ازکی‌وام در تلاش است دریافت اعتبار و خرید اقساطی را برای همه‌ی افراد جامعه امکان‌پذیر کند. یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف وجود طرح‌های اعتباری مختلف، امکان مقایسه و داشتن حق انتخاب است. با این شرایط شما می‌توانند طرح متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید. به‌همین منظور ازکی‌وام در طرح جدید خود با کمک لیزینگ پایا سقف دریافت اعتبار را به ۵۰ میلیون تومان افزایش داده است. در ادامه می‌توانید درمورد شرایط دریافت این اعتبار و نحوه بازپرداخت آن بخوانید.

ویژگی‌های طرح پایا اعتبار در ازکی‌وام

در طرح پایا شما می‌توانید از سراسر ایران برای دریافت اعتبار تا سقف ۵۰ میلیون تومان اقدام کنید. نرخ سود این طرح ۲۱ درصد و اعتبار دریافتی از حداقل ۵ میلیون تومان تا حداکثر ۵۰ میلیون تومان است. علاوه‌بر سقف اعتبار از تفاوت‌های دیگر این طرح با طرح قبلی می‌توان به افزایش مدت‌زمان بازپرداخت اشاره کرد؛ شما می‌توانید اقساط این اعتبار را در ۱۲ و ۱۸ ماه پرداخت کنید. مثل همیشه هیچ نیازی به ضامن وجود ندارد و تنها کافی است یک برگ چک صیادی جدید (بنفش) به‌عنوان ضمانت ارائه کنید.برای بازپرداخت در این طرح لازم است با توجه به مدت‌زمان بازپرداخت خود، چک اقساط ارائه دهید. به‌عنوان مثال درصورت بازپرداخت طی ۱۲ ماه، چهار چک به فاصله هر سه ماه تحویل می‌دهید.

ارائه‌ی اعتبار به تمام گروه‌های شغلی

در طرح اعتباری ۵۰ میلیون تومانی، تمامی گروه‌های شغلی می‌توانند برای دریافت اعتبار اقدام کنند. درواقع افرادی که در کسب‌وکارهای خدماتی مانند آرایشگاه‌ها، کافی‌نت‌ها، خرازی‌ها، مشاوران املاک، تاکسی‌سرویس‌ها یا مشاغل روستایی فعالیت می‌کنند می‌توانند تنها با ارائه‌ی جواز کسب، مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. کارمندان نیز تنها ملزم به ارائه‌ی فیش حقوقی یا گواهی اشتغال هستند.

امکان خرید اقساطی؛ بدون محدودیت

ازکی‌وام با فروشگاه‌های متنوعی در دسته‌بندی‌های گوناگون همکاری می‌کند. درواقع شما می‌توانید با اعتبار دریافتی خود از کالای دیجیتال، لوازم خانگی تا ادوات موسیقی را خریداری کنید. همانطور که گفته شد، شما برای دریافت اعتبار در ازکی‌وام لازم نیست به‌صورت حضوری مراجعه کنید و تمامی فرایند از ثبت‌نام تا خرید به‌صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود.

برای ثبت درخواست کافی است در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید، با وارد کردن شماره موبایلی به نام خودتان اعتبارسنجی شما انجام می‌شود و مدارک لازم را بارگذاری می‌کنید. پس از تایید اعتبارسنجی و تحویل مدارک و چک‌ها، اعتبار درخواستی به حساب شما اضافه می‌شود. درنهایت می‌توانید تا ۳۰ روز بدون محدودیت تا سقف اعتبار خود از فروشگاه‌های اینترنتی همکار ازکی‌وام خرید کنید.دقت داشته باشید که در طرح پایا چک‌های اقساط مطابق با میزان اعتبار درخواستی‌تان از شما دریافت می‌شود. به‌طور مثال اگر ۵۰ میلیون تومان درخواست اعتبار داده باشید، به همین میزان چک اقساط از شما دریافت می‌شود و امکان بازگشت چک یا کاهش مبلغ اعتبار پس از صدور چک‌ها وجود ندارد.

برای ثبت‌نام در طرح ۵۰ میلیون تومانی و دریافت اعتبار به این صفحه مراجعه کنید.