وام فوری یکی از پرطرفدارترین وام‌های بانکی ایرانی است که شرایط آسانی دارد و در مدت زمان کم به متقاضیان داده می‌شود. اگر برای خرید کالا یا رفع و رجوع نیازهای مالی زندگی به وام احتیاج دارید، می‌توانید از وام فوری بانک‌های مختلف استفاده کنید. در این مقاله از وبلاگ ازکی‌وام درباره شرایط دریافت وام فوری و انواع این وام صحبت می‌کنیم. در نهایت، می‌توانید با استفاده از اطلاعات این مقاله وام فوری بدون ضامن بگیرید.

انواع وام فوری

وام فوری بانک‌های ایرانی با توجه به مبلغ و بانک ارائه‌دهنده دسته‌بندی می‌شود. در این بخش، انواع وام فوری را با توجه به مبلغ آن توضیح می‌دهیم و شرایط آن را بیان می‌کنیم. 

وام فوری ۷۵ میلیونی

وام فوری ۷۵ میلیون تومانی، وام فوری ازکی‌وام است و به ضامن احتیاجی ندارد. برای دریافت وام ازکی‌وام به یک برگه چک صیادی بنفش احتیاج دارید.

وام ۷۵ میلیونی ازکی‌وام را به عنوان وام فوری آنلاین هم می‌شناسند. شما می‌توانید همه مراحل ثبت‌نام و ارائه مدارک را به صورت آنلاین انجام دهید و بعد از دریافت وام با خیال راحت خرید کنید. مدت‌ زمان بازپرداخت وام فوری ازکی‌وام ۱۲ تا ۱۸ ماهه است. شما می‌توانید با توجه به شرایط خود مدت زمان بازپرداخت را انتخاب کنید.

وام فوری ۱۰۰ میلیونی

یکی از جدیدترین وام‌های فوری بانک ملی، وام طرح نهال است که به سپرده‌گذاران حساب قرض‌الحسنه داده می‌شود. این تسهیلات بدون سود است و مبلغ آن بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است. برای دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی از بانک ملی، نباید به بانک بدهکار باشید یا چک برگشتی داشته باشید. 

نحوه دریافت وام فوری بانک ملی بدین صورت است که از طریق سامانه بام حساب قرض الحسنه باز می‌کنید و با انتخاب گزینه حساب قرض‌الحسنه نهال ملی، مراحل دریافت تسهیلات مالی را شروع می‌کنید. 

علاوه‌بر بانک ملی، بانک رفاه کارگران هم به کارمندان، بازنشسته‌ها و مستمری بگیران تامین اجتماعی، وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌دهد. این وام به صورت کارت اعتباری داده می‌شود و با آن می‌توانید لوازم مورد نیازتان را خریداری کنید. شرایط دریافت وام فوری بانک رفاه، افتتاح حساب قرض‌الحسنه و ارائه فیش حقوقی است.

وام فوری ۲۰۰ میلیونی

بانک صادرات از جمله بانک‌هایی است که وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی می‌دهد. البته حداقل مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان است. برای دریافت وام فوری بانک صادرات باید در طرح لبخند این بانک ثبت‌نام کنید. سپس می‌توانید ۹۰ درصد از مبلغ سپرده را بدون ضامن و با سود صفر درصد دریافت کنید. نکته آخر اینکه واریز وجه وام سریع بانک صادرات در ۴۸ ساعت انجام می‌شود. 

علاوه‌‌بر بانک صادرات، بانک سینا هم وام ۲۰۰ میلیون تومانی دارد. اگر در این بانک سپرده کوتاه‌مدت باز کنید و حداقل ۱۰۰ هزار تومان در آن بگذارید، می‌توانید وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا را بگیرید. برای دریافت این وام باید گردش حساب شما در طول ۳ ماه، ۵ میلیون تومان باشد.

وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی

وام خرید کالا بانک آینده ۳۰۰ میلیون تومانی است و با هدف خرید کالا به مردم داده می‌شود. کف مبلغ وام ۵۰ میلیون تومان و سود آن ۲۳ درصد است. برای دریافت این وام به حساب قرض‌الحسنه و ضامن نیاز دارید. در نهایت، ۶۰ ماه فرصت دارید که مبلغ وام را بازگردانید. نداشتن چک برگشتی و بدهکار نبودن به بانک از دیگر شرایط دریافت وام فوری بانک آینده است. 

 

انواع وام فوری

وام فوری ۵۰ میلیونی

بانک ملی، وام فوری ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد. اگر بالای ۱۸ سال هستید و پروانه کسب‌وکار یا فیش حقوقی معتبر دارید، می‌توانید برای دریافت وام سریع بانک ملی اقدام کنید. با دریافت وام فوری بانک ملی می‌توانید کالاهای مختلفی مثل لوازم خانگی را خریداری کنید. 

