از خدماتی که ازکی‌وام ارائه می‌دهد، خرید اقساطی بیمه است. شما می‌توانید درحال‌حاضر بیمه‌ی شخص ثالث و بیمه‌ی بدنه را بدون نیاز به چک یا سفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری و هزینه‌ی آن در اقساط بلندمدت تا ۸ ماه پرداخت کنید. خرید اقساطی بیمه با ازکی‌وام بدون سود و کارمزد است و مراحل آن به‌صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. در این مقاله، نحوه‌ی خرید بیمه‌ی اعتباری با ازکی‌وام را توضیح داده‌ایم.

مراحل خرید بیمه اعتباری در ازکی‌وام

ورود به سایت ازکی

مرحله‌ی اول مراجعه به سایت ازکی و انتخاب نوع بیمه است. در سایت ازکی امکان خرید بیمه شخص ثالث و بدنه وجود دارد. بیمه‌ی موردنظر خود را انتخاب کنید و وارد مرحله‌ی بعد شوید.

وارد‌کردن اطلاعات خودرو

در صفحه‌ی مربوط به بیمه‌، اطلاعات خودرو شامل شماره پلاک و کد ملی صاحب پلاک را وارد کنید.

اگر شماره پلاک ندارید، در همان صفحه گزینه‌ی دیگری هم وجود دارد. روی آن کلیک کنید و مشخصات خودرو را وارد کنید.

وارد‌کردن مشخصات خودرو

بعد از وارد‌کردن اطلاعات اولیه، روی گزینه‌ی ادامه و مقایسه‌ی قیمت‌ها کلیک کنید. در این مرحله باید نوع وسیله‌ی نقلیه، کاربری، برند خودرو، مدل و سال ساخت آن را وارد کنید.

انتخاب بیمه‌گر قبلی

در این قسمت، شرکت بیمه‌ی قبلی را انتخاب کنید. اگر خودرو را بیمه نکرده‌اید، گزینه‌ی فاقد بیمه را انتخاب کنید. برای رفتن به مرحله‌ی بعد، یعنی مشاهده‌ی قیمت و مقایسه‌ی بیمه‌ها، شماره همراه‌ی خودتان را وارد کنید.

انتخاب شرکت بیمه

در این مرحله، انواع شرکت‌های بیمه را می‌توانید ببینید. امکان انتخاب مدت‌زمان بیمه و نشان‌دادن شرکت‌های بیمه به ترتیب ارزان‌ترین و گران‌ترین وجود دارد.

در این مرحله باید مدارک و اطلاعات خودرو را بارگذاری کنید. روی کارت ماشین یا برگ سبز، پشت کارت ماشین یا برگ سبز را بارگذاری کنید.

 

انتخاب درگاه ازکی‌وام

بعد از تکمیل اطلاعات خودرو، از بین گزینه‌های پرداخت، گزینه‌ی «خرید اقساطی بدون چک و سفته | ازکی‌وام» را انتخاب کنید.

تکمیل مراحل خرید

پس از انتخاب گزینه اقساطی ازکی‌وام، احراز هویت را انجام می‌دهید و خرید خود را کامل می‌کنید.

فراموش نکنید که برای احراز هویت، باید شماره‌ی موبایل باید به نام شما باشد و با کد ملی تطابق داشته باشد.

دریافت امضای الکترونیکی و امضای قرارداد

در این مرحله توافق‌نامه‌ای را به صورت آنلاین امضا خواهید کرد و با تایید آن وارد مرحله بعد می‌شوید.

اتمام فرایند و صدور بیمه

در این مرحله، فرایند خرید بیمه‌ی اعتباری شما در ازکی‌وام تمام و بیمه‌نامه شما صادر می‌شود. پس از آن بیمه نامه نیز به صورت فیزیکی برای شما ارسال می‌شود. قسط‌ها را نیز می‌توانید به‌صورت آنلاین و در پنل ازکی‌وام پرداخت کنید.

همین الان برای خرید اعتباری بیمه‌ اقدام کنید

خرید قسطی بیمه‌ در ازکی‌وام به راحتی و با انجام مراحل آنلاین انجام می‌شود. شما برای این کار به مراجعه‌ی حضوری یا مرکز بیمه احتیاجی ندارید و کافی است طبق مطالب این مقاله پیش بروید. بعد از انجام مراحل می‌توانید هزینه‌ی بیمه را تا ۸ قسط پرداخت کنید.