، به طوری‌که انواع بازی‌ها و فیلم‌ها با گرافیک بالا و فریم خیلی خوب در گوشی اجرا می‌شوند و هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آید. آیفون ۱۴ پرومکس ۴ نسخه دارد و با حافظه‌ی ۶ گیگ کار می‌کند. حافظه‌های ذخیره‌سازی هم ۵۱۲/۲۵۶/۱۲۸ هستند و کانفیگ‌های گوشی تغییری نکرده است. رابط کاربری گوشی ارتقا پیدا کرده است، ولی از نوع iOS 16 است و امکانات متنوعی ندارد. قابلیت Visual Lookup بهبود پیدا کرده است و در بخش لاک اسکرین هم شاهد تغییرات کوچکی هستیم. در لاک اسکرین جدید می‌توانید ویجت‌های مختلف را شخصی‌سازی کنید.

نحوه‌ی خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرومکس

ثبت‌نام در سایت ازکی‌وام اولین مرحله در خرید اقساطی گوشی است. برای خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرومکس با چک با استفاده از اطلاعات فردی در سایت ثبت‌نام کنید. موسسه‌ی مشاور رتبه‌بندی ایران سابقه‌ی فعالیت بانکی شما را بررسی می‌کند، بنابراین قبل از شروع خرید قسطی در ازکی‌وام قسط‌های عقب مانده را پرداخت کنید.

مرحله‌ی بعد، بارگذاری تصویر کارت ملی، شناسنامه و چک است. نکته‌ی مهم این است که لازم نیست روی چک مبلغی بنویسید، یک چک سفید برای استعلام کافی است. همه‌ی مراحل ثبت‌نام، جست‌وجوی گوشی‌ها و مقایسه‌ی آن به صورت آنلاین انجام می‌شود و لازم نیست به فروشگاه‌ها مراجعه کنید. خرید قسطی& فاصله‌ی گوشی آیفون ۱۴ پرومکس را با شما کم می‌کند، همین امروز در سایت ثبت‌نام کنید و آیفونتان را سفارش دهید.