برای دریافت این وام باید در بانک ملی حساب باز کنید. در صورتی‌که رتبه اعتباری شما خوب باشد، واجد شرایط دریافت وام فوری هستید و می‌توانید کارت اعتباری بگیرید. مبلغ وام فوری بانک ملت هم ۵۰ میلیون تومان است. برای دریافت وام سریع از این بانک به سپرده‌گذاری احتیاج دارید. اگر چک برگشتی نداشته باشید، وام به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید با آن از نمایندگی‌های محصولات اسنوا خرید کنید. شرایط دریافت وام فوری از بانک ملت، معرفی ضامن و ارائه گواهی کسر از حقوق است.

وام فوری ۲۰ میلیونی

وام طرح یاس بانک سینا یا تسهیلات بانوان خانه‌دار بانک سینا از جمله وام‌های فوری ۲۰ میلیون تومانی است. سود این وام ۱۸ درصد است و به زنان خانه‌دار و شاغل داده می‌شود. 

اگر خانه‌دار هستید، می‌توانید از بانک سینا، کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی بگیرید. به زنان شاغل و متاهل هم کارت اعتباری ۱۵ و ۱۰ میلیون تومانی داده می‌شود. مدارک مورد نیاز برای دریافت وام فوری بانک سینا، گواهی کسر حقوق ضامن رسمی است. در نهایت، ۳۶ ماه فرصت دارید که مبلغ وام را پرداخت کنید.

دریافت وام با سفته

بانک‌های سپه، تجارت، مسکن، ملت، صادرات، ملی، رفاه کارگران، پست بانک ایران، بانک توسعه تعاون، بانک صنعت و معدن، توسعه صادرات ایران و بانک قرض‌الحسنه رسالت، وام فوری با سفته می‌دهند. اگر متقاضی وام فوری با سفته الکترونیکی هستید، باید به شعب بانک مراجعه کنید. هر کدام از این بانک‌ها شرایط مخصوصی برای اعطای وام دارند، ولی در بیشتر موارد با ارائه سفته، دیگر نیازی به ضامن و فیش حقوقی نیست.

راه‌های دریافت وام فوری

به‌طور کلی، دو روش برای دریافت وام فوری وجود دارد. در روش اول، با ضامن یا سند معتبر از خدمات وام فوری بانک‌ها استفاده می‌کنید. این وام برای خرید کالا و تامین هزینه‌های ازدواج است. 

روش دوم، ثبت‌نام وام فوری آنلاین است. اگر چک صیادی به نام خودتان دارید، می‌توانید برای دریافت وام فوری ازکی‌وام اقدام کنید. دریافت وام با چک راحت‌تر است و به مدارک زیاد و پیچیده‌ای هم احتیاج ندارد.

راه‌های دریافت وام فوری

شرایط دریافت وام فوری

بانک‌های مختلفی به متقاضیان، وام فوری می‌دهند و هر کدام شرایط و ضوابط خاصی دارند. شرایط زیر بین بانک‌های ایران مشترک است.

  • افتتاح حساب سپرده‌گذاری بلندمدت
  • واریز ۱۰ درصد از مبلغ وام درخواستی
  • معرفی ضامن معتبر و ارائه نامه کسر از حقوق
  • ارائه سفته یا چک صیادی متناسب با مبلغ وام

جمع‌بندی

اگر قصد دارید در سال ۱۴۰۲، وام بگیرید و وسایل ضروری زندگی‌تان را بخرید، به وام‌های فوری نیاز دارید. در این مقاله، انواع وام‌های فوری و نحوه دریافت وام فوری را توضیح داده‌ایم. بیشتر بانک‌های ارائه‌دهنده این وام از شما ضامن می‌خواهند. در صورتی‌که پیدا کردن ضامن برای شما سخت است، می‌توانید از وام بدون ضامن ازکی‌وام استفاده کنید. وام‌های ازکی‌وام در قالب اعتبار خرید اعطا می‌شوند و شما می‌توانید با آن لوازم مورد نیازتان را خریداری کنید.

سوالات متداول

حداکثر مبلغ وام فوری چقدر است؟

سقف این وام در بانک‌های مختلف متفاوت است. به طور کلی، بیشترین مبلغ وام نقدی فوری ۲۰۰ میلیون تومان است.

شرایط دریافت وام فوری چیست؟

مهم‌ترین شرط دریافت وام فوری، ارائه ضامن معتبر یا سفته به بانک است. بیشتر بانک‌ها از شما ۱ تا ۳ نفر ضامن می‌خواهند. بعضی از بانک‌ها هم سفته و چک را جایگزین ضامن کرده‌اند. اما در ازکی‌وام می‌توانید بدون نیاز به ضامن و با یک برگ چک وام فوری دریافت کنید.

آیا بدون سپرده‌گذاری می‌توان وام فوری گرفت؟

بله، در صورتی‌که سند یا ضامن معتبر داشته باشید، می‌توانید وام فوری بگیرید.

سود وام فوری چقدر است؟

سود وام فوری بانک‌ها براساس میزان مبلغ و نوع ضمانت متفاوت است.

زمان بازپرداخت وام فوری چقدر است؟

زمان بازپرداخت در هر بانکی متفاوت است، ولی به‌طور کلی، حداکثر زمان بازپرداخت ۶۰ ماه است.